گزارش می گوید یک هزاره که کار 60 ساعته در هفته خود را رها کرده است، اکنون ماهیانه 15000 دلار از آن چیزی که قبلاً یک کار فرعی بود، درآمد دارد.

سی‌ان‌بی‌سی گزارش داد که او دو سال پیش تصمیم گرفت از کار کناره‌گیری کند تا به طور تمام وقت به دنبال صداپیشگی خود باشد.

  • او که ساعت‌های کمتری کار می‌کند، اکنون صداپیشگی بیشتری برای مشتریانی مانند آمازون، Southwest Airlines و OnlyFans انجام می‌دهد. CNBC اسنادی را بررسی کرد که نشان می داد او در سال گذشته 102000 دلار درآمد داشته است.

    “من می خواهم بگویم [I work] اوردین به پخش کننده گفت: 3 تا 5 ساعت در روز.

    یک هزاره که از شغل شرکتی نافرجامش متنفر بود، دو سال پیش تصمیم گرفت کار را رها کند و به طور تمام وقت به دنبال صداپیشگی خود برود.

    آلیس اورگرین، 31 ساله، به CNBC Make It گفت که کسب تنها 42000 دلار در سال با 60 ساعت کار در هفته به عنوان مدیر محتوا برای یک شرکت مکمل، او را خوشحال نمی کند.

    در هفته‌های اخیر، «ترک بی‌صدا» پس از انتشار داستانی در مورد «فرهنگ ساحل‌نشینی» در اوایل سال جاری در مورد ایده ایجاد مرزهای کار و زندگی و در عین حال جمع‌آوری چک دستمزد، مورد توجه قرار گرفت.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    او همچنین با شوهرش یک اتوبوس مدرسه را بازسازی کرد تا بتوانند در سراسر ایالات متحده سفر کنند. او به CNBC گفت که پول اضافی را که به دست آورده بود را صرف تغییرات کرده و آنها قصد دارند هفته آینده سفر خود را آغاز کنند.

    اورگرین به CNBC گفت که سال ها پیش زمانی که به عنوان تهیه کننده برای MSNBC کار می کرد و ساعت ها اضافه کاری انجام می داد، یاد گرفت که چگونه برای جلوگیری از خستگی و از خود راضی بودن مرزهای سخت تعیین کند.

    آلیس اوردین آنچه را که قبلاً یک کار فرعی بود به یک حرفه پردرآمد تبدیل کرد.

    او گفت: “وقتی می خواهم بیشتر در محل کار بمانم خوب نیست. این بدان معناست که من حواس خود را پرت می کنم و با هر چیزی که در حال رخ دادن است سر و کار ندارم. متوجه شدم زمانی که در زندگی احساس رضایت نمی کنم خودم را وارد کارم می کنم.” CNBC.

    آلیس اوردین آنچه را که قبلاً یک کار فرعی بود به یک حرفه پردرآمد تبدیل کرد.آلیس اوردین

    • اوردین گفت: «ما احساس می‌کنیم که در بزرگسالی، طبق استانداردهای خود، موفق شده‌ایم. ما می‌خواهیم رویاهایمان را دنبال کنیم تا آنچه به ما گفته شده است انجام دهیم.»

      او گفت که کار کردن در ساعات کمتر به این معنی نیست که او از شور و اشتیاق کمتری برخوردار است، با این حال: “زمان زیادی طول کشید تا یاد بگیریم چگونه چیزهایی را که مهم نیست رها کنیم. پرداخت 4000 دلار در ماه برای اجاره، و سپس 60 ساعت کار در هفته. این چیزی نیست که من می خواهم انجام دهم.”

      آلیس اوردین، 31 ساله، 60 ساعت هفته به عنوان مدیر محتوا برای یک شرکت مکمل کار می کرد.

    • Evergreen گفت که برای 80 درصد از درآمد خود به پلتفرم فریلنسر Fiverr متکی است و گاهی اوقات شب ها آن را برای شغل بررسی می کند. “من قبلا از Fiverr اعلان می گرفتم، و وقتی صدا از بین می رفت، باعث ترشح دوپامین در مغزم می شد، جایی که من می گفتم “پول!”

      اوردین در حال حاضر علیرغم اینکه ساعات بسیار کمتری کار می کند، ماهیانه 15000 دلار درآمد دارد.