ویدئو نشان می دهد که سهام مار زنگی در ساحل محبوب SC ادعا می کند. شبکه های اجتماعی وحشت زده شدند

سرویس حیات وحش Snake Chaser به WPDE گفت که این مار احتمالاً پس از اینکه به ساحل رفت در ساحل قرار گرفت. به گفته ایستگاه تلویزیونی، این حیوان در یک منطقه باتلاقی رها شد.

او در روز سه‌شنبه، 26 ژوئیه نوشت: «فقط فکر می‌کردم می‌خواهم در ساحل قدم بزنم.» «در حال جستجوی شیشه دریا بودم که چیزی در آب توجهم را جلب کرد.»

یک نفر در فیس بوک نظر داد: «مولی مقدس». “این دیوانه، ترسناک و در عین حال شگفت انگیز است.”

ویدئویی نشان می‌دهد که یک مسافر ساحلی برای قدم زدن بیرون رفته بود که در سواحل کارولینای جنوبی به طور تصادفی با یک غافلگیرکننده لغزنده برخورد کرد.

شخص دیگری نوشت: “بله، من در استخر خواهم بود.”

رابرت عکس ها و ویدئویی از برخورد خزنده ها را به اشتراک گذاشت که باعث وحشت برخی از کاربران شبکه های اجتماعی شد.

در یک پست بعدی، رابرت گفت که به او اطلاع داده شده است که این موجود یک مار زنگی است. این گونه که مار زنگی چوبی نیز نامیده می شود، یکی از شش نوع سمی است که در کارولینای جنوبی یافت می شود.

مارهای زنگی چوبی در سرتاسر ایالت زندگی می کنند و طول آنها تا 5 فوت می رسد. به گفته دپارتمان منابع طبیعی SC، در حالی که معمولاً رفتار پرخاشگرانه نسبت به مردم نشان نمی دهند، از هر کسی که آنها را می بیند خواسته می شود فاصله ایمن را حفظ کند.

عکس‌های کارولینای جنوبی نشان می‌دهند که ساحل‌گرد پوسته را برمی‌دارد – و یک شگفتی شاخک‌دار پیدا می‌کند



منبع

بر اساس تصاویری که از کاربر فیس بوک میشل ال رابرت منتشر کرده، معلوم می شود، یک مار سمی در پارک محبوب ایالتی Myrtle Beach ادعای مالکیت کرده است.

به نظر می رسید مار از انتهای خود از آفتاب لذت می برد و موج سواری می کرد.

رابرت نوشت: “چیز دیوانه … فکر می کنم او آن را دوست داشت.” امواج او را به اطراف پرتاب می کردند و او همچنان به داخل برمی گشت!

پس از دستگیری مار توسط پلیس کارولینای جنوبی، تماس 911 در مورد مزاحم مورد خنده قرار گرفت.