کاندیداهای مناظره NY-12 که عمدتاً با سیاست هماهنگ هستند، به زندگی نامه روی می آورند

دموکرات‌های دهه 1990 تقریباً در تمام نبردهای مهم به میچ مک‌کانل و جمهوری‌خواهان شکست خورده‌اند. پاتل در سخنان ابتدایی خود در مناظره 90 دقیقه ای گفت: ترامپیسم در حال افزایش است، حتی اگر ترامپ را شکست دهیم. برای شکست دادن آن، به افرادی با ایده ها و انرژی جدید نیاز داریم. امشب دو استدلال متمایز از سه نامزد خواهید شنید: دو نفر از آنها درباره گذشته صحبت خواهند کرد و من درباره آینده.

مالونی در کامنت های مقدماتی خود گفت: «تغییر به راحتی به دست نمی آید، اما اگر هرگز دست از کار نکشید، اتفاق می افتد. او فهرستی از دستاوردها را علامت زد، از حمایت از بهبود مراقبت های پزشکی برای اولین پاسخ دهندگان گرفته تا اصرار برای تامین بودجه برای گسترش مترو خیابان دوم.

اما این سه نفر تا حد زیادی با سیاست در یک رقابت اولیه هماهنگ شدند که قطعاً برنده نهایی منطقه آبی عمیق را تعیین می کند.

آنها همچنین از سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان به تایوان حمایت کردند.

زمانی که نماینده بزرگتر از او در مورد نظر اخیر در نمایه نیویورک تایمز پرسید، پاتل به نادلر گفت: “من به سوابق رای شما احترام می گذارم.”

به نوبه خود، نادلر، که ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان را بر عهده دارد، به نظر می‌رسد که در مواقعی برای بیان پاسخ‌های خود با مشکل مواجه می‌شود، اگرچه با ادامه بحث اعتماد به نفس بیشتری نشان می‌دهد.

نادلر و مالونی که علیرغم رقابت کنونی یکدیگر را دوست می‌خوانند، گاهی در برابر پاتل متحد می‌شدند، اگرچه نماینده قدیمی کنگره در Upper West Side به اختلافات سیاسی خود با همکار خود در مجلس اشاره کرد.

نادلر وقتی از مالونی پرسید که چرا در سال 2020 از مالونی حمایت می کند، با توجه به بدبینی های قبلی او در مورد واکسن، گفت: «من کارولین را علیرغم سوابق تاسف بار او در مورد واکسن، تأیید کردم، زیرا در رقابتی بین شما و او، رک و پوست کنده فکر می کردم که او نامزد بهتری است. “من هنوز اینطور فکر می کنم.”

پاتل تنها نامزدی بود که اعلام کرد از بایدن حمایت خواهد کرد. نادلر گفت: “خیلی زود است برای گفتن” و مالونی گفت که “باور ندارد که او برای انتخاب مجدد نامزد شود” – اگرچه خود بایدن اعلام کرده است که خواهد کرد.

هر سه نفر در مورد نیاز به مقابله با تغییرات آب و هوایی توافق داشتند، اگرچه پاتل خواستار اقدامات تهاجمی تر از تمرکز نادلر بر دیواره های دریایی بود. هر یک به لغو اخیر حمایت از سقط جنین و قوانین اسلحه توسط دادگاه عالی هشدار دادند. همه آنها مواضع سنجیده ای در مورد اصلاحات پلیس اتخاذ کردند، گفتند که از سوار شدن در مترو احساس امنیت می کنند و با قرار دادن فلزیاب در ایستگاه های مترو مخالفت کردند.

و هر کدام درجات مختلفی از نگرانی‌های خود را در مورد کازینوهایی که برای افتتاح در شهر رقابت می‌کنند، ابراز کردند.

او که تنها زن روی صحنه بود، همچنین بارها سابقه حمایت از حقوق سقط جنین را به بینندگان یادآوری کرد، در حالی که نادلر خاطرنشان کرد که توسط بازوی سیاسی NARAL تأیید شده است.

او هم با حمله آمریکا به عراق و هم پس از سپتامبر مخالف بود. 11 قانون میهن پرستان که از هر دوی آنها حمایت کرد. او توافق هسته ای آمریکا با ایران را پذیرفت که او با آن مخالف بود.

در مقابل، مالونی، که در دو تلاش آخر پاتل برای خلع او از صندلی برتری داشت، رزومه خود را تقریباً در هر پاسخی برای برجسته کردن تجربه نسبت به تغییر در یک مسابقه غیرقابل پیش‌بینی منتشر کرد.

اما یکی از زمینه‌های اختلاف نظر قابل توجه این بود که آیا بایدن رئیس‌جمهور باید به‌دنبال انتخاب مجدد باشد، با سورج پاتل، کاندیدای تغییر ۳۸ ساله که این ایده را پذیرفت و کارولین مالونی و جری نادلر کهنسال سه دهه در کار بودند، تردید ایجاد کردند.

مالونی و نادلر – که امسال با ترسیم مجدد خطوط منطقه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند – تجربیات خود را در ریاست کمیته ها، تهیه پیش نویس قانون و مبارزه با جمهوری خواهان در واشنگتن دی سی تبلیغ کردند، در حالی که پاتل نامزد سه بار به طور مداوم به دنبال متمایز کردن خود از دو رقیب خود بود. انتخابات مقدماتی دموکرات ها

«اولین قانون هر بحثی این است که به خودتان آسیب نرسانید. قانون دوم در مناظره دموکرات ها در کرسی آبی عمیق این است که کاری نکنید که جمهوری خواهان برای آسیب رساندن به رئیس جمهور و برنامه دموکرات او از آن استفاده کنند. هر کسی در این مسابقه «پاسخ‌هایی که امشب درباره جو بایدن از سوی برخی دموکرات‌های نسبتاً باتجربه دریافت شد، از این نظر حیرت‌انگیز بود.»



منبع

یکی از زمینه‌های سیاسی اختلاف نظر: اینکه آیا جو بایدن، رئیس‌جمهور باید در سال 2024 دوباره نامزد شود یا خیر.

نیویورک – مناظره تلویزیونی بین دو تن از اعضای قدیمی مجلس دموکرات و یک فرد خارجی سیاسی که برای نمایندگی منطقه دوازدهمین کنگره منهتن رقابت می کند، سه شنبه شب به بیوگرافی تبدیل شد، بدون شکاف حزبی.