“آنها باید نسبت به افرادی که توانایی پرداخت آن را ندارند کمی کمتر خودنمایی کنند”

دزدی که در سال 2016 از کیم کارداشیان دزدی کرد، گفت که در مورد این سرقت احساس گناه نمی کند.

  • او نحوه برنامه ریزی خود و سایر مردان دزدی در سرقت را توضیح داد و گفت که آنها از طریق دری باز به سمت ساختمان وارد هتل شده و “کنترل دربان را به دست گرفتند.”

    سارق متهم حتی گفت که با حفاری در شبکه های اجتماعی وی این سرقت را طراحی کرده است.

    کیم کارداشیان در هفته مد پاریس.تصاویر MEGA/GC

    • او گفت: “من یکی از برنامه های او را دیدم که الماس خود را در آن قسمت “همراه با کارداشیان ها” در استخر انداخت. “من فکر کردم “او پول زیادی دارد. این خانم اصلاً اهمیتی ندارد.”

      کیم کارداشیان در هفته مد پاریس.

      عباس قبل از سرقت به ویس نیوز گفت، او چیز زیادی در مورد کارداشیان نمی‌دانست، اما از همسر آن زمان کانیه وست می‌دانست. او گفت که بیشتر به این ستاره واقعیت آنلاین نگاه کرده است تا بفهمد چقدر ثروتمند است و چه چیزهای ارزشمندی دارد.

      از زمان این حادثه، کارداشیان گفت که عادات رسانه‌های اجتماعی خود را تغییر داده است، دیگر عکس‌هایی را در زمان واقعی پست نمی‌کند تا از حریم خصوصی خود محافظت کند و همه اقلام گران‌قیمت را بیرون از خانه‌اش نگه داشته است.

      عباس گفت که سارقان پس از تماس دستیار کارداشیان در آن زمان با خط اضطراری ایالات متحده به جای فرانسه توانستند فرار کنند و پاسخ مجریان قانون به محل حادثه را به تاخیر انداختند.

      کارداشیان می‌گوید: «ممکن است عکسی بگیرم، آن را ذخیره کنم، زمانی که مکان را ترک می‌کنم یا در مکان دیگری هستم، آن را پست می‌کنم، زیرا فکر نمی‌کنم زمانی که آخرین جزئیات را پست می‌کردم، این کار برای من خوب کار نکرد.» در مصاحبه ای در سال 2017 با The View گفت. “من از تجربه آموخته ام.”

      یکی از دزدان دزدی در سال 2016 در اتاق هتل کیم کارداشیان در پاریس گفت که در مورد سرقتی که به ستاره واقعیت آسیب وارد کرد احساس گناه نمی کند.

      یونس عباس، یکی از 12 مردی که در ارتباط با سرقت سال 2016 دستگیر و متهم شده است، در مصاحبه ای با Vice News که روز شنبه منتشر شد، گفت با وجود اینکه شکی نداشت که کارداشیان در این حادثه آسیب ببیند، اما این کار را نمی کند. در مورد سرقت احساس گناه کنید

      او در گفت و گوی تصویری با وایس نیوز گفت: “من به اینترنت رفتم و جواهرات او را دیدم. انگشتر او را دیدم. دیدم همه جا آن را نشان می دهد.” ما این اطلاعات را از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌دانستیم. می‌دانستیم که او برای هفته مد می‌آید، بنابراین برای انجام برخی شناسایی به آنجا رفتیم تا مطمئن شویم.»

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



      منبع

      وی افزود: از آنجایی که او پول را دور می انداخت، من آنجا بودم تا آن را جمع کنم و همین بود. گناهکار؟

      او گفت: «آنها باید نسبت به افرادی که توانایی مالی ندارند کمی کمتر خودنمایی کنند. برای برخی افراد، این امر تحریک آمیز است».

      او در مصاحبه با Vice News گفت: “از آنجایی که او پول را دور می انداخت، من آنجا بودم تا آن را جمع کنم.”

    عباس گفت: «ما بر او چیره شدیم، او را بستیم. سپس ما به دنبال کلیدهای اتاق خوابی که او در آن اقامت داشت گشتیم.

    او افزود: «من در طبقه پایین ماندم. اما دو نفر از همکارانم با دربان به طبقه بالا رفتند تا به اتاق خانم کارداشیان بروند، سپس جواهرات را برداشتند. [and] رفت پایین.”

    این ستاره واقعیت در مصاحبه ای در سال 2020 با دیوید لترمن در سال 2020 درباره این تجربه دلخراش صحبت کرد و این حادثه را “هفت یا هشت دقیقه شکنجه” توصیف کرد زیرا می ترسید مورد تجاوز جنسی قرار گیرد یا کشته شود.

    این ستاره در مورد این حادثه صحبت کرد و گفت که برای جان خود می ترسید زیرا با اسلحه مورد سرقت قرار گرفت.

  • در سال 2016، سارقان نقابدار در هفته مد پاریس به اتاق کارداشیان در هتل دو پورتالس وارد شدند، جایی که او را بستند و با چسب نواری روی دهان و چشمانش بستند و نزدیک به 11 میلیون دلار از جواهرات او را به زور اسلحه دزدیدند.