دونالد ترامپ به سخنان حزب جمهوری خواه در 6 ژانویه پایبند نیست

ادعای ترامپ مبنی بر اینکه دخترش «بازرسی کرده است» با تصویر قبلی او از او به عنوان یک دینام همخوانی ندارد. در رویدادی در کاخ سفید در سال 2019، او به ایوانکا برای یافتن شغل برای 14 میلیون نفر اعتبار داد. او در انتخابات دور دوم سنا در جورجیا در دسامبر 2020 کمپین تبلیغاتی کرد و به رای دهندگان گفت که اوایل همان روز با پدرش صحبت کرده بود و او از او می خواست این پیام را به او منتقل کند که “هرگز از مبارزه برای شما دست بر نمی دارد.” و او در 6 ژانویه با پدرش در کاخ سفید بود.

واشنگتن – طرح جمهوریخواهان برای مخالفت با کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه قرار بود طرحی ساده باشد. مقامات جمهوری خواه تمرکز شدیدی بر افزایش قیمت ها خواهند داشت و جلسات استماع را به عنوان یک نمایش فرعی که رای دهندگان آن را بی ربط می دانند، در نظر می گیرند.

ترامپ به نرخ تورم در پلتفرم خود یعنی Truth Social اشاره کرد، اما فضای بسیار بیشتری را به شنیده‌ای اختصاص داد که نمایندگان جمهوری‌خواه امیدوار بودند آن را نادیده بگیرند. (ترامپ پس از بوت شدن از توییتر، Truth Social را راه اندازی کرد و به او وسیله ای داد تا بدون فیلتر به حامیانش برسد.)

ترامپ انبوهی از یادداشت‌ها را در مورد جلسه استماع صبح جمعه در سایت رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، حتی در حالی که حزب به دنبال سرمایه‌گذاری بر یک خبر بد اقتصادی بود که منعکس‌کننده ضعیفی بر رئیس‌جمهور جو بایدن است: در ماه می، تورم به بالاترین حد در 40 سال گذشته رسید. .

نظرسنجی‌های زیادی وجود دارد که این را نشان می‌دهد [the Jan. 6 committee] این استراتژیست گفت: در حال حاضر تمرکز رای دهندگان نیست. با هر اتفاق دیگری در جهان، من نمی‌دانم که چگونه آنها به شکستن آن ادامه می‌دهند. بسیاری از مسائل دیگر وجود دارد که در درجه اول وجود دارد.»

و بار دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، فیلمنامه را به هم ریخته است.

بی اعتبار کردن شهود فردی با استراتژی جمهوری خواهان پیش از جلسات استماع در تضاد است.

چهل و پنجمین رئیس جمهور، دادستان کل سابق خود، بیل بار را هدف قرار داد. کمیته شهادت بار را پخش کرد و گفت که وی به طور خاص به ترامپ گفته است که در سال 2020 تقلب گسترده ای در انتخابات صورت نگرفته است.

این جلسه روز پنجشنبه حدود 20 میلیون مخاطب را به خود جلب کرد – از جمله تعدادی از جهان ترامپ. در ساعاتی پس از پایان کمیته، متحدان ترامپ به امید بی‌حرمتی کردن ادعاهای خاص، دست به توئیت و پیامک زدند.

پدرش نوشت: «ایوانکا ترامپ، نتایج انتخابات را مطالعه نکرده بود و «از مدت‌ها قبل بررسی کرده بود و به نظر من فقط سعی می‌کرد به بیل بار و موقعیت او به‌عنوان دادستان کل احترام بگذارد. ”

با این حال بسیاری این کار را کردند. بیل پالاتوچی، یکی از اعضای کمیته ملی جمهوری خواه از نیوجرسی، گفت که جلسه استماع روز پنجشنبه را تنظیم کرده و “با قلب سنگین” تماشا کرده است. او این ایده را زیر سوال برد که جلسات استماع ارزش وقت مردم را ندارند.

