با نزدیک شدن به انتخابات، فرماندار تنسی لی با مارتین مناظره نخواهد کرد

تصمیم لی برای به اشتراک گذاشتن مرحله ای با یک رقیب دموکرات که در آن هر دو ممکن است با سؤالات سختی روبرو شوند، بخشی از روند رو به رشد در میان پیشتازان در سراسر تنسی است و در سراسر ایالات متحده، لی در حال حفظ یک مزیت مالی بزرگ در رقابت است و به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رقابت در نظر گرفته می شود. ایالتی که بیش از 15 سال است که یک دموکرات را برای پست ایالتی انتخاب نکرده است.

امسال، لی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در ماه آگوست مخالفت نکرد، و او را برای شرکت در انتخابات عمومی در ایالتی که جمهوری‌خواهان بر آن مسلط شده‌اند، آماده کرد.

مارتین امتناع لی از مناظره را «بازتابی در عدم رهبری او به عنوان فرماندار» خوانده است.

وقتی از لی پرسیده شد که کمپین انتخاب مجدد خود را در این هفته چقدر جدی می گیرد، لی ابهام کرد و در عوض گفت که از دستاوردهای دولت خود “خوشحال و خشنود است”.

نزدیک به چهار سال پیش، لی – که در آن زمان برای اولین بار نامزد سیاسی شد – در سه مناظره با رقیب دموکرات کارل دین شرکت کرد. حتی در آن زمان، لی به دلیل گزینش بیش از حد در رویدادهایی که با دین شرکت کرد، با انتقاد مواجه شد، اما کمپین او در آن زمان اظهار داشت که موافقت با سه مناظره مطابق با «سنت تنسی» است.

لی گفت: «من گفته‌ام این بالاترین افتخاری است که به عنوان فرماندار خدمت می‌کنم، و از مردم تنسی می‌خواهم که به من فرصت دهند تا چهار سال دیگر این کار را انجام دهم.»

نشویل، تن (AP) – کمتر از یک ماه مانده به روز انتخابات، بیل لی فرماندار تنسی قصد ندارد در مناظره ای علیه رقیب دموکرات دکتر جیسون مارتین شرکت کند.

استاندار همچنین چندین آگهی تلویزیونی منتشر کرده است. یکی از پیشنهادات مراقبت های بهداشتی زنان، مزایای گسترده TennCare برای مادران جدید، و تلاش هایی با هدف مراقبت و فرزندخواندگی نام می برد. این تمرکز زمانی است که تنسی به دلیل ممنوعیت سقط جنین که لی امضا کرده و نشان داده است که برنامه‌ای برای تغییر ندارد، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این ممنوعیت هیچ استثنایی برای تجاوز جنسی، زنای با محارم یا محافظت از سلامت مادر ندارد.

در حال حاضر، هیچ مناظره ای در رقابت بر سر حوزه باز کنگره پنجم نشویل برنامه ریزی نشده است، رقابتی که پس از آنکه جمهوری خواهان به امید به دست آوردن نماینده دیگری در کنگره، خطوط منطقه را برای کرسی تغییر دادند، توجه ملی را به خود جلب کرد. اندی اوگلز، محافظه‌کار راست افراطی، پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی در ماه اوت، جایگاه پایینی را حفظ کرده است، در حالی که هایدی کمبل، امیدوار دموکرات، می‌گوید که هفت دعوت مختلف به انجمن‌های مختلف را که ممکن است رویارویی‌های رو در رو رخ دهد نادیده گرفته است.

به طور مشابه، هیچ مناظره ای بین اودسا کلی، دموکرات و مارک گرین، نماینده جمهوری خواه فعلی در منطقه هفتم کنگره در تنسی، که بخشی از نشویل را نیز در بر می گیرد، وجود نداشته است.

رای گیری زودهنگام در تنسی از چهارشنبه آغاز می شود و در 3 نوامبر به پایان می رسد. روز انتخابات 8 نوامبر است.



منبع

کمپین مارتین، که از نظر مالی در این مسابقه بیش از حد همسان است، تبلیغات لی را عقب انداخته و گفته است که فرماندار به جوامع به حاشیه رانده شده حمله کرده و با اشاره به حمایت مشتاقانه لی از کوپن های مدارس و مدارس منشور، «مشغول برچیدن آموزش» بوده است.

او همچنین مبلغ 25000 دلار به سازمان‌دهندگانی که پشت اصلاحیه رأی‌گیری بود که از رای‌دهندگان می‌خواست قانون اساسی ایالت را تغییر دهند تا قانون موجود تنسی را که یک شرکت و اتحادیه را از قراردادهایی که کارگران را ملزم به پرداخت حق‌الزحمه به اتحادیه نماینده آنها می‌کند ممنوع می‌کند، کمک کرد.

آخرین گزارش‌های افشای امور مالی مبارزات انتخاباتی نشان می‌دهد که جمهوری‌خواه نزدیک به 3.7 میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد که از 21 جولای تا 30 سپتامبر کمی بیش از 557000 دلار جمع‌آوری کرده است. .

مارتین در همان بازه زمانی حدود 481000 دلار جمع آوری کرد و نزدیک به 300000 دلار از آن را صرف کارمندان کمپین، تبلیغات رسانه های اجتماعی و سایر هزینه ها کرده است.

جمهوری خواه این هفته به خبرنگاران گفت: “من در حال حاضر بیشتر بر فرماندار بودن تمرکز دارم.”، پاسخی که او در طول ماه ها وقتی در مورد رقابت پرسیده می شود تکرار می کند.