همه نگاه‌ها به انتخابات سنای جورجیا در بزرگترین هفته‌اش معطوف است

لرنر به یاهو نیوز گفت: «بسیار شک دارم که او یا تیمش صلاحیت انجام این کار را داشته باشند و نتیجه محتمل‌تر این است که او احمق به نظر برسد و زمین بیشتری را از دست بدهد. در همین حال، وارناک باید رای دهندگان بلاتکلیف باقی مانده را متقاعد کند که شخصیت اخلاقی قوی او او را متمایز می کند. [from] واکر.”

هرشل واکر

روز جمعه، سناتور رافائل وارناک، رئیس دموکرات جورجیا، و هرشل واکر، نامزد جمهوریخواه این ایالت برای مجلس سنای ایالات متحده، برای اولین بار در ساوانا، گا. -انتخابات متعاقب و مشخصات در نوامبر.

برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا، هفته گذشته از بلیت GOP حمایت کرد، اما به هیچ وجه به واکر اشاره نکرد. معاون کمپ، ستوان فرماندار جورجیا، جف دانکن، یک قدم فراتر رفت و به یاهو نیوز گفت که معتقد است جمهوری خواهان زمانی که تصمیم گرفتند شهرت یک نامزد را بر شایستگی های او اولویت دهند، دچار تزلزل شدند.

نیت لرنر، استراتژیست در شرکت مشاوره دموکراتیک Build the Wave، موافق است که نمایش قوی واکر می‌تواند با داستان‌های منفی کمپین مقابله کند، اما او می‌گوید شواهدی مبنی بر اینکه واکر یا تیمش می‌توانند اوضاع را تغییر دهند، ندیده است.

هرشل واکر با دونالد و ملانیا ترامپ در یک بازی سری جهانی در 30 اکتبر 2021، در آتلانتا. (مایکل زاریلی/گتی ایماژ)

نامزد جمهوریخواهان برای مجلس سنا هرشل واکر در یک گردهمایی در Commerce، Ga.، 26 مارس. (مگان وارنر/ گتی ایماژ)

در همین حال، به نظر می رسد وارناک خود را برای مناظره روز جمعه آماده می کند. توییت در اواخر هفته گذشته“انتخاب گرجستانی ها در سال جاری مشخص است. این بحث دقیقاً این را ثابت خواهد کرد.»

رافائل وارناک

سناتور رافائل وارنوک در حال سخنرانی در کلیسای باپتیست ابنزر در 11 سپتامبر در آتلانتا. (پاراس گریفین/گتی ایماژ)

او افزود: اگر جمهوری‌خواهان شکست بخورند، «ما فقط خودمان را مقصریم».

کراس گفت: “من معتقدم که Warnock به خوبی پیش خواهد رفت، اما فکر می کنم که نزدیکتر از آنچه که باید باشد، خواهد بود.” «جمهوری‌خواهان برای کاندیدای خود حاضر می‌شوند، حتی اگر برخی از آنها از بلعیدن چیزی که او می‌فروشد ناراحت باشند. آنها بیرون خواهند آمد زیرا می دانند که حزبشان در خطر است و پشت آن خواهند ایستاد.»

امی کخ، استراتژیست جمهوریخواه و رهبر سابق اکثریت سنای مینه سوتا، گفت: “فشار از وارناک است و تمام فشارها روی واکر است.” او به یاهو نیوز گفت: «این بحث برای واکر بسیار زیاد است و من فکر می‌کنم که او باید نشان دهد که یک نامزد بسیار جدی است. .

من فکر نمی‌کنم که رای‌دهندگان جمهوری‌خواه صراحتاً به دلیل بسیاری از تفسیرهای هرشل واکر یا فقدان آن‌ها در مورد مسائلی که اهمیت دارند، به همان اندازه که فکر از دست دادن آن کرسی یا تصاحب آن کرسی توسط دموکرات‌ها می‌شود، ناامید شوند. Ameshia Cross، استراتژیست دموکرات به Yahoo News گفت. جمهوری‌خواهان می‌خواهند گرجستان را به هر وسیله‌ای که لازم است پس بگیرند.»

