بار DC علیه رودی جولیانی اتهامات اخلاقی ارائه می کند

پرونده روز جمعه، ادعاهای جولیانی را در دادگاه فدرال پنسیلوانیا در سال 2020 نشان می دهد، زمانی که او از شکایت انتخاباتی ترامپ با هدف لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت حمایت کرد. آن شکایت استدلال می کرد که 1.5 میلیون برگه رای پستی شمارش شده باید به دلیل عدم رعایت قوانین انتخابات پنسیلوانیا رد صلاحیت شوند. این دعوا بعداً منتفی شد.

«حتی با فرض اینکه آنها می توانند ثابت کنند که حق رأی آنها سلب شده است، که نمی توانند، شاکیان به دنبال رفع رد رأی خود با باطل کردن رأی میلیون ها نفر دیگر هستند. آنها به جای درخواست شمارش آرای خود، به دنبال بی اعتبار کردن تعداد زیادی از آرا هستند، اما فقط برای یک نژاد. قاضی در آن زمان نوشت: قانون اساسی اینگونه عمل نمی کند.

این پرونده که از شعبه انضباطی وکلای دی سی می آید، بر تلاش های جولیانی برای مطرح کردن اتهامات غیرقابل اثبات کلاهبرداری برای دونالد ترامپ در دادگاه پنسیلوانیا متمرکز است. پرونده جدید جولیانی را به نقض قوانین رفتار حرفه ای ایالت متهم می کند. این اتهام در دادگاه تجدید نظر دی سی مطرح شد.

در این پرونده آمده است که جولیانی «پرونده‌ای را مطرح کرد و مسائلی را بدون مبنای قانونی و واقعی برای این کار مطرح کرد» که در آن او «اقدامی را که برای اجرای عدالت مضر است، انجام داد».

کافه دی سی روز جمعه علیه رودی جولیانی، برجسته‌ترین وکیل رئیس‌جمهور سابق، به دلیل طرح ادعاهای دروغین تقلب در انتخابات در مورد انتخابات ۲۰۲۰، اتهامات اخلاقی مطرح کرد.

جاش گرشتاین در این گزارش مشارکت داشت.



Source link

اقدامات انجام شده علیه جولیانی از زمان انتخابات 2020 – از تعلیق های متعدد تا اتهامات اخلاقی – با توجه به اوج هایی که او در حرفه خود به دست آورده است، خیره کننده است. او زمانی به عنوان مقام شماره 3 در وزارت دادگستری خدمت می کرد و یکی از برجسته ترین دادستان ها به عنوان دادستان ایالات متحده در منهتن در دهه 1980 بود.

وکیل جولیانی که رسیدگی به دادرسی کافه نیویورک را برعهده داشت بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

اقدام اخیر ضربه دیگری به اعتبار جولیانی به عنوان یک وکیل است و توانایی او را برای تمرین در پایتخت در آینده تهدید می کند. همچنین تقریباً یک سال پس از تعلیق او از وکالت در واشنگتن دی سی و نیویورک، پس از آن که کانون وکلای ایالت نیویورک تحقیقاتی را در مورد تلاش های وی برای لغو انتخابات 2020 آغاز کرد، رخ می دهد.