سازمان ملل گفته است که جنگ هسته‌ای «به محدوده احتمالی بازگشته است». در اینجا مکان هایی در ایالات متحده است که بیشتر در معرض حمله هسته ای قرار می گیرند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

شوارتز به Insider گفت: «بعید است که چنین حمله ای کاملاً موفق باشد. “تغییرات بسیار زیادی در انجام حمله ای مانند این بی عیب و نقص وجود دارد، و باید بی عیب و نقص باشد. اگر حتی تعداد انگشت شماری از سلاح ها فرار کنند، چیزهایی که از دست داده اید به سمت شما باز می گردند.”

به گفته شوارتز، در هر زمان، ایالات متحده چهار تا پنج زیردریایی مجهز به سلاح هسته‌ای «در حالت آماده باش، در مناطق گشت زنی خود، منتظر دستور پرتاب» دارد.

به گفته شوارتز، این نقشه نقاط ضروری را نشان می دهد که روسیه باید به آنها حمله کند تا نیروهای هسته ای ایالات متحده را از بین ببرد:

با توجه به همه چیز از روسیه یا رسانه های به شدت سانسور شده آن، بهتر است که ادعاهای آن را با کمی نمک بپذیریم. اینسایدر به جای این که حرف روسیه را در مورد اهداف هسته ای قبول کند، نظر کارشناسی در مورد اینکه مسکو احتمالاً به کجا می خواهد حمله کند، دریافت کرد.

حمله اتمی روسیه احتمالاً بر اهداف با ارزش در داکوتای شمالی یا مونتانا متمرکز خواهد بود.

اما حمله به یک منطقه نسبتاً کم جمعیت بسته به نحوه وزش باد همچنان می تواند منجر به مرگ و ویرانی در سراسر ایالات متحده شود. این به دلیل سقوط است.

انفجار هسته ای مناطق انفجار تروریسم انفجار بروک بوددمایر llnl

حتی اگر تک تک سیلوهای موشک بالستیک قاره‌پیما، سلاح‌های هسته‌ای انباشته شده، و بمب‌افکن‌های با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای مسطح می‌شدند، زیردریایی‌های هسته‌ای ایالات متحده می‌توانستند – و خواهند – تلافی کنند.

مناطق خطرناک رادیواکتیو پس از یک انفجار هسته ای به سرعت کوچک می شوند.بروک بودمایر/آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور

از زمان جنگ سرد، ایالات متحده و روسیه برنامه‌هایی را در مورد چگونگی بهترین راه‌اندازی جنگ هسته‌ای علیه یکدیگر طراحی کرده‌اند، و در حالی که مراکز جمعیتی بزرگ با تأثیرات فرهنگی عظیم ممکن است گزینه‌های بدیهی به نظر برسند، استراتژیست‌ها معتقدند حمله هسته‌ای بر روی مقابله با دشمن متمرکز خواهد شد. نیروهای هسته ای – آنها را قبل از حمله متقابل نابود کنید.

ادامه مطلب: رسانه دولتی روسیه می گوید موشک های مافوق صوت پوتین فوراً این 5 هدف آمریکایی را تبخیر می کند.

بمب هسته ای

به گزارش رویترز، تلویزیون دولتی روسیه با ساخت موشک مافوق صوت جدید با قابلیت هسته ای هسته ای اعلام کرد که پنتاگون، کمپ دیوید، ایستگاه رادیویی دریایی جیم کریک در واشنگتن، فورت ریچی در مریلند و پایگاه نیروی هوایی مک کللان در کالیفرنیا هدف قرار خواهند گرفت. .

این نقشه اهدافی را برای حمله همه جانبه به زیرساخت‌های هسته‌ای ثابت، تسلیحات، و مراکز فرماندهی و کنترل ایالات متحده نشان می‌دهد، اما حتی یک حمله عظیم مانند این چیزی را تضمین نمی‌کند.

ایالات متحده بخش اعظم نیروهای هسته‌ای خود را که به عنوان اهداف هسته‌ای دو برابر می‌شوند، به‌صورت استراتژیک، دور از مراکز جمعیتی قرار داده است. اما اگر در کنار یک سیلو ICBM زندگی می کنید، نترسید.

به گفته شوارتز، احتمال اینکه روسیه بتواند از یک اقدام تجاوز هسته ای علیه ایالات متحده جان سالم به در ببرد، “0.0٪” وجود دارد. شوارتز افزود، در حالی که همه ما زیر “شمشیر داموکلس” هسته ای زندگی می کنیم، مردم شهرهای بزرگی مانند نیویورک و لس آنجلس به احتمال زیاد نباید نگران اصابت یک سلاح هسته ای باشند.

در سال 2017، رسانه های دولتی روسیه شرح دادند که چگونه مسکو شهرها و مناطق ایالات متحده را پس از فروپاشی یک معاهده هسته ای نابود می کند و رقبای جنگ سرد را به حالت هدف قرار می دهد – تهدیدی تکان دهنده حتی با توجه به استانداردهای شدید خود رژیم روسیه.

یک انفجار هسته ایدامنه عمومی

  • به روز رسانی: این مقاله در ابتدا در سال 2017 منتشر شد اما از آن زمان به دلیل نگرانی ها مبنی بر افزایش جنگ در اوکراین به جنگ هسته ای، به روز شده و دوباره منتشر شده است.

    حتی مقامات بلندپایه ارتش آمریکا نمی‌دانند زیردریایی‌های بی‌صدا کجا هستند، و هیچ راهی وجود ندارد که روسیه بتواند همه آنها را قبل از شلیک به عقب، تعقیب کند، که شوارتز گفت که می‌تواند در عرض 5 تا 15 دقیقه انجام شود.

    اما دو مورد اخیر بیش از دو دهه است که بسته شده اند و آنها را به انتخاب های عجیبی برای اهداف تبدیل کرده است.

    آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در اوایل سال جاری گفته بود که جنگ هسته‌ای «به محدوده احتمالی بازگشته است».

  • دبیرکل سازمان ملل متحد پس از هشدار روسیه در اوایل سال جاری، گفت که جنگ هسته‌ای در اوایل سال جاری میلادی در حال آماده‌باش کردن نیروهای هسته‌ای خود در بحبوحه جنگ خود در اوکراین است که تهدید می‌کند ناتو را به نبرد مستقیم با روسیه بکشاند. از آن زمان، تهدیدات هسته ای همچنان نگرانی هایی را برای استفاده از سلاح هسته ای ایجاد کرده است.

    به گفته استفان شوارتز، نویسنده کتاب “ممیزی اتمی: هزینه ها و پیامدهای سلاح های هسته ای ایالات متحده از سال 1940″، با پیشرفت جنگ سرد و پیشرفت در سلاح های هسته ای و فن آوری های جمع آوری اطلاعات، دقت بیشتری در مورد هدف این سلاح ها فراهم کرد. تاکید بر هدف‌گیری از شهرها به ذخایر هسته‌ای و زیرساخت‌های مرتبط با جنگ هسته‌ای تغییر کرد.

    روسیه قبلاً گفته بود که می‌تواند با موشک‌های جدید، مکان‌های مختلف آمریکا را تبخیر کند.