بازپرس ویژه پاسخ به دستور قاضی پرونده اسناد ترامپ را ارسال می کند

بازپرس ویژه جک اسمیت پاسخ خود را به دستور قاضی ناحیه ایالات متحده ارائه کرده است آیلین کانن که می تواند پیامدهای گسترده ای در رئیس جمهور سابق داشته باشد دونالد ترامپپرونده اسناد طبقه بندی شده

قاضی کانن ماه گذشته از وکلای ترامپ و مستشار ویژه خواست تا دستورالعمل‌های پیشنهادی هیئت منصفه را در مورد موضوعات مرتبط با درخواست‌های ترامپ برای رد پرونده، به ویژه در مورد قانون سوابق ریاست‌جمهوری ارائه کنند.

بیشتر: قاضی یکی از درخواست های ترامپ برای رد پرونده اسناد را رد کرد

ترامپ سال گذشته پس از خروج از کاخ سفید، پس از اینکه دادستان ها گفتند که او مکرراً از بازگرداندن صدها سند حاوی اطلاعات طبقه بندی شده از اسرار هسته ای آمریکا گرفته تا توانایی های دفاعی کشور خودداری کرده و اقدامات لازم را انجام داده است، ترامپ در مورد تمام اتهامات مربوط به دست زدن به مواد طبقه بندی شده پس از خروج از کاخ سفید اعتراف کرد که بی گناه است. برای خنثی کردن تلاش های دولت برای بازگرداندن اسناد.

عکس: نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی در Forum River Center در 9 مارس 2024 در رم، گا. (Chip Somodevilla/Getty Images، FILE)عکس: نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی در Forum River Center در 9 مارس 2024 در رم، گا. (Chip Somodevilla/Getty Images، FILE)

عکس: نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی در Forum River Center در 9 مارس 2024 در رم، گا. (Chip Somodevilla/Getty Images، FILE)

رئیس جمهور سابق این تحقیقات را یک شکار جادوگر سیاسی محکوم کرده است.

محاکمه در حال حاضر قرار است در 20 می برگزار شود، اما انتظار می‌رود که قاضی کانن این تاریخ را به دلیل بحث‌های اخیر دو طرف به تعویق بیندازد.

این یک داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.

بازپرس ویژه پاسخ به دستور قاضی پرونده اسناد ترامپ در ابتدا در abcnews.go.com منتشر شد

منبع