مقامات پنسیلوانیا پارکز بیانیه عجیبی درباره هشدارهای پاگنده منتشر کردند

در حالی که به نظر می‌رسد اکثر مشاهده‌های Bigfoot در شمال غربی اقیانوس آرام و کالیفرنیا اتفاق می‌افتد، پنسیلوانیا در طول سال‌ها سهم خود را از فعالیت Sasquatch داشته است. سازمان پژوهشگران فیلد بیگ فوت 124 مورد مشاهده «معتبر» در پنسیلوانیا دارد که در پایگاه داده خود فهرست شده است، از جمله فردی که ادعا می کند دو مورد را در نزدیکی کابین خود در دره هریسون دیده است – و صدای سوت زدن بیشتر آنها را شنیده است.

بازدیدکنندگان تصاویری از این تابلوها را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده اند، از جمله عکسی که با واکنش بخش حفاظت که پارک های ایالتی را اداره می کند، مواجه شد:

مقامات پارک در پنسیلوانیا می گویند که نمی دانند چه کسی علائم هشدار دهنده فعالیت پاگنده در این منطقه را منتشر کرده است، اما این آنها نیستند. آنها همچنین به این فکر افتادند که Sasquatch ممکن است در ایالت کیستون یا هر جای دیگری خانه بسازد.

ادعای آژانس مبنی بر اینکه «پاگنده واقعی نیست» بعید است به این زودی به بحث در مورد این رمزارز پایان دهد زیرا جستجو برای Sasquatch همچنان یک سرگرمی محبوب در پارک های سراسر کشور است.

رابینسون اضافه کرد که علائمی که برای ماه‌ها در «بسیاری از پارک‌ها» به چشم می‌خورد، هر زمان که مشاهده شوند حذف می‌شوند.

قانونگذاران اوکلاهاما حتی پیشنهاد کردند یک فصل شکار پاگنده – با یک جایزه نقدی – نه برای کشتن این موجود، فقط برای یافتن شواهدی از آن.

همچنین هشدار می دهند: به مخلوق نزدیک نشوید.

وسلی رابینسون، دبیر مطبوعاتی وزارت حفاظت و منابع طبیعی پنسیلوانیا، به PennLive گفت: «پاگنده واقعی نیست».

تابلوها بیان می کنند که “برخورد” در منطقه وجود داشته است و از بازدیدکنندگان می خواهد که “آداب پارک مرتفع را رعایت کنند، مراقب محیط اطراف خود باشند و مکان هر کودک کوچک/حیوان خانگی را در محدوده آگاهی دقیق تری قرار دهند.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

آژانس پاسخ داد: