وکیل تکان دهنده اسلحه نباید اسلحه یا پول را پس بگیرد

ریچارد کالاهان، دادستان ویژه ای که این پرونده را بررسی کرد، گفت که تحقیقات او نشان می دهد که تظاهرکنندگان صلح آمیز بوده اند.

در طول جلسه صدور حکم در سال 2021، قاضی دیوید میسون از مارک مک‌کلاسکی پرسید که آیا او اذعان می‌کند که اقدامات او افراد را در معرض خطر آسیب‌های شخصی قرار می‌دهد یا خیر. او پاسخ داد: «مطمئناً به شما افتخار کردم.» پس از آن در پله‌های دادگاه، مک‌کلاسکی، که در آن زمان نامزد جمهوری‌خواهان برای مجلس سنای ایالات متحده بود، گفت که اگر با شرایط مشابهی مواجه شود، این کار را دوباره انجام خواهد داد.

پس از اعتراف مک‌کلاسکی‌ها به جرم، او در یک انتشار خبری گفت: «هیچ مدرکی دال بر اینکه هیچ‌کدام از آن‌ها سلاح داشته‌اند وجود نداشت و هیچ‌کسی که من با او مصاحبه کردم متوجه نشده بود که آنها به یک منطقه محاصره شده‌اند.»



منبع

مارک مک کلاسکی گفت که قصد دارد درخواست تجدید نظر کند.

خانواده مک‌کلاسکی‌ها گفته‌اند که از سوی معترضانی که در جریان اعتراض‌های جهانی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در خیابان خصوصی‌شان از کنار خانه‌شان عبور کرده‌اند، احساس خطر کرده‌اند. آنها با تکان دادن اسلحه از خانه بیرون آمدند.

ST. لوئیس (AP) – یک قاضی میسوری حکم داده است که عفو فرماندار به این معنی نیست که وکیل سنت لوئیس و همسرش که به دلیل تکان دادن اسلحه به معترضان به بی عدالتی نژادی در سال 2020 توجه ملی را به خود جلب کردند، باید اسلحه‌هایی را که تسلیم کرده‌اند و جریمه کنند، پس بگیرند. آنها سال گذشته پس از اعتراف به گناه پرداخت کردند.

هر یک از آنها به اتهام استفاده غیرقانونی از سلاح و دستکاری شواهد متهم شدند. مارک مک‌کلاسکی بعداً پذیرفت که به جرم تجاوز درجه چهارم اعتراف کند و به پرداخت 750 دلار جریمه محکوم شد. پاتریشیا مک‌کلاسکی به آزار و اذیت جنایتکارانه خود اعتراف کرد و به پرداخت 2000 دلار جریمه محکوم شد.

The St.

مارک مک‌کلوسکی سال گذشته شکایت کرد تا یک تفنگ کلت AR-15 و یک تپانچه کالیبر 380 بریکو را پس دهد که او و همسرش پاتریشیا مک‌کلاسکی پس از اعتراف به اتهامات ناشی از رویارویی با معترضان تسلیم شدند. مک‌کلاسکی گفت که حق دریافت اسلحه و پرداخت جریمه‌ها را داشت زیرا مایک پارسون، فرماندار جمهوری‌خواه، او و همسرش را هفته‌ها پس از اعترافات گناه‌شان عفو ​​کرد.

در اوایل سال جاری، دادگاه مجوزهای حقوقی مارک و پاتریشیا مک‌کلاسکیز را به حالت تعلیق درآورد، اما تعلیق را به تعویق انداخت و این دو را به مدت یک سال به صورت مشروط قرار داد. این دستور به این معنی است که زوجین همچنان می توانند تمرین کنند، اما در صورتی که آنها با زیر پا گذاشتن قوانین دیگر، دوره آزمایشی خود را نقض کنند، تعلیق اعمال می شود.

او نوشت: «شاکی و همسرش موظفند به پایان معامله خود ادامه دهند.