بلیک مسترز قبلاً ادعا می کند که انتخابات او به سرقت خواهد رفت

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست;  گتی

این روزها، در جناح راست طرفدار ترامپ، این ایده وجود دارد که نامزدهای جمهوری خواه باید با اختلاف زیادی برنده شوند تا بتوانند بر تقلب سیستمی در رأی دهندگان طرفدار دموکرات غلبه کنند. کاندیداها تلاش کرده‌اند تا با دقت ادامه سوء ظن بی‌اساس به تقلب در رأی‌دهی را تأیید کنند، در حالی که آنقدر تردید در سیستم ایجاد نکرده‌اند که رأی دهندگان GOP را خاموش کنند.

مسترز، سرپرست 36 ساله میلیاردر محافظه کار فناوری پیتر تیل، کمپین مقدماتی حزب جمهوری خواه خود را به عنوان یک منکر انتخابات تندرو راه اندازی کرد. یکی از ویدئوهای مسترز که نوامبر گذشته در توییتر منتشر شد، اینگونه آغاز می‌شود: «فکر می‌کنم ترامپ در سال 2020 برنده شد». پس از پیروزی اولیه، مسترز اندکی از آن موضع عقب نشینی کرد و وب سایت کمپین انتخاباتی خود را پاکسازی کرد تا لفاظی های خود را در حدود سال 2020 کاهش دهد. اما او از آن زمان دوباره تغییر کرده است و هفته گذشته به فاکس نیوز گفت که هنوز معتقد است ترامپ باید اکنون در قدرت باشد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

آریزونا نیز مانند جورجیا در خط مقدم توطئه های انتخاباتی 2020 بوده است و همچنان رهبران جمهوری خواه تولید می کند که تثبیت شکست ترامپ را در مرکز برنامه سیاسی خود قرار می دهند. مارک فینچم، کاندیدای حزب جمهوری خواه برای وزارت امور خارجه، نامزدی خود را بر اساس دروغ یک انتخابات دزدیده شده فرض کرده است و باعث نگرانی گسترده در مورد نحوه عملکرد او در انتخابات 2024 در صورت ارتقاء به این سمت شده است.

ایمیل‌ها نشان می‌دهد که بلیک مسترز، نامزد حزب جمهوری‌خواه مجلس سنا، از نظریه‌پردازان توطئه 11 سپتامبر دفاع کرده است.

مسترز ادامه داد: “او از من دعوت کرد تا ثابت کنم اشتباه می کند.” گفتم: بابا، نمی توانم ثابت کنم که اشتباه می کنی. تنها چیزی که می دانم این است که اگر این اعداد باشند، باید 80000 برنده شوم.”

مسترز گفت: “اما بگو که مارک کلی را با 30000 رای شکست دادی.” که پدرش پاسخ داد: “من نگران هستم که فقط 40000 برای مارک کلی پیدا کنند.”

مسترز پاسخ داد: «متاسفانه، ما هنوز ماشین‌های این انتخابات را داریم. «ماشین‌ها» به ماشین‌های Dominion Voting Systems اشاره دارند که در آریزونا مورد استفاده قرار می‌گرفتند و موضوع توطئه‌های بی‌اساس بی‌شماری بوده‌اند. شهرستان ماریکوپا، محل فینیکس، از برگه های رای کاغذی در انتخابات 2020 استفاده کرد. ممیزی ها شواهدی دال بر تقلب پیدا نکردند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بلیک مسترز به فاکس نیوز می گوید هنوز معتقد است ترامپ در سال 2020 پیروز شد

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست; گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بلیک مسترز جمهوری خواه در مبارزات انتخاباتی خود برای برکناری سناتور مارک کلی (D-AZ)، شک و تردید و تئوری های توطئه در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تقویت کرده است.

شکست این اقدام متعادل کننده احتمالاً به قیمت کنترل جمهوری خواهان بر سنا در سال 2020 تمام شد. در دور دوم دور دوم انتخابات جورجیا، سناتورهای سابق دیوید پردو و کلی لوفلر سوء ظن را نسبت به سیستم انتخاباتی این ایالت تشدید کردند و ضمن تاکید بر استعفای وزیر امور خارجه جمهوری خواه، خواستار استعفای وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه شدند. حزب وفادار به رای دادن به هر حال. آن‌ها این کار را نکردند و هر دو شکست خوردند، با مشارکت به‌طور محسوسی در مناطق محافظه‌کار کمتر.

انتظار می رود رقابت بین کلی و مسترز یکی از نزدیک ترین رقابت ها در کشور باشد و می تواند تعیین کند که کدام حزب سنای ایالات متحده را کنترل می کند. در سال 2020، کلی با حدود 80000 رای سناتور سابق مارتا مک سالی (R-AZ) را شکست داد، در حالی که رئیس جمهور جو بایدن ترامپ را تنها با اختلاف 10500 رای شکست داد.

سارا گوگنهایمر، سخنگوی کلی، در بیانیه‌ای گفت که مسترز «در تئوری‌های توطئه کار می‌کند» و «به وضوح اعلام کرده است که حاضر است دموکراسی ما را تهدید کند زیرا معتقد است دروغ‌های بی‌اساس او بیش از حق رأی آریزوناها اهمیت دارد. ”

مسترز نگرانی رای دهندگان را با بازگویی گفتگویی که با پدرش قبل از راه اندازی کمپین خود داشت، گسترش داد. در سخنان مسترز، پدرش گفت که نمی‌خواهد او نامزد شود، زیرا نمی‌توانست کلی را شکست دهد، زیرا به دلیل تقلب در رأی‌دهی بود.

در آن صف، جمعیت در کف زدن منفجر شد.

اظهارات رئیس جمهور امید در روز سه شنبه حداقل دومین باری است که او علناً در مورد انتخابات نوامبر آینده تردید ایجاد می کند. در ماه ژوئن، قبل از انتخابات مقدماتی خود، مسترز در مورد سال 2020 به جمعیت گفت: «ظرفیت تقلب آنها هر چه که باشد، من تقریباً مطمئن هستم که آنها تمام مراحل را کنار گذاشته اند… و سؤال این است که آیا این اتفاق دوباره خواهد افتاد؟»

اما در طول رقابت نهایی خود در سال 2022، مسترز شروع به شک و تردید در مورد نتیجه این انتخابات کرده است – حتی قبل از شمارش آرا.

در یک ایستگاه انتخاباتی در روز سه‌شنبه در شهر کوچکی در شمال فینیکس، مسترز با نگرانی یکی از رای‌دهندگان مواجه شد که می‌تواند با یک «لغزش» برنده شود، اما ماشین‌های رأی‌دهی «رای را به نفع کلی برمی‌گردانند». به دست آمده توسط The Daily Beast.

سخنگوی Masters به ​​سوالات The Daily Beast که از Masters خواسته بود نگرانی های دقیق خود را در مورد دستگاه های رای گیری توضیح دهد، پاسخ نداد.