الکس جونز ناامید پس از حمایت از دیسانتیس از ترامپ درخواست بخشش کرد

جونز مدعی شد که “مسئله شماره یک که در نهایت باعث گاز گرفتن شما در الاغ می شود” واکسیناسیون است، جونز مدعی شد که ترامپ تلاش کرده است به خاطر حمایتش از دیسانتیس با او “درس” کند، اما او “تماس را از دست داده است”. ” با این حال، جونز به رئیس جمهور سابق اطمینان داد، او هنوز در گوشه خود است.

جونز علیرغم اینکه یکی از مدافعان پر سر و صدای «سرقت دزدی» بود که تحت تحقیق به خاطر نقشش در قیام 6 ژانویه بود، هفته گذشته اعتراف کرد که طی این سال ها «سرسختانه» از ترامپ حمایت کرده است. مجری InfoWars با تاکید بر اینکه مدت هاست با حمایت متوسط ​​ترامپ برای واکسن های کووید-19 «مخالف» بود، رقیب احتمالی ترامپ برای سال 2024 را تأیید کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبعسندی هوک، حقیقت‌گوی رسوا شده گفت: «آقای ترامپ، هشداری نیست که می‌خواهد به شما صدمه بزند، بلکه برای حفظ میراث مهم شما و امیدواریم اطمینان حاصل شود که می‌توانید در سال 2024 به کاخ سفید بازگردید».

جونز هفته گذشته در InfoWars گفت: “من از DeSantis حمایت می کنم.” «دیسانتیس به تازگی از عالی بودن به فوق‌العاده خوب تبدیل شده است. و همانطور که مسیح گفت من فقط اعمال یک مرد را تماشا نمی کنم. درخت را از روی میوه هایش قضاوت کنید. من همچنین می‌توانم در ویدیوی HD به چشمان او نگاه کنم و صداقت واقعی را می‌بینم.»

جونز با نفس نفس زدن نتیجه گیری کرد: “من درک می کنم که شما مورد حمله قرار گرفته اید، می دانم که شما محاصره شده اید، و من سعی می کنم شما را وادار به ارزیابی مجدد وضعیت کنم. من می دانم که مردم دوست دارند [Donald Trump Jr.] به شما می گویند که باید وضعیت را دوباره ارزیابی کنید.»

وی ادامه داد: ترامپ باید اینگونه باشد. و من این نقطه را چکش کرده ام، و او اکنون این کار را انجام می دهد. و ما کسی را داریم که بهتر از ترامپ است. خیلی بهتر از ترامپ.»

جنگ اطلاعاتی

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جونز – یک ضد واکسن صریح – با توصیف پیام خود به عنوان یک “هشدار اضطراری” به رئیس جمهور سابق، ادعا کرد که او فقط می خواهد به ترامپ بگوید که مقامات بهداشت عمومی درباره اثربخشی واکسن ها به او “دروغ” گفته اند. .

او خواهش کرد: “پس این پیام اضطراری من برای شما است، آقای رئیس جمهور.” “برای رفتن و تماشای 30 دقیقه اول برنامه پنجشنبه… تا بتوانید آنچه را که در متن گفتم را ببینید. رسانه های شرکتی آن را در یک کلیپ 30 ثانیه ای ویرایش کردند تا به نظر برسد که من فقط برای DeSantis هستم و شما را رها کرده ام. این درست نیست. برعکس است.»

پس از برانگیختن طوفان رسانه ای با اظهارات خود، جونز در آخر هفته عقب نشینی کرد و اصرار داشت که البته “رسانه های شرکتی” او را از متن خارج کردند. علاوه بر این، او می‌خواست رئیس‌جمهور سابق دوبار استیضاح شده بداند که در میان مشکلات حقوقی ترامپ، او را «رها نکرده است».

خب این خیلی طول نکشید

جنگ اطلاعاتی

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

همیشه تشنه توجه است، این اولین باری نیست که مجری InfoWars به ​​طور علنی در حمایت خود از ترامپ تزلزل می‌کند و تنها برای بازگشت دوباره به او دست می‌دهد.

او رئیس‌جمهور سابق را به دلیل تشویق رای‌دهندگان به واکسینه شدن «احمق» نامید و حتی تهدید کرد که اگر ترامپ به دفاع از واکسن ادامه دهد، «ظرفی بر سر او خواهد ریخت». جونز حتی تا آنجا پیش رفته است که از اینکه “به شدت از ترامپ بد شده است” ابراز تاسف کرده و آرزو می کند که “هیچ وقت او را ملاقات نمی کرد”. و همین ماه گذشته، او از مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره MAGA درخواست کرد که برای ریاست جمهوری نامزد شود و او را «باهوش‌تر» از دیسانتیس و ترامپ خواند.

ما می دانیم که انتخابات به سرقت رفته است! ما می دانیم که “دیپ ایالت” در تلاش است تا شما را به هر طریقی که می تواند راه اندازی کند. ما درک می کنیم که شما شیری هستید که توسط کفتارها احاطه شده اید.

الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه راست افراطی، سه روز پس از اینکه اعلام کرد فردی را «به‌تر از» رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ پیدا کرده است، با صدور یک «پیام اضطراری» از رئیس‌جمهور سابق درخواست کرد که او را به خاطر حمایت از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا ببخشد.