اوه! سلما هایک در حین رقص دور چانینگ تاتوم در «میک مایک جادویی» تقریباً همه چیز را آشکار کرد.

تاتوم نفهمید، او گفت، و فریاد زد: “دستانت را بالا بیاور!… دستانت را بالا بیاور! پاهای من را بگیر!”

زنی در سمت چپ برای عکاسان ژست می گیرد در حالی که مردی قد بلندتر در سمت راست ایستاده و دستی روی شانه اش گرفته است.

فقط یک مشکل در آن وجود دارد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

کیمل با دوبله کردن صحنه، آهم، «سرسخت» گفت: «او در کل تاتوم شما چانینگ می‌کند، کاری که او انجام می‌دهد!» اما هایک پینو جزئیات خاصی در مورد بخشی از رقص داشت که وارد فیلم نشد. این اتفاق زمانی افتاد که او و تیتوم مشغول تمرین بودند.

هایک پینو گفت: «نه، نه نه، تا زمانی که همه وارد شدند و مرا از او گرفتند». و گفت: چه بلایی سرت آمده است؟

او گفت: “من مستحق آن هستم.” چون قبلا مجبور بودم در فیلم های زیادی نقش رقصنده بازی کنم و حالا باید بشینم و لذت ببرم! او از این واقعیت لذت می برد که مجبور نبود لباس هایش را در حین صحنه در بیاورد یا تمام روز خود را به چرخیدن دور یک میله برهنگی بگذراند.

“من واقعا نگران بودم زیرا شلوارم – او داشت می کشید، شلوارم می رفت و من نمی توانستم به یاد بیاورم که آیا لباس زیر داشتم یا نه [on] یا نه، در این لحظه، او گفت: “بنابراین به جای اینکه دستانم را برای محافظت از سرم بگذارم، فقط شلوار را گرفتم.”

او گفت: “من وارونه هستم و پاهایم باید جایی قرار می‌گرفتند، اما وارونه احساس جهت را از دست می‌دهد و من کاری را که قرار بود انجام می‌دادم انجام ندادم.” “بنابراین من، در تمرین، رفتم، مثل اینکه، سرم را پایین بیاورم، تقریباً سرم را بزنم… او شلوارم را نگه داشت.”

مطابق با فرانچایزی که از تاریخچه کار تاتوم به عنوان یک رقصنده عجیب و غریب قبل از ساختن آن در هالیوود ساخته شده است، این فیلم دارای یک سکانس استادانه است که در آن تیتوم به هایک پینو یک رقص در دامان می دهد.

گفتم: چه اشکالی دارد من؟”

«آخرین رقص جادویی مایک» 10 فوریه در سینماهای آمریکا اکران می شود.

این بازیگر فقط به جیمی کیمل – و همه کسانی که برنامه آخر شب او را تماشا می کردند – درباره یک لحظه نیمه رسوایی در طول فیلمبرداری “آخرین رقص جادویی مایک” با چانینگ تیتوم گفت.

سلما هایک پینو در اولین اکران «آخرین رقص مایک جادویی» در 25 ژانویه با همبازی اش چونینگ تیتوم شرکت می کند. (ویلفردو لی/آسوشیتدپرس)

قبل از اینکه کسی در آینده سالما هایک پینو را وارونه کند، بهتر است ابتدا با او مشورت کند تا مطمئن شود که لباس زیر به تن دارد.

او فقط به شلوارش آویزان بود، اگر شلوار زیری نداشت. (ارزش دیدن این ویدیو را دارد، اگر فقط بازی او را در حین روایت داستان ببینید.)

با این حال، هایک پینو گفت که زمان آن فرا رسیده است که او در نقش ماکساندرا مندوزا در یک رقص عجیب و غریب حضور داشته باشد.