او نمی‌دانست که در جاده نیست

براچلا به این رسانه گفت: «من حتی نمی توانستم چیزی را که می دیدم باور کنم. “نمی‌توانستم باور کنم، اولاً، یخ حتی ماشین آنها را برای مدت طولانی نگه می‌داشت. آنها احتمالاً حداقل 30 مایل در ساعت می‌رفتند. من فقط شوکه شده بودم.”

در 27 دسامبر پیگیری TikTok، بولینگ به یک نظر پاسخ داد که از او خواسته بود درباره این حادثه توضیح دهد.

آب و هوای شدید در تعطیلات آخر هفته در سراسر ایالات متحده گسترش یافت، در چیزی که به نام “طوفان یک بار در یک نسل” توسط سرویس ملی هواشناسی. حداقل 50 کشته و گیر افتاده است هزاران مسافر در طول عجله تعطیلات

تصویر ترکیبی از اسکرین شات گرفته شده از tiktok @rachelbowling2 که ماشینی را نشان می دهد که در یک کانال یخ زده رانندگی می کند

شبکه وابسته به ایندیاناپولیس CW WISH-TV گزارش داد که سازمان آتش نشانی به گزارشات مربوط به برخورد یک خودرو به کانالی در مرکز شهر ایندیاناپولیس در 25 دسامبر، زمانی که دما 10 درجه بود، پاسخ داد.

بولینگ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

بولینگ گفت که این گروه برای کمک به سمت ماشین دویدند و مردی به نام بولینگ به نام “جیکوب” به داخل پرید و “سعی کرد او را از پنجره بیرون بکشد” در حالی که یکی دیگر از رهگذران برای کمک به بیرون آوردن راننده و جیکوب از آب یخ زده به داخل پرید. . بولینگ گفت که اطرافیان زن را برای گرم کردن به هتلی در همان نزدیکی آوردند.

این رسانه همچنین گزارش داد که یک زن 33 ساله به نام بیانکیا گلیسون در ارتباط با این رویداد، مظنون به رانندگی تحت تاثیر قرار دستگیر شده است و به آتش نشانان گفته است که GPS او را به داخل کانال برده است.

توییتی که نشان می دهد چه چیزی به نظر می رسد زاویه دیگری از حادثه باشد، ارسال شده توسط Mason Brauchla نیز در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 180000 بازدید دریافت کرد.

وقتی ماشین از کنار آنها رد شد و به جلو ادامه داد، به نظر می رسید بینندگان عصبی شده بودند. “او می داند که آنجا ذوب شده است؟” صدایی پرسید این ویدئو به تصویری از خودرویی که از یخ سقوط کرده بود، برید. پوستر ریچل بولینگ گفت: “آنها نمی دانستند که ذوب شده است.” این ویدیو از آن زمان تاکنون 13.1 میلیون بار دیده شده است.

“ما او را دیدیم که در پارکینگ، از میان چمن‌ها، از این تپه بسیار شیب‌دار که از پیاده‌رو می‌گذرد، و روی کانال – که معمولاً آب است، رانندگی کرد. و هر کسی از ایندیاناپولیس می‌داند که آن آب است و ماشین‌های مکانی نیست. برو” او گفت.

بولینگ ادامه داد: “مردی که به بیرون کشیدن آنها از آب کمک کرد، جیکوب را به آپارتمان آنها دعوت کرد و لباس های خشک برای او آورد.” و ما اظهارات خود را به پلیس دادیم. ما فقط جوراب‌هایمان را پوشیده بودیم زیرا با عجله اسکیت‌هایمان را درآوردیم.»

بولینگ افزود: “وقتی او شروع به حرکت به سمت جنوب کرد، ما می دانستیم که این یک مشکل است زیرا می دانستیم که آنها آب گرم را در سمت جنوبی کانال پمپ می کنند.”

ویدیوی بولینگ در توضیح این ویدیو آمده است: «هی بچه‌ها، مراقب جایی که رانندگی می‌کنید، راننده گفت که نمی‌دانست در جاده نیست. بیش از 13 میلیون بازدید و 8000 نظر دریافت کرد.

در 26 دسامبر، یک ویدیوی TikTok از یک اتومبیل که در حال عبور از یک کانال یخ زده قبل از سقوط در آب بود، میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داد.

ویدیوها بعد از اینکه ماشین در آب یخ زده افتاد را نشان داد.

  • در این کلیپ، گروهی از افراد در حال اسکیت روی یخ نشان داده می شوند. وقتی متوجه ماشینی می شوند که به سمت آنها می آید، به سمتی که از سر راه خود خارج می شود، قدم می گذارند. نظر یکی از تماشاگران شنیده می شود: «خیلی مزخرف است».

    خالیTikTok;@rachelbowling2

    • براچلا با KRON-TV مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا صحبت کرد و گزارش داد که او درست در کنار کانال زندگی می کند. او به پریز گفت که لحظه ای را گرفت که هنگام بیرون آوردن سطل زباله متوجه چراغ های جلو شد.

      کلیپ های این حادثه در TikTok و Twitter منفجر شد و میلیون ها بازدید دریافت کرد.

    گروهی از اسکیت بازان لحظه عبور ماشین از کانال یخ زده ایندیاناپولیس را ثبت کردند.

  • بولینگ به بینندگان گفت: «ما آنها را تماشا کردیم که ماشین را از کانال خارج کردند. “بعد از اینکه آنها آن را بررسی کردند و مطمئن شدند که هیچ کس دیگری در آنجا نیست.” در یک ویدیوی بعدی در 28 دسامبر که به نظر می‌رسد این لحظه را نشان می‌دهد، تماشاگران خودرو را به‌عنوان «در حال چرخش مانند یک توپ دیسکو» توصیف می‌کنند که از آب بلند می‌شود.

    یکی از کاربران در مورد سومین ویدیوی بولینگ از این حادثه اظهار داشت: “این واقعیت که یخ ماشین را نگه داشته است.” بولینگ پاسخ داد: “این چیزی است که ما می گفتیم! ما بی دلیل روی اسکیت محتاط بودیم.” بعداً، بولینگ مسیری را به بینندگان نشان داد که معتقد بود راننده به سمت کانال می‌راند.