“آیا ما درختان کافی در اطراف نداریم؟”

واکر، بازیکن سابق NFL که توسط ترامپ تأیید شده بود، برای برکناری سناتور رافائل وارناک، سناتور دموکرات کنونی، در یکی از مناقشه‌برانگیزترین میدان‌های نبرد کشور رقابت می‌کند.

کمپین واکر اظهارات کامل خود را از این رویداد ارائه کرد، و نشان داد که او همچنین به مفاد قانون برای ماموران مالیاتی اضافی به عنوان هزینه‌های بی‌احتیاطی بیشتر اشاره کرد و این سوال را مطرح کرد که آیا قانون به طور کلی تورم را همانطور که وعده داده بود کاهش می‌دهد یا خیر.

هرشل واکر گفت که با قانون جدید آب و هوا مخالف است زیرا در حال حاضر درختان کافی وجود دارد.  (عکس: گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

این اظهارات به‌عنوان تلاشی علیه کاندیداهایی مانند واکر تفسیر شد که برای اولین بار تلاش کرده است در پیام باقی بماند و همچنین توضیح دهد که چرا پس از انتقاد از پدران غایب، دو فرزندش را فاش نکرده است – مهمت اوز در پنسیلوانیا و جی دی ونس در اوهایو. .

بودجه اختصاص داده شده برای هر چیزی که مربوط به درخت باشد، تنها بخش کوچکی از قانون 750 میلیارد دلاری کاهش تورم است که نه تنها با تغییرات آب و هوایی مقابله می کند، بلکه هزینه های مراقبت های بهداشتی و داروهای تجویزی را نیز در دستور کار داخلی دموکرات ها قرار می دهد.

قانون کاهش تورم که توسط کنگره بدون حتی یک رای جمهوری خواهان تصویب شد، 1.5 میلیارد دلار را در طول یک دهه به برنامه جنگلداری شهری و اجتماعی سازمان جنگل ها اختصاص می دهد، که بودجه درختکاری را در شهرهایی مانند آتلانتا که با کیفیت بد هوا دست و پنجه نرم می کنند، تامین می کند. به خصوص در مناطق کم درآمد، دانشمندان موافق هستند که درختان مفید هستند و به کاهش آلودگی هوا و دما کمک می کنند.

هرشل واکر گفت که با قانون جدید آب و هوا مخالف است زیرا در حال حاضر درختان کافی وجود دارد. (عکس: گتی ایماژ)

اساساً، نه – این سیاره درختان کافی برای خنثی کردن اثرات سوختن سوخت های فسیلی ندارد.

این اولین باری نیست که نامزد جمهوری خواه سنا با تفسیر آب و هوای خود جنجال ایجاد می کند، مانند زمانی که او ساده سازی شدید تاثیر جهانی آلودگی هوا را ارائه کرد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (کی.) هفته گذشته در مورد کیفیت نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات امسال، زمانی که جمهوری خواهان به کنترل هر دو مجلس کنگره چشم دوخته اند، اظهار نظر کرد.

آنها سعی می کنند شما را گول بزنند و کاری کنند که فکر کنید به شما کمک می کنند – اینطور نیست. آیا می دانید که مقداری از این پول به درختان می رود؟ ما به اندازه کافی درخت داریم – آیا درختان کافی در این اطراف نداریم؟ آتلانتا ژورنال-قانون اساسی گزارش داد که واکر یکشنبه در جورجیا گفت.

هرشل واکر، جمهوری‌خواه جورجیا، گفت قانون جدید آب و هوایی گسترده دولت بایدن نشان‌دهنده هزینه‌های غیرضروری است زیرا برای کاشت و حفاظت از درختان پول کنار می‌گذارد.

هرشل واکر گفت که با قانون جدید آب و هوا مخالف است زیرا در حال حاضر درختان کافی وجود دارد. (عکس: گتی ایماژ)

در سال 2020، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، فرمان اجرایی پیوستن به ایالات متحده در ابتکار تریلیون درختان مجمع جهانی اقتصاد را امضا کرد، که ترامپ آن را «تلاشی بلندپروازانه برای گرد هم آوردن دولت و بخش خصوصی برای کاشت درختان جدید در آمریکا و سراسر جهان» توصیف کرد. ” طرفداران آب و هوا با این دستور مخالفت کردند، با این حال، به این دلیل که هیچ کاری برای کاهش عامل محرک تغییرات آب و هوایی – مصرف سوخت فسیلی – انجام نداده و چوب‌برداری را تشویق می‌کنند.

مک‌کانل هفته گذشته گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً احتمال تغییر مجلس نمایندگان بیشتر از سنا است. “مسابقات سنا فقط متفاوت است… کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد.”

دانشمندان می گویند در حالی که یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که زمین بیش از 3 تریلیون درخت دارد، تعداد درختان در اینجا در حال حاضر بسیار کمتر از آغاز تمدن بشری است – و تقریباً برای جبران اثرات مخرب تغییرات آب و هوایی کافی نیست.