آمورانت، ستاره Twitch و OnlyFans فاش کرد که متاهل است و شوهرش را به سوءاستفاده عاطفی متهم کرد و او را مجبور به پخش استریم کرد.

پخش کننده توییچ 39daph در توییتی نوشت: “واقعاً از آمورانت می ترسم و امیدوارم حالش خوب باشد. او همیشه بسیار شیرین بوده است و دانستن طوفان تلخ پشت صحنه بسیار دلخراش بوده است.”

یک کلیپ سیراگوزا را نشان می دهد از شوهرش پرسید: «چرا گفتی می‌خواهی سگ‌های من را بکشی؟» شخص تلفنی قبل از پرتاب فحاشی به Siragusa پاسخ می دهد “خانه را ترک کن”.

آمورانت، ستاره Twitch and Onlyfans فاش کرد که در یک پخش زنده توییچ ازدواج کرده است و شوهرش را به سوء استفاده عاطفی متهم کرد، او را مجبور به پخش استریم، تهدید به کشتن سگ‌هایش و کنترل مالی او کرد.

Siragusa در این کلیپ می گوید: “شما می خواهید من به آنها بگویم که من مجرد هستم، این در شرف حقیقت است.”

هر کسی که تحت تأثیر سوء استفاده قرار گرفته و نیاز به حمایت دارد می تواند با خط تلفن ملی خشونت خانگی (7233-799-1-800) تماس بگیرد. مدافعان 24/7 در دسترس هستند و همچنین می‌توان از طریق چت زنده با آنها تماس گرفت thehotline.org یا با ارسال پیامک “START” به 88788 یا “LOVEISبه 22522.

آمورانت، که نام اصلی او کیتلین سیراگوسا است، به طور مرتب در توییچ پخش می‌شود یا بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهد یا جلوی دوربین می‌نشیند و با مخاطبان ۵.۹ میلیون دنبال‌کننده‌اش چت می‌کند. او همچنین یکی از برترین سازندگان OnlyFans است و در ماه جولای فاش کرد که به همان اندازه درآمد دارد 1.5 میلیون دلار در ماه از سایت

دیگر پخش کننده های محبوب و شخصیت های اینترنتی از Siragusa به صورت آنلاین پس از اینکه او اتهامات سوء استفاده از همسرش را مطرح کرد، حمایت کردند.

آمورانت فاش کرد که متاهل است و شوهرش را به آزار عاطفی در روز شنبه در جریان توییچ متهم کرد.

  • در کلیپ دوم، سیراگوزا می گوید که شوهرش به او اجازه نمی دهد به مخاطبانش بگوید که متاهل است و اگر فقط آن را پخش کنیم، رابطه ما بهتر می شود.

    سیراگوسا می‌گوید: «اگر بخواهید با حیواناتتان کاری انجام دهید، این شما را با ترس و تهدید نگه می‌دارد، و سپس او دوباره خوب است و می‌گوید همه چیز خوب خواهد بود.»

    او در این ویدئو می‌گوید: «من فکر می‌کنم دلیل پخش آن این است که عملاً مانند یک فریاد برای کمک است. او می‌داند که از او سوء استفاده می‌شود و آن را پخش کرد تا آن را در فضای باز منتشر کند.»

    Amouranth با نام اصلی Kaitlyn Siragusa یکی از بزرگترین سازندگان توییچ با 5.9 میلیون دنبال کننده است.

  • سیراگوزا می‌گوید: «درمانگر حتی به او گفت که این نوعی سوءاستفاده عاطفی است و من اساساً در یک زندان شیک زندگی می‌کنم.

    در کلیپ چهارم، Siragusa پیام های متنی را نشان می دهد به دوربینی که می گوید از شوهرش است. در این پیام‌ها، شوهر سیراگوزا او را «لعنتی خنگ» خطاب می‌کند و تهدید می‌کند که کالای او را از بالکن پرت می‌کند و حساب‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی حذف می‌کند و حساب بانکی‌اش را می‌بندد.

    در کلیپ سوم، Sirgagusa می‌گوید که همه حساب‌های او دارای احراز هویت دو عاملی هستند که به شماره شوهرش متصل است و او تهدید کرده است که تمام پول او را در دادگاه «سوزانده» و «همه آن را در رمزنگاری قرار خواهد داد».

    آسمونگولد، پخش کننده محبوب World of Warcraft، در یک ویدیوی یوتیوب گفت که “امیدوار است که او از آن شخص دور شود.”

    Siragusa فاش کرد که در جریان پخش توییچ در روز شنبه در حالی که در طول پخش زنده با همسرش تلفنی صحبت می کرد ازدواج کرده است. ویدیوی این جریان از کانال توییچ سیراگوزا حذف شده است، اما کلیپ هایی از آن در فضای مجازی در حال پخش است.

    آمورانتاسکرین شات از Amouranth/Twitch

    • آمورانت

      “چی میگی؟” Siragusa در کلیپ پاسخ می دهد. “تو فقط گفتی که اگر من یک استریم 24 ساعته انجام ندهم، سگ هایم را می کشی.”

      Siragusa بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر در روز یکشنبه پاسخ نداد.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبعدر یک کلیپ از جریان، سیراگوسا می گوید که او “در یک زندان شیک زندگی می کند.”