یکی از استراتژیست های مبارزات انتخاباتی ملی جمهوری خواهان گفت که کمیته در حفظ علاقه عمومی در جلسات استماع اضافی برنامه ریزی شده در این ماه با مشکل روبرو خواهد شد، زیرا داستان های رقابتی زیادی وجود دارد که نشان می دهد نظرسنجی ها برای آمریکایی ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در این دیدگاه، جمهوری خواهان نیازی به جلب توجه ترامپ به شنیده های آنها ندارند. آنها خود به خود محو خواهند شد

پالاتوچی گفت: «این آشکارا یک شورش فتنه‌انگیز علیه دموکراسی نمایندگی ما بود. «رای دهندگان می توانند دو فکر متفاوت در ذهن خود داشته باشند. آنها از نحوه مبارزه دموکرات‌ها با تورم راضی نیستند و در عین حال می‌توانند از رفتار رئیس‌جمهور سابق کاملاً ناراحت و عصبانی شوند.»



Source link

اسمیت به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «گفت‌وگو با دونالد ترامپ در حال حاضر تنها چیزی که دموکرات‌ها را متحد می‌کند، بنابراین من تعجب نمی‌کنم که آنها این فیلم را به یک فیلم تلویزیونی ساخته‌اند. متأسفانه برای آنها، من کسی را در خارج از واشنگتن دی سی پیدا نکردم که تماشا کند.»

تبلیغی که روز پنجشنبه توسط کمیته ملی جمهوری خواه منتشر شد، رویکرد حزب جمهوری خواه را به تصویر کشید. این آگهی بایدن را به خاطر تورم، جنایت و خروج بی نظم نیروها از افغانستان مقصر دانست. در پایان، پیامی روی صفحه نمایش داده می شود: “اما دموکرات ها روی چه چیزی تمرکز می کنند؟” به دنبال آن ارجاع به کمیته 6 ژانویه.

جیسون اسمیت، نماینده میسوری، یکی از متحدان ترامپ و یکی از اعضای سابق رهبری حزب جمهوری‌خواه، گفت که با تماشای جلسه استماع روز پنج‌شنبه خوابش برد و به دموکرات‌ها پیشنهاد کرد در میان اخبار وحشتناک اقتصادی از یک کتاب بازی خسته استفاده می‌کنند.

ترامپ در یکی از پست‌های خود نوشت، بار «یک دادستان کل ضعیف و ترسیده» بود و نگران برخورد با دموکرات‌ها بود. او ادعای بی‌اساس مبنی بر دزدیده شدن انتخابات را تکرار کرد و به نظر می‌رسید که دختر بزرگش را که مشاور ارشد در وست وینگ بود، تحقیر کند. این کمیته قطعه ای از شهادت ایوانکا ترامپ را پخش کرد که در آن او گفت که به بار احترام می گذارد و تحت تأثیر نتیجه گیری او مبنی بر اینکه ترامپ به طور قانونی شکست خورده است.

یکی از دستیاران سابق کاخ سفید ترامپ گفت: «من فکر می‌کنم اصلاح سوابق خوب است، بنابراین این فقط جریانی از صحبت‌های بدون ممانعت نیست، اما فکر می‌کنم اکثریت قریب به اتفاق انرژی باید صرف مسائل اقتصادی شود.»

اما مجبور کردن ترامپ به نادیده گرفتن جلسات شنیداری ممکن است بیش از حد انتظار باشد: او هرگز در ماندن در پیام عالی نبوده است. افراد نزدیک به او گفتند که او همچنان بر این عقیده است که پیروزی از او ربوده شده و غیرممکن است که او را وادار به رها کردن موضوع کنیم. در روزهای پس از شورش کنگره، طبق گفته کمیته، یکی از معتمدان ترامپ، مجری شبکه فاکس نیوز، شان هانیتی، پیامکی به دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ارسال کرد: «دیگر صحبت‌های انتخاباتی دزدیده شده وجود ندارد». توصیه هانیتی مورد توجه قرار نگرفت.

یکی دیگر از استراتژیست های حزب جمهوری خواه، در مورد پیامد جلسات استماع پرسیده شد، گفت: “مانند اکثر آمریکا، من تماشا نکردم.”

حزب تا حد زیادی به تلاش برای مسخره کردن دموکرات‌ها به خاطر اختصاص دادن زمان خود به 6 ژانویه، زمانی که والدین در جستجوی شیر خشک بچه‌ها هستند و رانندگان با 5 دلار در هر گالن برای بنزین روبرو هستند، راضی شده بود.