اعضای شورای ال پاسو خواستار بازدید بایدن از مرز با ادامه بحران انسانی شدند

این اقدام از سوی چندین نماینده شورا و ساکنان اواخر جمعه شب انجام شد که در بخش نظرات عمومی جلسه اضطراری صحبت کردند و آنچه را “نظامی کردن” مرز تگزاس توسط فرماندار گرگ ابوت نامیدند ابراز تاسف کردند.

برنامه های مدیریت اضطراری محلی را فعال کنید

  • شهردار همچنین اعلام کرد که FEMA قول داده است که 7 میلیون دلار اضافی برای کمک به شهر و شهرستان ال پاسو ارسال کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که صلیب سرخ متعهد شده است که 10000 تخت نوزاد را به شهر آورده و تا ماه ژانویه در آنجا نگه دارد. این شهر قصد دارد از یک مدرسه محلی برای پناه دادن به خانواده ها استفاده کند. طرح‌های اضطراری به دنبال آماده‌سازی دومین ملک مدرسه EPISD برای خدمت به عنوان سرپناه هستند.

    شهردار اسکار لیزر به شورا و شرکت کنندگان در جلسه گفت: «کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم، صرفاً یک چسب زخم برای یک سیستم خراب است که باید تعمیر شود.

    بر اساس داشبورد آگاهی از وضعیت مهاجران شهر که روزانه به روز می شود، 937 مهاجر توسط مقامات مهاجرت روز جمعه به جامعه ال پاسو رها شدند.

    در مواردی که مهاجران اصرار دارند در خیابان ها بخوابند، شهر اتوبوس ها را در کنار خیابان پارک کرده است تا مهاجران بتوانند از آنها به عنوان ایستگاه گرمایشی استفاده کنند.

    اقدام شورا، اعلامیه صادر شده در 17 دسامبر توسط لیزر را که قرار بود روز شنبه منقضی شود، تمدید می کند. شهردار در آن زمان گفت که به دلیل افزایش گذرگاه‌های مرزی که به دلیل آنچه انتظار می‌رفت پایان روز چهارشنبه سیاست دوران ترامپ معروف به عنوان 42 باشد که به مقامات مهاجرت اجازه می‌دهد به پایان برسد، تمایلی به انجام این اقدام را کنار گذاشت. اخراج اکثر پناهجویان به عنوان وسیله ای برای محدود کردن گسترش COVID-19.

    شورا اشاره نکرد که آیا از ابوت می خواهد که نیروها و سیم تیغ را بردارد یا خیر. فرماندار می گوید قصد دارد “انسداد” را نصب کند.

    به طور رسمی از دولت های ایالتی و فدرال درخواست کمک عمومی کنید

  • سه روز بعد، زیر پوشش تاریکی، نیروهای گارد ملی تگزاس هاموی را مستقر کردند و دسته‌هایی از سیم کنسرتینا را در لبه شمالی ریو گرانده به نمایش گذاشتند. سربازان در برابر مردان، زنان و کودکانی که به دنبال پناهندگی بودند، تفنگ های خود را به دست گرفتند.

    ورونیکا کارباخال ساکن ساکن، که اظهارات کتبی را ارائه کرد که توسط یک نماینده شهر با صدای بلند خوانده شد، گفت که حضور نیروهای گارد ملی و سایر پرسنل یونیفرم پوش اعزامی به ال پاسو برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی ممکن است “مهاجران” را از سوء استفاده از فضای پناهگاه بترساند. سایر خدمات موجود

    ماریو داگوستینو، معاون مدیر شهر تاکید کرد که شهر با همکاری سازمان‌های غیرانتفاعی، حامیان مهاجران و روحانیون، تمام تلاش خود را برای انتقال مهاجران به پناهگاه‌ها و خروج از شرایط یخبندان انجام می‌دهد. با این حال، بسیاری از کمک ها خودداری می کنند.

    با این حال، این سیاست، حداقل به طور موقت توسط قاضی ارشد جان رابرتز حفظ شد، در حالی که دیوان عالی، دعوای قضایی توسط چندین فرماندار جمهوری خواه و دادستان کل ایالت را بررسی می کند که به دنبال جلوگیری از لغو سیاست دولت بایدن است.