پاریس دنارد، استراتژیست جمهوریخواه گفت که پلتفرم واکر با رای دهندگان طنین انداز می شود. او به یاهو نیوز گفت: «تحرک و اشتیاق همچنان با جمهوری خواهانی مانند هرشل واکر است. “در حالی که رای دهندگان جورجیا مسائل مربوط به میز آشپزخانه را که خانواده هایشان با آن مواجه هستند، مانند تورم و جرم و جنایت می سنجید، کشیش وارناک نمی تواند روی این سیاست های مترقی دموکرات ها که کار نمی کنند بایستد – که منجر به شکست او می شود و جمهوری خواهان کنترل کنگره را دوباره به دست می گیرند. هرشل واکر در سنا.

هرشل واکر در کنار دونالد و ملانیا ترامپ

با وجود رسوایی‌های واکر، حامیان او در اکثر موارد وفادار مانده‌اند. در واقع، بسیاری از جمهوری خواهان ملی در روزهای اخیر به دلیل خطرات بالای رقابت، حمایت خود را دوچندان کرده اند. سناتورهای جمهوری خواه ریک اسکات از فلوریدا و تام کاتن از آرکانزاس اعلام کردند که سه شنبه به جورجیا سفر خواهند کرد تا به نمایندگی از واکر کمپین انتخاباتی کنند.

رقابت در ایالتی در حال انجام است که در سال 2020 به عنوان یک میدان نبرد کلیدی ظاهر شد. هر چه باشد، این رای دهندگان گرجستان بودند که کشور را شوکه کردند و برای رای دادن به رئیس جمهور بایدن در انتخابات 2020 و چند ماه بعد در دور دوم انتخابات آبی رنگ شدند. اولین سناتور یهودی ایالات متحده در سناتور جان اوسف و اولین سناتور مرد سیاه پوست در تاریخ ایالت در وارناک انتخاب شد.

_____

فرد هیکس، استراتژیست سیاسی مستقر در آتلانتا، به یاهو نیوز گفت: «گرجستان بخشی از پازل کلی «کنترل سنا» است. هر دو حزب برای کسب 51 کرسی در رقابت هستند، به این معنی که هیچ یک از طرفین نمی توانند از هر کرسی صرف نظر کنند.

در هفته‌های اخیر، واکر تلاش کرده است تا انتظارات خود را کاهش دهد و آن‌ها را برای وارناک افزایش دهد.

با این حال، در داخل ایالت، برخی از جمهوری‌خواهان جورجیا در هفته‌های اخیر تردید بیشتری برای پذیرش واکر داشته‌اند.

واکر ماه گذشته به خبرنگاران گفت: “من این پسر روستایی هستم، من آنقدر باهوش نیستم.” و او یک واعظ است، او یک مرد باهوش است، [who] این کت و شلوارهای زیبا را می پوشد، بنابراین او حاضر می شود و من را شرمنده می کند. و من فقط منتظر حضورم هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد.» سخنگوی واکر به هیل گفت که نامزد به طعنه استناد می کند.

دانکن می‌گوید: «به‌جای اینکه رقابت، همه‌پرسی درباره بایدن و وارناک باشد، توجه تقریباً به طور کامل به واکر معطوف شده است». “این محصول جانبی یک نامزد آزمایش نشده و بررسی نشده برای اولین بار است.”

اگر می‌خواهیم مردم آمریکا ما را جدی بگیرند، باید اولین قدم را با معرفی نامزدهایی که باید جدی بگیرند، برداریم. این روند فراتر از شهرت یا شهرت است. این امر مستلزم رهبرانی است که بتوانند با بیان دیدگاه محافظه کارانه برای حکومت، در انتخابات پیروز شوند.»

این کهنه سرباز دو ساله کنگره تا حد زیادی از منازعه سیاسی کنار گذاشته شده و خود را به عنوان رهبر همه گرجستانی ها بدون توجه به وابستگی سیاسی معرفی می کند. وارناک پنجشنبه گذشته در یک تجمع در شهر زادگاهش ساوانا گفت: «من به جورجیا ایمان دارم و به ما ایمان دارم. “و من می دانم که وقتی با هم می ایستیم، کل ایالت بهتر است.”

اما همه آن را به این وضوح نمی بینند.

