درک شووین محکوم به قتل جرج فلوید را نکشت

“[In the] حوزه 3، [officers] او گفت که هنوز در خارج از یک مدرسه فعالیت می کنند. آنها حتی حضور دائمی ندارند، یک سازه ساختمانی دائمی در مینیاپولیس تا به امروز. این مانند 26 ماه پس از کشته شدن فلوید است و شما می توانید آن را در افسران احساس کنید. آنها سعی می کنند چهره شجاعی به خود بگیرند و انسان های بزرگی هستند.»

بنابراین آنها شهر را ویران می کنند، آنها این پلیس را تا آخر عمر در زندان می گذارند، همه ما باید وانمود کنیم که او مرتکب قتل شده است – که او این کار را نکرد، اما هر چه باشد، باید وانمود کنیم – و سپس آنها می روند و آنها کارلسون ناله کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اخبار فاکس

کارلسون سپس پیشنهاد کرد که شرکت‌هایی مانند نایک، گوگل و فیس‌بوک باید به بازسازی شهر کمک کنند زیرا، به گفته او، «شرکت‌های بزرگ تاوان» شورش‌هایی را که در ماه مه و ژوئن 2020 رخ داد، پرداختند.

کارلسون در صحبت با همکار فاکس، لورا اینگراهام، که در مینیاپولیس بود و با یک جفت افسر پلیس صحبت کرده بود، در مورد شرایط شهر بیش از دو سال پس از اعتراضات و شورش‌ها در پی قتل فلوید پرسید.

درک شووین که در حال گذراندن 22 سال و نیم سال حبس به خاطر قتل فلوید است، دسامبر گذشته نیز به اتهامات فدرال در محرومیت فلوید از حقوق مدنی خود اعتراف کرد که منجر به اجرای همزمان حکم 21 ساله شد.

کارلسون، که در فوریه گذشته – ماه‌ها قبل از حکم شووین – ادعا کرد که مرگ فلوید یک “دروغ محض” و “افسانه‌ای با دقت ساخته شده” است، ظاهرا هنوز این حکم را نپذیرفته است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اینگراهام گفت: «من از وضعیت بدی در بخش‌های خاصی از مینیاپولیس متحیر شدم و بعداً اضافه کرد که وضعیت «بیش از حد قابل پیش‌بینی بود».

اینگراهام پاسخ داد که برخی کمک کرده‌اند، اما کسب‌وکارهای کوچک «پایان کوتاه را می‌گیرند».

او ادامه داد: من شوکه شده ام. “یک غذاخوری که من مردم را به آنجا می برم – درک شووین در واقع در کلوپ بالای آن کار می کرد – که کاملا سوخته بود. بنابراین من به همان مکان رفتم و گفتم، “بازسازی کجاست؟” این فقط علف های هرز است، الان علف های هرز زیاد است. هیچ کاری، هیچ کاری انجام نشده است. تکان دهنده.»

درک شووین افسر سابق پلیس مینیاپولیس در آوریل 2021 به جرم قتل جورج فلوید محکوم شد، اما سه شنبه شب تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز اصرار داشت که شووین کسی را نکشته و شکایت کرد که “ما باید وانمود کنیم” مانند او.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در اوایل این بخش، کارلسون اصرار داشت که “ظاهراً پزشک تشخیص داده است” که فلوید در اثر مصرف بیش از حد فنتانیل جان خود را از دست داده است، در حالی که در واقع بازرس پزشکی شهرستان هنپین و کارشناسان استخدام شده توسط خانواده فلوید هر کدام تشخیص دادند که مرگ او یک قتل بوده است.

اخبار فاکس