    مهاجران از ریو گرانده عبور کرده و به گارد ملی تگزاس نزدیک می شوند تا بپرسند که چه زمانی می توانند توسط گمرک و حفاظت مرزی برای درخواست پناهندگی در ال پاسو، تگزاس در 20 دسامبر 2022 بررسی شوند.

    بیشتر: افزایش بازرسی کامیون‌ها باعث عقب‌ماندگی در مرز تگزاس و نیومکزیکو شد

    فرماندار بلافاصله به اعلام اضطراری شهر در 27 آذر پاسخ داد.

    کدها و مقررات انتخابی را که امکان استفاده از امکاناتی مانند مدارس را به عنوان سرپناه فراهم می کند، به حالت تعلیق درآورید.

  • بیشتر: شهردار ال پاسو در واکنش به بحران فزاینده مهاجران وضعیت اضطراری اعلام کرد

    شورای شهر ال پاسو به اتفاق آرا به تمدید اعلام وضعیت اضطراری خود حداقل برای 30 روز رای داد زیرا بحران انسانی که منجر به خوابیدن تعداد زیادی از مهاجران در خیابان شده است، ادامه دارد.

    کلودیا رودریگز، نماینده مجلس شورای اسلامی که در حال خروج است، گفت: “من معتقدم که جو بایدن، رئیس جمهور باید به ال پاسو بیاید.”

    اجرای رسمی مفاد طرح های اضطراری

  • ایزابل سالسیدو، نماینده پارلمان گفت: “من معتقدم بایدن باید به ال پاسو بیاید.”

    رهبران شهر ال پاسو اذعان کردند که اعلام اضطراری تمدید شده به تنهایی نمی تواند بحران را به طور کامل مدیریت کند.

    مهاجران از ریو گرانده عبور کرده و به گارد ملی تگزاس نزدیک می شوند تا بپرسند که چه زمانی می توانند توسط گمرک و حفاظت مرزی برای درخواست پناهندگی در ال پاسو، تگزاس در 20 دسامبر 2022 بررسی شوند.

    ستوت گفت: «ما باید علیه نظامی‌سازی منطقه خود و همچنین ترفندهای سیاسی برای سخت‌تر کردن کار حمایت از مهاجران برای کسانی که در جامعه این کار را انجام می‌دهند، عقب نشینی کنیم.

    در طول جلسه شورای ویژه، لیزر و دیگران از تلاش‌های جامعه و فراتر از آن برای کمک به ال پاسو برای مقابله با بحران انسانی ستایش کردند. آن‌ها تلاش‌ها را تشویق کردند تا مهاجران را به پناهگاه‌های موجود و حتی سوار اتوبوس‌ها برسانند تا آنها را از یخ‌زدگی استخوان‌گیر که شهر و بقیه کشور را در آستانه تعطیلات آخر هفته کریسمس فرا گرفته است، دور نگه دارند.

    نمایندگان شهر همچنین درخواستی را تکرار کردند که به مدت دو سال فقط توسط رهبری جمهوری خواه ایالت فریاد می زد: بحران مرزی توجه عملی کاخ سفید را می طلبد.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اعضای شورای ال پاسو از بایدن خواستند تا به مرز بیاید



    منبع

    در صورت لزوم، اقدامات تثبیت کننده اقتصادی مانند کنترل قیمت، دستمزد و اجاره را اجرا کنید

  • دیوید استوت، کمیسر شهرستان ال پاسو، که در بخش نظرات عمومی نیز صحبت کرد، گفت که سیاست‌های مهاجرتی ابوت کمکی نمی‌کند.

    انتشار خبری از شهر اندکی پس از رای 7-0 گفت که این اعلامیه به مقامات ال پاسو اجازه می دهد:

    • هفته گذشته، ابوت از بایدن خواست کمک های فدرال بیشتری را به ال پاسو و دیگر جوامع مرزی ارسال کند تا به آنها در مدیریت موج مهاجرت کمک کند.

      لسر، خود، از مهاجران درخواست کرده است که به پناهگاه‌ها بروند. مهاجرانی که به آنها اجازه ورود قانونی به ایالات متحده برای درخواست پناهندگی داده شده است، طعمه سوء استفاده شده اند. برخی از پذیرش کمک های محلی می ترسند.

      برای سازمان‌های دولتی و کارکنان اورژانس ویژه یا داوطلبانه، حمایت بیشتری از مسئولیت ارائه دهید