مردی در فلوریدا دستگیر شد. معاونان می گویند سپس چیزی زیر ماشین گشت فرود آمد

اشنایدر چیزی غیرقابل درک در مورد اینکه مواد مخدر متعلق به او نیست زمزمه می کند، اما معاون حرفش را قطع می کند.

“چیز دیگری به شما فشار آورد؟” از افسر می پرسد. “ما آن را بررسی خواهیم کرد، اما بر اساس آموزش و تجربه‌ام… از قبل می‌توانم بگویم که چیست. این طرف راه برو.»

سپس شنیده می شود که سانبرگ ابراز ناامیدی می کند: “اوه، مرد!” او می گوید.

مرد فلوریدا به قاچاق مت آمفتامین، دستکاری مدارک و مقاومت بدون خشونت متهم شد و با وثیقه 511000 دلاری نگهداری شد. سانبرگ به توطئه برای قاچاق مت آمفتامین متهم شد و با وثیقه کمی کمتر از 500000 دلار نگهداری شد.



منبع

یک پست فیس‌بوک VCSO می‌گوید که جان اشنایدر نیم پوند متامفتامین در شهرستان دیگری خریداری کرده بود تا از خانه‌ای در نزدیکی شهر اورنج بفروشد، اما قبل از اینکه بتواند به آنجا برسد، به خاطر یک موضوع نامربوط از او خارج شد.

یکی از معاونان می گوید: «او فقط یک کیسه را انداخت. “به نظر می رسد دوپینگ است.”

تصاویر دوربین بدنه نشان می دهد که نمایندگان به مظنون 49 ساله و دوست دخترش، لی سانبرگ، 49 ساله نیز نزدیک می شوند که می گوید مالک خودرو ثبت شده است.

یک گرم دیگر از مت در جوراب راست اشنایدر یافت شد. تصویری از وزن کردن مواد مخدر روی ترازو در پست قرار داده شده است.

به گفته کلانتر شهرستان ولوسیا، معاونان با گروه ویژه مواد مخدر برای دستگیری پنجشنبه شب در دلند، فلوریدا، که تقریباً 30 مایلی شمال اورلاندو است، همکاری کردند. دقیقاً مشخص نیست که این حادثه در چه زمانی رخ داده است.

جست و جوی مواد مخدر از فرد مظنون همچنان ادامه دارد.

یک توقف معمولی ترافیک به سرعت به مواد مخدر در مرکز فلوریدا تبدیل شد.

افسر مجری قانون می‌گوید: «می‌توانم بگویم از طرف شما آمده است. “این روی دوربین عجیب و غریب است. ممکن است سعی کنید دروغ بگویید. تو چیزی برای از دست دادن نداری.»

در این ویدئو می بینید که نمایندگان قصد داشتند قبل از تشدید اوضاع به آنها اخطار کتبی بدهند. در حالی که یکی از افسران مظنون را برای یافتن اسلحه به زمین می زند، یک شی روی زمین فرود می آید.