نوجوان مفقود شده تگزاس پس از پیدا شدن جسد در صندوق عقب در پی تعقیب و گریز خودروی نبراسکا دستگیر شد

مقامات گفتند که یک جوان 17 ساله در تحقیقات قتل در تگزاس پس از اینکه مقامات گفتند او نیروهای نظامی را در نبراسکا در تعقیب و گریز با سرعت بالا با جسد یک زن در ماشین رهبری می کرد، دستگیر شد.

این نوجوان توسط کلانتری شهرستان هریس به عنوان تایلر رونز شناسایی شد. فردی که در صندوق عقب پیدا شده است شناسایی نشده است.

مقامات اطلاعات بیشتری در مورد این زن در روز جمعه ارائه نکردند.

میشل رونز، تایلر رونز.  (دفتر کلانتری شهرستان هریس از طریق فیس بوک)

طبق این بیانیه، سربازان خودروی سدان را در ترافیک پیدا کردند و با سرعت 110 مایل در ساعت در 80 بین ایالتی در نزدیکی جزیره گراند مشاهده کردند.

میشل رونز، تایلر رونز. (دفتر کلانتری شهرستان هریس از طریق فیس بوک)

مقامات ایالتی در بیانیه ای اعلام کردند که بعد از ظهر جمعه، دفتر کلانتر شهرستان هریس به پلیس ایالت نبراسکا هشدار داد که یک وسیله نقلیه متصل به خانواده رونز در نبراسکا است.

گونزالس توییت کرد روز جمعه که بازرسان قتل او در حال انجام این پرونده و “هماهنگی با مقامات محلی” بودند.

پلیس ایالت نبراسکا گفت: حدود 9 مایلی غرب، سدان قبل از توقف به یک دکل بزرگ و سپس به درخت برخورد کرد. به گفته این آژانس، این جوان 17 ساله جراحات شدید اما غیر تهدید کننده زندگی داشت، در بیمارستان بستری و دستگیر شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

بر اساس بیانیه پلیس ایالتی، پلیس ایالت نبراسکا گفت که مقامات شهرستان هریس به سربازان گفته‌اند که خودروی سدان «به نظر می‌رسد در یک قتل نقش داشته است».

کلانتر شهرستان هریس اد گونزالس شرح داده شده وضعیت نوجوان “وخیم” است.

به گفته کلانتری که در منطقه هیوستون گشت زنی می کند، تایلر رونز و مادرش، میشل رونز، 49 ساله، پنجشنبه شب ناپدید شدند. مقامات گفتند که هر دو آخرین بار در اواخر صبح پنجشنبه در اقامتگاه خود در هامبل، تگزاس دیده شدند.