بازیکن سابق NBA که 60 میلیون دلار درآمد داشت، توضیح می دهد که با امضای یک قرارداد 8 رقمی واقعاً برای پول شما چه اتفاقی می افتد.

چایلدرس می‌گوید که در زندگی حرفه‌ای خود به الگوی مشابهی رسیده است، اما توانسته هزینه‌های خود را کنترل کند.

گتی ایماژ

  • Childress توضیح می‌دهد که اشتباه بزرگی که بازیکنان مرتکب می‌شوند این است که دستمزدشان را بیش از حد برآورد می‌کنند.

این پست در ابتدا در سال 2015 منتشر شد.

چایلدرس از مشکلات مالی که برخی دیگر از ورزشکاران با آن مواجه شده اند اجتناب کرد.

  • چایلدرس گفت: “اولین اشتباه این است که مردم می گویند، “باشه، من 11 میلیون دلار دارم.” “شما پنج تا دارید [million dollars after taxes] بیش از چهار سال بنابراین آن خانه میلیون دلاری که فکر می کردید 11 میلیون دلار دارید، که 10 میلیون دلار بیشتر دارید، آن خانه گران تر می شود. اکثر پسرها برای مادرشان خانه یا ماشین یا چیزی می خرند. برای خودشان ماشین می خرند. شما 2 تا 4 درصد حق الوکاله دارید. شما امانت NBA را دریافت کردید. بنابراین آن چک خورده می شود.»

    در طی مصاحبه ای با گریت مدیا، از Childress پرسیده شد که چگونه ورزشکاران حرفه ای شکست می خورند.

    این مصاحبه که ارزش دیدن کامل را دارد:

    چایلدرس توضیح داد: «برخی از کهنه سربازان من کمی بیشتر از دیگران خرج کردند. “اگر این افراد هستند که شما را زیر بال خود می گیرند، این چیزی است که شما به آن عادت می کنید. پس فکر می کنید باید اینگونه باشد، و فکر می کنید زندگی اینگونه است، و در آن گرفتار می شوید و در نهایت به پایان می رسید. خرج کردن خیلی بیشتر از چیزی که باید.»

    جاش چیلدرس

    Childress می‌گوید یکی دیگر از عوامل مهم تأثیر بازیکنان کهنه‌کار است که پول بیشتری به دست می‌آورند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    جاش چیلدرس، بازیکن سابق NBA که پس از فارغ التحصیلی از استنفورد بیش از 60 میلیون دلار در دوران حرفه ای خود کسب کرده است، اکنون به صورت حرفه ای در استرالیا بازی می کند.

    جاش چیلدرس بازیکن سابق NBA است که پس از فارغ التحصیلی از استنفورد بیش از 60 میلیون دلار در دوران حرفه ای خود کسب کرده است.

  • با وجود اینکه در حال حاضر پول کمتری نسبت به زمانی که در NBA بازی می‌کند، به دست می‌آید، اما Childress می‌گوید که توانسته است از مشکلات مالی که برخی از ورزشکاران دیگر با آن مواجه شده‌اند، اجتناب کند.

    چایلدرس که ششمین منتخب درفت NBA در سال 2004 بود و قراردادی 4 ساله به ارزش 11.7 میلیون دلار امضا کرد، می‌گوید اولین اشتباهی که ورزشکاران مرتکب می‌شوند این است که چقدر پول دارند.