هندرسونویل Chick-fil-A پس از درخواست از داوطلبان برای کار با اتومبیل با واکنش شدید روبرو شد.

Hendersonville Chick-fil-A از اظهار نظر خودداری کرده است و تمام سوالات رسانه ها را به اتاق مطبوعات شرکت هدایت کرده است. به سوالات ارسال شده به تیم شرکتی تا عصر چهارشنبه پاسخ داده نشد.

بهترین نظر دهنده پرسید: «اینجا آنقدر اشتباه وجود دارد که نمی دانم از کجا شروع کنم. اما اول از همه: چرا فقط به جای کوپن پول (دادن) ندهیم؟ آیا آنها از حداقل دستمزد بیشتر نیستند؟»

هندرسونویل Chick-fil-A

هندرسونویل Chick-fil-A

این مقاله در اصل در Hendersonville Times-News منتشر شده است: Hendersonville Chick-fil-A پس از درخواست داوطلبان برای کار با ماشین با واکنش شدید روبرو می شود.



منبع

صفحه فیس بوک Chick-fil-A نظراتی را در مورد این موضوع جلب کرده است، حتی پس از محدود کردن افرادی که می توانند روی پست های صفحه نظر بگذارند. پستی که نشان می‌دهد یک کارمند خانه در حالی که کودک خردسالی را در آغوش گرفته و در حال خوردن یک بستنی قیفی است، نظراتی مانند «یک داوطلب پیدا کردید که به جای ساندویچ برای بستنی کار می‌کند؟ حتی ارزان تر است. آگاه باشید که قوانین کار کودکان در این کشور وجود دارد.» دیگری گفت: “ای مرد، آن داوطلبان مطمئناً جوان هستند!”

رستوران مرغ فست فود، واقع در 52 هایلندز اسکوئر درایو، به جای غرامت پولی، وعده غذای خوراکی را داده است.

Hendersonville Chick-fil-A پس از انتشار فراخوانی در رسانه های اجتماعی برای داوطلبان برای کار در اکسپرس جدید رستوران، با انتقاد شدید آنلاین مواجه شده است.

در پستی که در اوایل این هفته منتشر شد، آمده بود که داوطلبان به ازای هر شیفت کاری (یک ساعت) پنج ورودی رایگان دریافت می‌کنند و از علاقمندان خواسته تا برای جزئیات بیشتر پیام دهند.

این حادثه همچنین توجه رسانه ملی را به خود جلب کرده است، از جمله مقاله آنلاین Vice. علاوه بر اشاره به همان Chick-fil-A که برای استخدام نماینده مدیسون کاثورن استفاده می شد، این رسانه خبری اشاره کرد که Chick-fil-A یک “فست فود زنجیره ای بسیار محبوب است که صاحبان آن تقریباً 14 میلیارد دلار ارزش دارند…” و مرتبط با مقاله ژوئن 2021 از Business Insider است که کتیس، خانواده پشت رستوران زنجیره ای مرغ را برجسته می کرد.

“ما به دنبال داوطلبانی برای Drive Thru Express جدید خود هستیم!” Hendersonville Chick-fil-A در یک پست فیس بوک گفت که پس از سیل نظرات منفی حذف شده است.

موضوعی در Reddit، یک تالار گفتگو و وب‌سایت گفتگوی خبری اجتماعی محبوب، حاوی یک اسکرین شات از پست مورد توجه گسترده قرار گرفت و تا بعد از ظهر چهارشنبه نزدیک به 18000 تعامل و حدود 2700 نظر دریافت کرد.

مکان های هندرسونویل دارای امتیاز هستند. جوئل بنسون مالک رستوران هر دو مکان هندرسونویل چیک فیل آ، بزرگراه 640 اسپارتانبورگ و 52 هایلندز اسکوئر درایو است.

در حالی که رستوران اکنون به دنبال کار داوطلبانه است، Chick-fil-A هندرسونویل تابستان گذشته پس از اعلام افتخار افزایش دستمزد کارکنان مورد توجه قرار گرفت. حق رای دادن گفت که کارگران تمام وقت از 23 آگوست 2021 از 19 دلار در ساعت شروع می کنند. این یک جهش نسبت به آوریل قبل بود، زمانی که Chick-fil-A Hendersonville به کارکنان وعده 15 دلار در ساعت داده بود. اگرچه همه کارمندان واجد شرایط دریافت نرخ 19 دلاری نبودند. کارگران 14 یا 15 ساله با 12 دلار در ساعت و کارمندان پاره وقت از 14 دلار شروع کردند.

بررسی های تک ستاره گوگل از مکان میدان هایلندز نیز از روز چهارشنبه آغاز شد.