AOC می‌گوید که دفتر او تلاش می‌کند تا با سطح «نجومی» تهدیدهای روزانه که دریافت می‌کند، هماهنگی داشته باشد: NYT

طبق روزنامه تایمز، پلیس کاپیتول به تفسیر دادگاه عالی از تهدید پایبند است، که بیانگر «اظهاراتی است که در آن گوینده قصد دارد یک ابراز جدی از قصد انجام یک عمل خشونت‌آمیز غیرقانونی را به فرد یا گروهی از افراد خاص اعلام کند. “

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

اوکاسیو کورتز، یکی از دموکرات‌های نیویورک برای دور دوم، به روزنامه گفت که دو سال و نیم طول کشید تا با وجود سطح بالای تهدیداتی که در گذشته دریافت کرده بود، امنیت بیشتری از پلیس کنگره کسب کند.

این نماینده کنگره به روزنامه گفت که 2.5 سال طول کشید تا امنیت بیشتری دریافت کند.

  • او همچنین بیان کرد که اعضای با سابقه کمتر در صورت دریافت تهدید در مضیقه هستند.

  • بر اساس گزارش نیویورک تایمز، الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که دفتر کنگره او تلاش می کند تا با سطح “نجومی” پیام های تهدیدآمیز که هر روز دریافت می کند، همگام شود.

    اخیراً، تایمز میزان افزایش تهدیداتی را که اعضای کنگره در سال‌های اخیر دریافت کرده‌اند، به‌ویژه پس از شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 بررسی کرده است.

    AOC

    اوکاسیو-کورتز به تایمز گفت که این سیستم اعضایی را که دارای ارشدیت کمتری هستند ضرر می‌رساند، زیرا آنها اغلب با تهدیدات مواجه می‌شوند اما ابزار لازم برای پرداخت هزینه خدمات امنیتی پیشرفته را ندارند.

    تایمز گزارش داد که دستیارانی که در دفتر کنگره اوکاسیو-کورتز در واشنگتن دی سی به تلفن ها پاسخ می دهند – که برخی از آنها به سختی دبیرستان را سپری کرده اند – اغلب به رمزگشایی و گزارش تهدید آمیز بودن پیام رها می شوند.

    اوکاسیو-کورتز گفت که دفتر او برای همگام شدن با سطح بالای تهدیدات، که رهبران حزب به جز نانسی پلوسی رئیس مجلس کالیفرنیا و ایلهان عمر نماینده دموکرات از مینه سوتا، مجموع او را تقریباً بیش از هر عضو دیگری به او اطلاع داده اند، با مشکلاتی روبرو بوده است.

    پس از اینکه وزارتخانه توییتی را مشاهده کرد که آن را “تهدیدکننده” تلقی کرد، مقامات تصمیم گرفتند به اوکاسیو-کورتز محافظت بیشتری کنند. اما خانم کنگره از زمان تصمیم گیری مات و مبهوت شد.

    بر اساس داده های بررسی شده توسط تایمز، از سال گذشته، این نماینده کنگره بیش از 120000 دلار برای حفاظت از امنیت هزینه کرده است.

    او به تایمز گفت: «وقتی دیدم چه چیزی است، فکر کردم که حالم خیلی بدتر شده است. “چرا حالا؟”

    AOC به نیویورک تایمز گفت که دفتر او به سختی می تواند با سطح “نجومی” تهدیدات مقابله کند.

  • نماینده الکساندریا-اوکاسیو کورتز از نیویورک.AP Photo/ مری آلتافر

    • او گفت: “شما اکنون وظیفه بیشتری دارید که منابع مالی خود را برای امنیت خود فراهم کنید و به دست آورید.”

      به گزارش تایمز، اوکاسیو-کورتز تصمیم گرفته است تا با ارائه یک سند روزانه حاوی تصاویر مردانی که پیام های تهدیدآمیز منتشر کرده اند، از دفترش حمایت کند تا بتواند راحت تر به چنین افرادی اشاره کند و از آنها دوری کند.