رهبر کلیسای بزرگ کالیفرنیا، پدربزرگ و مادربزرگ به قتل، شکنجه در قتل دختر 11 ساله متهم شدند

اسنوپ داگ در صفحه بزرگ: «سرانجام» داستان زندگی افسانه‌ای اسنوپ داگ روی پرده بزرگ می‌رود

“سطوح شدید سوء تغذیه”

جسد تکه تکه شده در چمدان: دوست پسر متهم به قتل زنی شد که تکه تکه شده در آپارتمان شهر نیویورک پیدا شد

کلیسا نمی توانست فوراً برای اظهار نظر توسط USA TODAY تماس بگیرد.

بر اساس اخبار منتشر شده از این وزارتخانه، استنلی تام، 75 ساله، پدر بزرگ کلیسا 49 ساله نیز به قتل، سه مورد شکنجه و سه مورد عمدی و ظلم به یک کودک متهم شده است. مادربزرگ آرابلا، آدلا تام، 70 ساله، به سه فقره شکنجه و سه فقره عمدی و ظلم به یک کودک محکوم شد.

لتیسیا مک کورمک، یکی از رهبران راک چرچ در سن دیگو، که توسط مایلز مک فرسون، بازیکن سابق NFL تأسیس و رهبری می‌شود، در 7 نوامبر 2022 به اتهام قتل و در ارتباط با مرگ آرابلا مک کورمک، 11 ساله‌اش، در زندان محکوم شد. -دختر پیر در اینجا تصویر شده است.

یک رهبر کلیسای بزرگ کالیفرنیا و والدینش به اتهاماتی از جمله قتل و شکنجه در قتل یک دختر 11 ساله دستگیر شدند.

آرابلا دو خواهر 6 و 7 ساله داشت که در حال حاضر با یک خانواده سرپرست زندگی می کنند.

لتیسیا مک کورمک، یکی از رهبران راک چرچ در سن دیگو، که توسط مایلز مک فرسون، بازیکن سابق NFL تأسیس و رهبری می‌شود، روز دوشنبه به اتهام قتل، سه فقره شکنجه و سه مورد عمدی و ظلم به یک کودک در ارتباط با او در زندان محکوم شد. کلانتر شهرستان سن دیگو گزارش داد که درگذشت آرابلا مک کورمک.

در 30 آگوست، معاونان به تماس یک کودک در مضطرب در خانه‌ای در دره اسپرینگ، واقع در بخش شرقی شهرستان، جایی که آرابلا را پیدا کردند، پاسخ دادند.

سخنگوی پلیس به The San Diego Union-Tribune گفت که این دختر با کبودی پوشانده شده بود و از “سطوح شدید سوء تغذیه” رنج می برد.

در طول تحقیقات در مورد مرگ آرابلا، معاونان با پدر او، برایان مک کورمک، در نزدیکی خانه خانواده تماس گرفتند. بر اساس این خبر، وی در حضور آنها خودکشی کرد.

به گفته مقامات، این دختر 11 ساله به سرعت به بیمارستان منتقل شد که سلامتی وی رو به وخامت گذاشت و درگذشت. در جریان تحقیقات، کارآگاهان گفتند که مشکوک به نشانه هایی از کودک آزاری هستند.

نمایه رهبری مک کورمک از آن زمان از وب سایت کلیسا حذف شده است.

لتیسیا مک کورمک، یکی از رهبران راک چرچ در سن دیگو، که توسط مایلز مک فرسون، بازیکن سابق NFL، تأسیس و رهبری می‌شود، در تاریخ 7 نوامبر 2022 به اتهام قتل و در ارتباط با مرگ آرابلا مک‌کورمک به زندان محکوم شد. دختر 11 ساله او در اینجا تصویر شده است.

ناتالی نیسا آلوند اخبار پرطرفدار USA TODAY را پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید @nataliealund.

مقامات گفتند که آرابلا ابتدا قبل از اینکه توسط برایان و لتیسیا مک کورمک به فرزندی قبول شود، پرورش یافت.

USA TODAY در روز پنجشنبه بلافاصله به اداره کلانتر دسترسی پیدا نکرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: رهبر کلیسای کالیفرنیا به قتل در مرگ دختر متهم شد





منبع