ترامپ دستور تخلیه مار-آلاگو را نادیده گرفت، در عوض درباره انتخابات میان دوره ای خشمگین شد و حملاتی را علیه ران دیسانتیس منتشر کرد.

ترامپ

مقامات ایالتی گفتند که طوفانی که برای اولین بار در ماه نوامبر فلوریدا را به مدت 40 سال درنوردید، بادهای شدید، باران و موج های خطرناک موج سواری را به مناطق ساحلی خواهد آورد.

دونالد ترامپ در یک رویداد شب انتخابات در مار-آ-لاگو در 08 نوامبر 2022 در پالم بیچ، فلوریدا شرکت می کند.جو رادل/گتی ایماژ

  • در سایت Truth Social او حملات خود را به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که به طور گسترده به عنوان رقیب اصلی ترامپ در حزب جمهوری خواه برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 شناخته می شود، از سر گرفت و در انتخابات مجدد با قاطعیت پیروز شد.

    “اکنون که انتخابات در فلوریدا به پایان رسیده است و همه چیز کاملاً خوب پیش رفت، آیا نباید گفت که در سال 2020، من 1.1 میلیون رای بیشتر در فلوریدا نسبت به رون دی در سال جاری، 5.7 میلیون تا 4.6 میلیون رای آوردم؟ فقط می پرسید؟ ” ترامپ نوشت.

    بر اساس گزارش ها، دونالد ترامپ با نزدیک شدن طوفان نیکول، مار-آلاگو را تخلیه نکرد.

  • در عوض، او حملاتی را به فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، که او را رقیب سال 2024 می‌داند، ارسال کرد.

  • طوفان بامداد پنجشنبه به سواحل شرقی فلوریدا رسید.

یکی از مشاوران ترامپ روز چهارشنبه به واشنگتن پست گفت که ترامپ قصد ندارد با نزدیک شدن به طوفان، این اقامتگاه را ترک کند، اما این اقامتگاه تعطیل خواهد شد. دختر او، تیفانی ترامپ، قرار است آخر این هفته در مارآ لاگو ازدواج کند.

آسوشیتدپرس گفت که هنگامی که روز چهارشنبه یک خبرنگار تماس گرفت تا بپرسد که آیا استراحتگاه در حال تخلیه است یا خیر، یکی از کارکنان دفتر امنیتی مار-آ-لاگو تلفن را قطع کرد و هیچ نشانه ای در مورد اجرای دستور وجود نداشت.

نیکول بلافاصله پس از فرود آمدن به خشکی به وضعیت طوفان استوایی تنزل یافت و فلوریدا را با باد و باران گرفت و انتظار می‌رود طی چند روز آینده از طریق جورجیا و کارولینا به داخل کشور حرکت کند.

بر اساس گزارش‌ها، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با نزدیک شدن طوفان نیکول به سواحل فلوریدا، از تخلیه مار-آلاگو خودداری کرد و روز خود را با ابراز ناامیدی از نامزدهایی که در انتخابات میان‌دوره‌ای از آن حمایت کرده بود، گذراند.

پس از آنکه مقامات ایالتی پیش از این دستور تخلیه مناطقی را صادر کردند که شامل استراحتگاه پالم بیچ ترامپ است، که حدود یک چهارم مایل از خط ساحلی فاصله دارد، طوفان به سواحل شرقی فلوریدا رسید.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

اینسایدر برای اظهار نظر با نماینده ترامپ تماس گرفته است

گفته می شود که ترامپ روز چهارشنبه از شکست چند تن از نامزدهای برجسته خود در انتخابات میان دوره ای خشمگین است.

دیسانتیس روز چهارشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و در مورد تأثیر احتمالی طوفان هشدار داد.