تصویر کوچک روی جلد: Yahoo News; عکس ها: مگان وارنر/گتی ایماژ، الیجا نوولاژ/گتی ایماژ





منبع

سپس، چهارشنبه گذشته، کمپین واکر روابط خود را با مدیر سیاسی خود، تیلور کرو، که زمانی همان سمت را برای سناتور جمهوری‌خواه جورجیا، دیوید پردو، بر عهده داشت، قطع کرد.

دنارد گفت: «واکر برای نمایندگی گرجستان به‌عنوان مردی با ایمان، کارآفرین، صاحب کسب‌وکار کوچک، ایجادکننده شغل، منصوب ریاست‌جمهوری، ورزشکار المپیک و عضو هیئت مدیره شرکت واجد شرایط بیشتری است. “[Warnock] دارای مزیت سخنوری اما Warnock از مزیت سیاستی برخوردار نیست.

با شروع رای گیری زودهنگام از دوشنبه آینده، در 17 اکتبر، کراس معتقد است که وارناک کمپین به اندازه کافی موثر اجرا کرده است تا بتواند در صدر قرار گیرد، هرچند به احتمال زیاد به پایان برسد.

برخی از فعالان سیاسی بر این باورند که واکر به آرامی به مرگ خود پی می برد، در حالی که برخی دیگر معتقدند که او از نظر استراتژیک خود را برای یک پایان قوی آماده می کند.

واکر، ستاره سابق فوتبال و برنده جایزه هاییسمن که توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی در مجلس سنا انتخاب شده بود، انکار کرده است که برای یک زن سقط جنین هزینه کرده است، اما به گفته دیلی بیست، این زن ناشناس ادعا می کند که مادر یکی از چهار فرزند واکر باشد. گفته می‌شود روز جمعه، همسر واکر با این زن تماس گرفت تا هوا را پاک کند، اما بی‌فایده بود.

“اگر مردم بر اساس شخصیت، تجربه و شایستگی رای می‌دادند، وارناک به طور قطعی برنده می‌شد. اما رای دهندگان در واقعیت اینگونه رفتار نمی کنند. بیشتر آنها فقط به حرف کنار نام نامزد اهمیت می دهند. به همین دلیل است که مسابقه همچنان نزدیک است.»

هرشل واکر

دو سال پس از اینکه گرجستان نقش مهمی در تعیین کنترل سیاسی این کشور ایفا کرد، بار دیگر همه نگاه ها به ایالت هلو معطوف است.

برای بسیاری از کارشناسان سیاسی، جمهوری خواهان نشان می دهند که مایل به پس گرفتن قدرت هستند.

برای واکر، این مناظره می تواند فرصتی برای نجات خود پس از گذراندن هفته گذشته درگیر یک رسوایی سقط جنین باشد. تا این ماه، اکثر نظرسنجی‌ها وارناک و واکر را در گرمای مرده نشان می‌دادند، تا اینکه اخیراً گزارش‌های Daily Beast ادعاهایی را نشان داد که واکر، یک مدافع سرسخت ضد سقط جنین، برای انجام این عمل در سال 2009 به یک دوست دختر سابق پول پرداخته است.

از آن زمان، نظرسنجی‌های متعدد نشان می‌دهد که وارناک یک تغییر بالقوه در رای‌دهندگان جورجیا دارد و وارناک پیشروی قابل‌توجهی داشته است – یک نظرسنجی نشان داد که وارناک 12 امتیاز بیشتر شده است، در حالی که نظرسنجی دیگر او را با برتری 3 امتیازی در کمتر از 30 روز تا روز انتخابات میان‌دوره‌ای نشان می‌دهد. .

سناتور رافائل وارناک

سناتور رافائل وارناک روز شنبه در جمع حامیان خود در کلمبوس، گا. (مگان وارنر/گتی ایماژ)

صحبت کردن واکر در آتن، گا.، یک روز قبل از انتخابات مقدماتی، 23 مه. (مگان وارنر/ گتی ایماژ)

“مناظره ها همه در مورد مدیریت انتظارات است. این مسابقه نه برنده می شود و نه می بازد زیرا اکثر مردم تصمیمات خود را گرفته اند، اما در حاشیه است. این سه یا چهار یا پنج درصد است که می‌تواند همه تفاوت را در این بحث‌ها ایجاد کند.»