مرد چینی 16 سال پس از اینکه فهمید 3 دخترش فرزندان بیولوژیکی او نیستند، درخواست طلاق از همسرش را داد

بیشتر از NextShark: گربه پس از درمان عفونت قارچی با زردچوبه، گربه زرد می شود

آیا این محتوا را دوست دارید؟ درباره NextShark بیشتر بدانید!

وکیلی به نام یو به ایستگاه رادیویی و تلویزیونی جیانگشی گفت که چن کاملاً قادر است از یو جدا شود اگر احساس کند اقدامات او “به رابطه آنها آسیب جدی وارد کرده است”.

مردی که چن نام دارد و اهل استان جیانگشی در شرق چین است، سال گذشته به همسرش به نام یو مشکوک شد. در حالی که چن در شهر دیگری کار می‌کرد تا خانواده‌اش را تامین کند، او و همسرش در ابتدا مرتباً تماس می‌گرفتند شروع به دوری از او کرد ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش داد و توضیح داد که می خواهد خارج از خانه کار کند.

کره جنوبی و ایالات متحده به طور “موثر” بر سر طرحی برای پایان دادن به جنگ کره توافق کردند



Source link

یو به این خبرگزاری گفت: «وقتی او تقاضای طلاق می‌کند، نه تنها قانون او را تشویق می‌کند تا از همسرش بخواهد که نفقه فرزند و سایر هزینه‌هایی را که برای سه فرزند پرداخت کرده است، جبران کند، بلکه می‌تواند به خاطر رنج‌های روانی نیز به دنبال خسارت باشد». .

اطلاعات بیشتر از NextShark: فیل ام، پلیس آلاسکا ترجیح می دهد شغل 27 ساله خود را از دست بدهد تا واکسن کووید-19

“هیچکدام از آن ها [are] چن به رادیو و تلویزیون جیانگشی گفت.

پس از آزمایش پدری نشان داد که سه دخترش فرزندان بیولوژیکی او نیستند، یک مرد 45 ساله چینی از همسر 16 ساله خود درخواست طلاق می کند.

در 1 مارس، چن موفق شد یو را به هتلی در شرق چین ردیابی کند که در آنجا همسرش را با مرد دیگری دید. اگرچه او را بخشید، اما بعداً تصمیم گرفت آزمایش پدری انجام دهد و متوجه شد که هیچ یک از سه دختری که او بزرگ کرد، فرزندان بیولوژیکی او نیستند.

پس از افشای، یو ناپدید شد و اکنون جایی پیدا نمی شود. چن با رسانه های محلی تماس گرفت تا برای یافتن همسرش کمک بخواهد. یک ایستگاه تلویزیونی موفق شد از طریق تلفن با یو تماس بگیرد و وقتی از او در مورد وضعیت پرسیده شد، او پاسخ داد که به شوهرش خیانت نکرده است و پدری بیولوژیکی مهم نیست. یو همچنین از شوهرش به خاطر درخواست طلاق انتقاد کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: حمله “غیر تحریک‌آمیز” با تیغ تیغ به مرد آسیایی در متروی نیویورک به عنوان جنایت ناشی از نفرت مورد بررسی قرار گرفت.

یو به این نشریه گفت: “زوج های نابارور همیشه فرزندانی را به فرزندی قبول می کنند.” “لطفاً سعی کنید با من همدردی کنید. سه فرزند سالها او را “بابا” صدا می کردند، اما حالا می گوید دخترها مال او نیستند. فرق او با یک حیوان چیست؟

تصویر ویژه از طریق 知乎