نیروهای مسلح اوکراین تأسیسات تفریحی را که سربازان روسی در آن مستقر بودند، رسانه های محلی تخریب کردند

منبع: خبرگزاری محلی Most; کانال های محلی تلگرام

جزئیات: به گزارش خبرگزاری محلی، نیروهای مسلح اوکراین مرکز تفریحی «دنیای گمشده» متعلق به همکار «ولودیمیر سالدو» را هدف قرار دادند که این مجموعه را به عنوان اسکان نیروهای روسی پیشنهاد کرده است.

 

در جوامع آنلاین، ساکنان خرسون پست کرده اند که ارتباطات تلفن همراه روسیه پس از انفجارها در بخش بزرگی از شهر ناپدید شده است و وقفه هایی در فعالیت ارائه دهنده اینترنت تحت کنترل روسیه SkyNet وجود دارد.

 

اکثر گزارش ها حاکی از آن است که اشغالگران و همدستان روس برای مدت طولانی در ساختمان مانده اند. همچنین مشخص است که بسیاری از آنها اخیراً آن را ترک کرده اند.

کانال های تلگرامی محلی نیز از وقوع انفجار در نزدیکی پل آنتونیوکا خبر دادند و همچنین اعلام کردند که یک سامانه ضد هوایی اشغالگران آتش گرفته است.

ایرینا بالاچوک – شنبه، 3 سپتامبر 2022، 17:25

در 2 سپتامبر، ستاد کل اوکراین گزارش داد که شرکت روسی که در تاسیسات تفریحی دنیای گمشده مستقر بود، خرسون را ترک کرد و اموال غارت شده را با پنج کامیون چادری به سرزمین موقتاً اشغال شده کریمه برد.

زمینه:

  • این نشریه خاطرنشان می کند که در حال حاضر مشخص نیست که آیا خروج از تأسیسات به این صورت به دلیل چرخش بوده است یا خیر و آیا دسته جدیدی از اشغالگران برای ماندن در دنیای گمشده به آنجا نقل مکان کرده اند.

    در بعدازظهر 3 سپتامبر، چندین انفجار قوی در خرسون اشغالی شنیده شد. ساکنان محلی گزارش دادند که نیروهای مسلح اوکراین یک مرکز تفریحی را که سربازان روسی و همکاران محلی در آن اقامت داشتند، تخریب کردند.

    روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. پشتیبانی اوکراینی پراودا!



منبع