آنچه FBI در خانه خانواده مظنون قتل دانشگاه آیداهو پیدا کرد


اف‌بی‌آی سال گذشته هنگامی که خانه پدر و مادر مرد متهم به قتل چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو را در پنسیلوانیا جستجو کرد، چهار دستکش پزشکی و یک چراغ قوه نقره‌ای پیدا کرد.

بر اساس حکم بازرسی که روز سه شنبه توسط NBC News به دست آمد، یک آزمایش DNA سواب باکال نیز در 30 دسامبر در جریان بازرسی از خانه والدین برایان کوهبرگر در آلبرایتزویل کشف شد.

طبق سوابق دادگاه، بازرسان مجاز به گرفتن سواب از کوهبرگر بودند.

در بازگشت حکم بازرسی مشخص نشده است که این دستکش ها متعلق به چه کسی است.

بر اساس حکم بازرسی، سایر اقلام جمع آوری شده شامل یک تی شرت سفید، یک سویشرت کوگارز ایالت واشنگتن، یک جفت کفش نایک، یک جفت جوراب، شورت مشکی و باکسر مشکی بود.

کوهبرگر 28 ساله در پنسیلوانیا هفت هفته پس از کشته شدن چهار دانشجو در خانه‌ای نه چندان دور از دانشگاه آیداهو در رختخواب‌های خود دستگیر شد – حادثه‌ای که ساکنان مسکو کوچک، آیداهو را حیرت زده کرد، پلیس را گیج کرد و باعث تعقیب انسان در سراسر کشور شد. .

کوهبرگر از استرداد به آیداهو، جایی که بدون وثیقه در بازداشت است، صرف نظر کرد. او به چهار فقره قتل و سرقت منزل متهم شده است و در صورت محکومیت ممکن است با مجازات اعدام روبرو شود.

در 13 نوامبر اتان چاپین، 20 ساله، از کانوی، واشنگتن کشته شدند. مدیسون موگن، 21 ساله، از Coeur d’Alene، آیداهو. Xana Kernodle، 20 ساله، از Avondale، آریزونا. و Kaylee Goncalves، 21 ساله، از Rathdrum، آیداهو.

کوهبرگر، که در آپارتمانی در پولمن، واشنگتن زندگی می کرد، به نظر می رسید که علاقه شدیدی به جنایت داشت. او دکترا بود. دانشجوی رشته عدالت کیفری و جرم شناسی در دانشگاه ایالتی واشنگتن، که 10 مایلی از دانشگاه آیداهو فاصله دارد.

یک سوگندنامه احتمالی از پلیس مسکو می گوید که بازرسان از نظارت تصویری در منطقه برای ارتباط این قتل چهارگانه با هیوندای النترا سفید رنگ که توسط کوهبرگر هدایت می شد، استفاده کردند.

در این سوگندنامه همچنین آمده است که DNA مرد باقی مانده بر روی غلاف چاقو برای ارتباط کوهبرگر با قتل ها استفاده شده است. اما در سوگندنامه انگیزه ای برای حمله ذکر نشده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع