بایدن به دنبال هزینه های اخذ شده برای پروازها، هتل ها و بلیت ها است

سخنگوی خطوط هوایی آمریکا، یک گروه تجاری که بزرگترین شرکت های هواپیمایی ایالات متحده را نمایندگی می کند، گفت که اعضای آن – از جمله امریکن، یونایتد، دلتا و ساوث وست – هزینه ای برای نشستن خانواده دریافت نمی کنند، اگرچه برخی از خطوط هوایی مقرون به صرفه هستند.

سخنگوی مارلی کولیر گفت: خطوط هوایی بزرگتر “تمام تلاش خود را برای پذیرایی از مشتریانی که با هم سفر می کنند، به ویژه آنهایی که با کودکان سفر می کنند، بدون هزینه اضافی انجام می دهند، و به مشتریان در زمان خرید بلیط طیف وسیعی از انتخاب ها از جمله گزینه های مختلف صندلی ارائه می شود.” .

سخنگوی انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های آمریکا گفت که 94 درصد هتل‌ها هزینه‌ای برای اقامتگاه دریافت نمی‌کنند. کرت کاشور، سخنگوی، گفت: برای کسانی که این کار را انجام می دهند، “امکانات منحصر به فرد و ملموس مانند اعتبارات غذا و نوشیدنی، رویدادهای ویژه، دسترسی به استخرها و سواحل، خدمات حمل و نقل و اسپا را پوشش می دهد.”

رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه در خطوط هوایی و هتل ها انتقاد کرد و از کنگره خواست تا برخی هزینه های اضافی را که بر مصرف کنندگان تحمیل می کند محدود کند.

او که درست قبل از جلسه کمیته رقابت کاخ سفید صحبت می کرد، گفت: «این هزینه های ناعادلانه جمع می شود.

کاخ سفید مدعی است که قانون تصویب شده در دولت اوباما به دفتر اجازه می دهد تا هزینه های بیش از حد کارت اعتباری را تنظیم کند، در حالی که سایر پیشنهادات بایدن به تصویب کنگره نیاز دارد، که ممکن است به دلیل مخالفت با منافع تجاری دشوار باشد.



منبع

در مورد هزینه‌های بلیت، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در کمیته سنا هفته گذشته پس از اینکه Ticketmaster فروش عمومی کنسرت‌های تیلور سویفت را لغو کرد، خواستار شفافیت بیشتر شدند.

کنگره قبلاً به وزارت حمل‌ونقل گفته بود که سیاست‌های صندلی‌های خطوط هوایی را بررسی کند و چگونگی اطمینان از نشستن کودکان زیر 14 سال با یکی از اعضای خانواده بزرگ‌تر را بدون هزینه اضافی در نظر بگیرد. این وزارتخانه در جولای گذشته دستورالعملی صادر کرد و از خطوط هوایی خواست تا این کار را «تا حد امکان عملی» انجام دهند.

بایدن همچنین هتل‌ها را برای اضافه کردن هزینه‌های اقامتگاه مورد هدف قرار داد، «که می‌تواند بیش از 50 دلار در شبانه‌روز باشد.»

بایدن گفت: «برخی از خطوط هوایی برای انتخاب صندلی شما هزینه اضافی دریافت می کنند، از جمله برای والدینی که فقط می خواهند کنار فرزندشان در هواپیما بنشینند. “آنها هزینه اضافی می گیرند – شما نمی دانید که وارد شوید – و این اشتباه است.”

بایدن گفت که کنگره باید هزینه های تعیین صندلی هواپیما را برای خانواده هایی که سعی در کنار هم نشستن دارند، محدود کند، به اصطلاح هزینه های استراحتگاه که اکنون بسیاری از هتل ها به این لایحه می پردازند، هزینه های خدمات بیش از حد برای بلیط کنسرت ها و رویدادهای ورزشی، و هزینه تعویض یا لغو آن. خدمات اینترنت، کابل یا تلفن همراه.

بایدن به طور جداگانه از یک مقررات جدید پیشنهادی از سوی دفتر حمایت مالی از مصرف کننده حمایت کرد که به گفته او هزینه های تاخیر کارت اعتباری را از 31 دلار به طور متوسط ​​به 8 دلار محدود می کند.