لورا اینگراهام درباره اخلاق کاری دونالد ترامپ ادعاهای سرسام آوری دارد

آخرین ادعا در مورد اخلاق کاری ترامپ توجه کاربران توییتر را به خود جلب کرد، زیرا بسیاری از آن‌ها به یاد می‌آیند که تعداد دفعات گلف شماره 45 را به یاد داشته باشند. او در زمان ریاست جمهوری حداقل 289 بار بازی کرد. او اغلب لینک‌های استراحتگاه‌های خودش را می‌زد و به او امکان می‌داد از قرار دادن خود سود ببرد. بر اساس محاسبات HuffPost، سرگرمی او بیش از 151.5 میلیون دلار هزینه سفر و امنیت برای مالیات دهندگان هزینه داشت.

مجری شبکه فاکس نیوز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را یک “هولوگرام” منتخب نامیده بود که تصمیمات اساسی را به “بوروکرات ها، تکنوکرات ها یا صاحبان اوباما” برون سپاری می کند.

ترامپ همچنین اعتراف کرد که وقت خود را صرف تماشای مقدار زیادی از فاکس نیوز کرده است و هر روز بیش از 100 بار توییت می‌کرد – که این یک رکورد بی‌سابقه نیست.

منتقدان با شوخی‌ها و سایر پاسخ‌های حیرت‌انگیز کنار رفتند:

مربوط…



منبع

او گفت: اکنون بایدن را با ترامپ مقایسه کنید. «کارکنان به او پیشنهادهایی دادند. آنها را در نظر گرفت. او نظرات مخالفی را مطرح کرد. او تقریباً تمام روز در دفتر بیضی شکل بود.»

لورا اینگراهام روز پنجشنبه با نگاهی تجدیدنظرطلبانه به دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ گفت که او «تقریباً تمام روز در دفتر بیضی شکل بود». (ویدیو زیر را تماشا کنید.)