سناتور سینما از دو حزب در مرکز مک کانل دفاع می کند

سینما گفت: «به نظر می رسد بیشتر و بیشتر به آمریکایی ها گفته می شود که برای عضویت در هر یک از احزاب سیاسی باید به یک لیست دقیق از دیدگاه های سیاست پایبند باشید. اما فکر نمی‌کنم اکثریت آریزونی‌ها یا کنتاکی‌ها یا آمریکایی‌های روزمره اینطور فکر کنند.»

سینما به مجموعه ای از مصالحه های دو حزبی اشاره کرد که یک لایحه هزینه های زیرساختی عظیم، یارانه برای تولیدکنندگان نیمه هادی ها و گسترده ترین لایحه کنترل اسلحه در دهه ها پس از تیراندازی در مدرسه ای در Uvalde، تگزاس ایجاد کرد.

او یکی از مدافعان سرسخت فیلیباستر است، قانون سنا که عملاً برای تصویب اکثر قوانین در هیئت 100 عضوی به 60 رأی نیاز دارد. بسیاری از دموکرات‌ها، از جمله بایدن، می‌گویند که این طرح با دادن توانایی وتو به اقلیتی از قانون‌گذاران به بن‌بست منجر می‌شود.

او با نزدیک شدن به اولین کمپین انتخاباتی مجدد خود در سال 2024، زمانی که احتمالاً با مخالفت سرسخت چپ روبرو خواهد شد، هیچ برنامه ای برای تغییر رویکرد خود نشان نداد. گروه‌های لیبرال در حال جمع‌آوری پول برای تامین مالی یک رقیب نهایی دموکرات هستند.

او گفت که سنا باید آهسته و مشورت‌کننده باشد، و فیلیباستر پیشرفت پایداری را تضمین می‌کند که وقتی احزاب کنترل کنگره را مبادله می‌کنند، به شدت نوسان نمی‌کند.

او گفت که فیلیباستر باید برای مناطقی که حذف شده است، مانند تاییدیه های قضایی، بازسازی شود.

مک کانل از مهارت سینما در انجام معامله و تعهد ثابت او به حفظ فیلیباستر تمجید کرد.

سینما گفت: «آنهایی که والدین در اتاق هستند، می‌دانند، بهترین کاری که می‌توانید برای فرزندتان انجام دهید این است که هر آنچه را که می‌خواهند به او ندهید. و این برای سنای ایالات متحده نیز مهم است. ما نباید در لحظه به هر چیزی که می خواهیم برسیم. زیرا بعداً، با بازتاب سردتر، متوجه می‌شوید که احتمالاً بیش از حد پیش رفته است.»

فینیکس (AP) – سناتور دموکرات، کیرستن سیما، روز دوشنبه در دفاع قاطع از برند دو حزبی خود، گفت که اکثر آمریکایی ها سیاستمدارانی را ترجیح می دهند که در سراسر راهرو کار کنند.

سینما در سخنرانی خود در کنتاکی، جایی که در مرکز دانشگاه لوئیزویل به نام رهبر اقلیت جمهوری‌خواه سنا سخنرانی می‌کرد، استدلال کرد که اعضای کنگره برای بازی با عناصر افراطی حزب خود با “فشار شدید” روبرو هستند و مردم آمریکا را از دولت خود دور می‌کنند. میچ مک کانل. او گفت که هر دو طرف مسئول هستند.

مک کانل گفت: “از نظر من، او یکی از موثرترین سناتورهای دوره اولی است که در دوران حضورم در سنا دیده ام.” او امروز همان چیزی است که ما در حزب دموکرات داریم – یک میانه رو واقعی و معامله گر.»



منبع

سینما نقش بزرگی در تعریف آنچه در کنگره امکان پذیر است ایفا می کند. یکی از دو دموکرات میانه رو در سنا 50-50، تمایل او برای جبران بقیه اعضای حزبش، جاه طلبی های جو بایدن، رئیس جمهور و چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y را محدود کرده است.

سينما گفت: «اگر در واشنگتن امروزي جا نداري، به من اعتماد کن، آنها مي خواهند تو را بيرون کنند. “اما من واقعاً هرگز نخواسته‌ام خود را جا بزنم. نه در واشنگتن و نه هیچ جای دیگری.”