بایدن 6 محکوم به قتل، مواد مخدر و الکل را عفو کرد

– چارلز برنز جکسون، 77 ساله، اهل سوانسی، کارولینای جنوبی. بیرنز جکسون در سن 18 سالگی به داشتن و فروش مشروبات الکلی بدون تمبر مالیاتی اعتراف کرد و این شامل یک معامله غیرقانونی ویسکی بود. او سعی کرد در تفنگداران دریایی ثبت نام کند اما به دلیل محکومیت رد شد.

عفوهایی که روز جمعه اعلام شد به این معنی است که سابقه جنایی جنایات اکنون پاک شده است. این اقدام چند ماه پس از آن صورت می گیرد که رئیس جمهور دموکرات هزاران نفر را که بر اساس قوانین فدرال به دلیل “مالک ساده” ماری جوانا محکوم شده بودند، عفو کرد.او همچنین اوایل سال جاری سه نفر را عفو کرد و مجازات 75 نفر دیگر را تخفیف داد.

کینگشیل، جزایر ویرجین ایالات متحده (AP) – رئیس جمهور جو بایدن شش نفر را که پس از محکومیت به اتهام قتل و جرایم مرتبط با مواد مخدر و الکل، از جمله یک زن 80 ساله به جرم قتل شوهر آزارگر خود محکوم شده بودند، عفو کرد. حدود نیم قرن پیش و مردی که به جرم استفاده از تلفن برای معامله کوکائین در دهه 1970 اعتراف کرد.

– بورلی آن ابن تاماس، 80 ساله، اهل کلمبوس، اوهایو. ابن تاماس در 33 سالگی به قتل شوهرش محکوم شد. او شهادت داد که شوهرش او را مورد ضرب و شتم، آزار لفظی و تهدید قرار داده است. او به هیئت منصفه گفت که لحظاتی پس از اینکه او باردار بود به او تجاوز کرد به او شلیک کرد. قاضی از دادن شهادت کارشناسی در مورد سندرم زن کتک خورده، یک وضعیت روانی که می تواند در میان قربانیان خشونت خانگی ایجاد شود، خودداری کرد. ابن تاماس یک تا پنج سال حبس با اعتبار زمان گذرانده داشت. درخواست او یکی از اولین درخواست‌های فردی با سندرم زن کتک خورده بود و مورد او توسط دانشگاهیان مورد بررسی قرار گرفت.

___

عفوهای مورد عفو عبارتند از:

— جان دیکس نوک III، 72 ساله، از سنت آگوستین، فلوریدا. ناک 27 سال پیش به استفاده از اموال خود به عنوان خانه پرورش ماری جوانا اعتراف کرد. او گیاهان را کشت نکرد، اما شش ماه در حبس اجتماعی گرفت. او اکنون یک تجارت عمومی پیمانکاری را اداره می کند.

گزارش طولانی از واشنگتن.



منبع

این عفو ​​زمانی اعلام شد که رئیس جمهور وقت خود را با خانواده خود در سنت کروکس در جزایر ویرجین ایالات متحده سپری می کرد. کاخ سفید گفت کسانی که عفو شدند افرادی هستند که به جوامع خود خدمت کردند. این عفو ​​بیانگر دیدگاه بایدن است که مردم سزاوار فرصتی دوباره هستند.

– گری پارکز دیویس، 66 ساله، از یوما، آریزونا. وقتی دیویس 22 ساله بود، اعتراف کرد که از تلفن برای معامله کوکائین استفاده کرده است. او شش ماه حبس را شب‌ها و آخر هفته‌ها در یک زندان شهرستانی گذراند و در سال 1981 دوران مشروط را به پایان رساند. کاخ سفید می‌گوید پس از این جرم، دیویس مدرک دانشگاهی گرفت و به طور پیوسته کار کرد، از جمله مالکیت یک تجارت محوطه‌سازی و مدیریت پروژه‌های ساختمانی. او در دبیرستان فرزندانش و در جامعه خود داوطلب شده است.

– ادوارد لینکلن دی کویتو III، 50 ساله، از دوبلین، کالیفرنیا. دی کویتو در سن 23 سالگی به جرم دست داشتن در توطئه قاچاق ماری جوانا اعتراف کرد. وی پس از گذشت نزدیک به دو سال از زندان در دسامبر 2000 آزاد شد. قبل از این حمله، دی کویتو به طور افتخاری در ارتش ایالات متحده و نیروهای ذخیره ارتش خدمت کرده بود و جوایز متعددی دریافت کرده بود.

موضع بایدن در مورد جنایات سطح پایین، به ویژه در اختیار داشتن مواد مخدر در سطح پایین، و اینکه چگونه این جنایات می توانند خانواده ها و جوامع را برای دهه های آینده تحت تاثیر قرار دهند، طی 50 سال خدمت او در خدمات عمومی تغییر کرده است. در دهه 1990، او از قانون جنایی حمایت کرد که نرخ دستگیری و حبس را برای جرایم مواد مخدر، به ویژه برای سیاه پوستان و لاتین تبارها افزایش می داد. بایدن گفته است که مردم حق دارند موضع او در مورد این لایحه را زیر سوال ببرند، اما او همچنین آنها را تشویق کرده است که ببینند او اکنون در مورد جنایت چه می کند.

— وینسنت ری فلورس، 37 ساله، اهل وینترز، کالیفرنیا. فلورس در 19 سالگی در حین خدمت در نیروی هوایی اکستازی و الکل مصرف می کرد و بعداً در دادگاه نظامی ویژه به جرم خود اعتراف کرد. او به چهار ماه حبس، از دست دادن 2800 دلار حقوق و کاهش درجه محکوم شد. فلورس در یک برنامه توانبخشی شش ماهه شرکت کرد که به مجرمان منتخب ثبت نام شده فرصتی می دهد تا پس از درمان و آموزش به وظیفه خود بازگردند. کاهش رتبه او اصلاح شد و او همچنان در خدمت فعال است و مدال ها و جوایز دیگر را برای خدمات خود کسب می کند.