ویدئویی از حمله مرگبار به مهاجران آفریقایی ایتالیا را شوکه کرد

Macerata محل تیراندازی در سال 2018 بود که مهاجران آفریقایی را هدف قرار داد و شش نفر را زخمی کرد. لوکا تراینی 31 ساله به دلیل تیراندازی به 12 سال زندان محکوم شد که بالاترین دادگاه ایتالیا آن را به عنوان جنایت نفرت تایید کرد.

شهردار Civitanova Marche، Fabrizio Ciarapica، پس از صدها تظاهرات روز شنبه با اعضای جامعه نیجریه دیدار کرد.

آمانزا روایت متفاوتی از اتفاق را ارائه داد و گفت که مهاجم وقتی به همراه مرد گفت که او زیباست، عصبانی شد.

ماتئو سالوینی، رهبر جناح راست، که امنیت را به عنوان صفحه مبارزات انتخاباتی خود قرار می دهد، نیز نسبت به این مرگ ابراز خشم کرد و گفت: “امنیت رنگی ندارد و … باید به یک حق برگردد.”

«واقعیت غم انگیز این است که افراد زیادی در این نزدیکی بودند. آمانزا گفت: آنها فیلمبرداری کردند و گفتند “ایست کن”، اما هیچ کس برای جدا کردن آنها حرکت نکرد.

دانیل آمانزا، مدیر انجمن ACSIM برای مهاجران در منطقه مارکه، گفت که اوگورچوکو، که متاهل و دارای دو فرزند بود، پس از تصادف با ماشین و از دست دادن شغل خود به عنوان کارگر به دلیل جراحات وارده، به فروش کالا در خیابان متوسل شد. استان ماسراتا

به گفته پلیس، اوگورچوکوو، 39 ساله، روز جمعه در خیابان اصلی سیویتانوا مارکه، شهری ساحلی در دریای آدریاتیک، در حال فروش کالا بود که مهاجم او عصای زیر بغل فروشنده را گرفت و او را به زمین زد. ویدئو نشان می‌دهد که ضارب در حالی که قربانی را به پشت روی پیاده‌رو می‌جنگد، کشتی می‌گیرد و در نهایت اوگورچوکوو را با وزن بدنش زیر پا می‌گذارد.

لوکونی به Sky TG24 گفت که ضارب پس از اینکه فروشنده درخواست‌های “مصرف کننده” برای تعویض جیب کرد، به شدت انتقاد کرد. پلیس در حال بازجویی از شاهدان و مشاهده فیلم های این حمله بود. آنها گفتند که مظنون هیچ اظهارنظری نکرده است.

فیلم‌های ویدیویی این حمله به طور گسترده در وب‌سایت‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی ایتالیا پخش شده است و با ورود ایتالیا به مبارزات انتخاباتی پارلمانی که در آن ائتلاف راست‌گرا مهاجرت را به یک موضوع تبدیل کرده، خشم را برانگیخته است.

میلان (AP) – پلیس در ایتالیا یک مرد ایتالیایی را در قتل یک فروشنده نیجریه ای دستگیر کرد که مرگ وحشیانه او با ضرب و شتم در یک خیابان شلوغ شهر ساحلی توسط ناظران بدون هیچ تلاشی برای مداخله فیزیکی فیلمبرداری شد.

آمانزا به آسوشیتدپرس گفت: «این تعریف او را کشت.

پلیس از دوربین های خیابانی برای ردیابی حرکات ضارب استفاده کرد و مردی به نام فیلیپو کلودیو جوزپه فرلازو، 32 ساله را بازداشت کرد. او به اتهام قتل و سرقت به اتهام گرفتن تلفن قربانی بازداشت شده بود.

سیاراپیکا به اسکای گفت: «محکومیت من نه تنها به خاطر (جنایت) بلکه به خاطر بی تفاوتی است. این چیزی است که شهروندان را شوکه کرده است.»



منبع

انریکو لتا، رئیس حزب چپ‌گرای دموکرات، روز شنبه در توییتر با نام بردن از فروشنده‌ای که روز جمعه درگذشت، نوشت: «قتل آلیکا اوگورچوکو ناامیدکننده است. «وحشیگری ناشناخته. بی تفاوتی گسترده هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد.»

فابیو ماتزا، کمیسر ارشد شهر، گفت: “متجاوز به دنبال قربانی رفت و ابتدا با عصا به او ضربه زد. او او را به زمین انداخت، سپس کار را تمام کرد و باعث مرگ شد و بارها با دست خالی به او ضربه زد.” یک کنفرانس مطبوعاتی

ماتئو لوکونی، بازپرس پلیس، به کانال خبری ایتالیایی Sky TG24 گفت که ناظران با پلیس تماس گرفتند، پلیس پس از فرار مظنون و تلاش برای کمک به قربانی، پاسخ داد.