اعضای بدن در قابلمه های سوپ پیدا شده که گمان می رود متعلق به ابی چوی مدل هنگ کنگی باشد


[Source]

پلیس هنگ کنگ جزئیات کلیدی را در مورد قتل وحشتناک ابی چوی، یک فرد اجتماعی و تأثیرگذار در روز یکشنبه، چند روز پس از گزارش ناپدید شدن او در 21 فوریه، فاش کرد.

بازرسان روز یکشنبه به رسانه ها گفتند که آنها قسمت هایی از بدن تکه تکه شده 28 ساله از جمله جمجمه، دنده ها و مو را در یکی از دو دیگ بزرگ سوپ استیل ضد زنگ که روز جمعه از یک خانه روستایی به دست آمد پیدا کردند. ریه می تسوئن در این منطقه پو است.

سایر اعضای بدن، از جمله پاهای تکه تکه شده، پخته شده و در داخل یک فریزر در خانه، که ظاهراً به عنوان یک قصابی مجهز به اره برقی و چرخ گوشت ساخته شده بود، پیدا شد.

تحقیقات بیشتر، که شامل یافتن قسمت‌های باقی‌مانده بدن و همچنین آزمایش DNA می‌شود، برای تأیید اینکه آیا بقایای بازیابی شده متعلق به قربانی ادعایی است، مورد نیاز است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارآگاه سانتا روزا به دلیل عدم انجام آزمایش COVID-19 می میرد

چوی که یک دختر و یک پسر با همسر سابقش الکس کوانگ داشت، درگیر اختلاف مالی با خانواده کوانگ بر سر ملکی مجلل در کادوری تپه هنگ کنگ شد.

چوی که با نام کای تیانفنگ نیز شناخته می‌شود، روز سه‌شنبه ناپدید شد و آخرین بار از طریق فیلم‌های دوربین مداربسته در منطقه تای پو دیده شد، جایی که ظاهرا بقایای او در آنجا کشف شد.

از جدیدترین حضورهای عمومی او می‌توان به حضور در هفته مد پاریس و معرفی به عنوان مدل جلد دیجیتال مجله لوکس L’Officiel Monaco اشاره کرد.

بیشتر از NextShark: تمساح مالزیایی پسربچه 1 ساله را کشت و پدری را که در حال تلاش برای نجات بود زخمی کرد.

در جلسه روز دوشنبه، الکس 28 ساله، برادرش آنتونی کوانگ، 31 ساله و پدرشان کوونگ کائو، 65 ساله، متهم به قتل او شدند، در حالی که مادر الکس کوانگ، جنی لی، 63 ساله، به انحراف در مسیر عدالت متهم شد.

هر چهار متهم، که هنوز ادعای خود را مطرح نکرده‌اند، از سوی دادگاه دادگاه شهر کولون رد وثیقه شدند. جلسه رسیدگی به این پرونده برای ادامه تحقیقات به 8 اردیبهشت موکول شد.

الکس روز شنبه هنگام فرار از اسکله تونگ چانگ در جزیره لانتائو در حالی که پول نقد و ساعت های لوکس به ارزش حدود 4.5 میلیون دلار هنگ کنگ (تقریباً 574000 دلار) حمل می کرد، دستگیر شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: توییتر “قرص سمی” مصرف می کند زیرا کارمندان از “تسخیر خصمانه” احتمالی توسط ایلان ماسک عصبانی هستند

معشوقه کوونگ کائو، یک ماساژور 47 ساله به نام انگ، نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر شد. در حالی که دانش نگ از قتل هنوز در دست بررسی است، مقامات او را متهم کرده اند که به کائو در اجاره طبقه همکف خانه روستا کمک کرده و با مخفی کردن او در یک آپارتمان مجلل در غرب کولون به کوانگ در فرار از پلیس کمک کرده است.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

دانشجوی پرستاری کانادایی پس از سرکشی توسط پلیس، جراحات وحشتناکی را فاش کرد



منبع