واکنش طرفداران، لیام نیسون در «آتلانتا» ظاهر شد و به جنجال نژادپرستی 2019 پرداخت

افشاگری تکان دهنده نیسون در طول مصاحبه با ایندیپندنت هنگام تبلیغ فیلم او “تعقیب سرد” رخ داد، یک فیلم اکشن مهیج که در آن شخصیت نیسون به دنبال انتقام قتل پسرش است. این بازیگر با ترسیم شباهت هایی به تجربه خود، فاش کرد که می خواست انتقام تجاوز به یکی از دوستانش را بگیرد.

“اوو، آن صحنه لیام نیسون مرا می فرستد. آیا این یک اعتراف است؟» شخص سومی نوشت “#AtlantaFX در چند جهان sh-t باشد.”

شخص دیگری اظهار داشت: «نمی‌دانم دونالد گلاور چگونه لیام نیسون را متقاعد کرد که بگوید او هنوز هم در تلویزیون از گوشت گاو با رنگ‌های سیاه استفاده می‌کند، اما آن قسمت از آتلانتا دیوانگی است.»

بازیگر لیام نیسون جدیدترین سلبریتی است که در سریال تحسین شده دونالد گلاور «آتلانتا» ظاهر شده است. در اپیزود پنج‌شنبه، 5 مه، ستاره «Taken» به‌خاطر اعتراف‌اش در سال 2019 عذرخواهی کرد، که در آن اصرار برای کشتن یک سیاه‌پوست تصادفی پس از اینکه یکی از دوستان نزدیکش توسط یک مرد سیاه‌پوست مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، داشت.

نیسون به سرعت رپر را تصحیح کرد و گفت: «چی؟ نه، نه، نه، من نمی توانم بسیاری از شما را تحمل کنم.» او افزود: «الان چنین احساسی دارم، زیرا تو سعی کردی حرفه من را خراب کنی. موفق نشدی، حواست باشه مطمئنم روزی از پس آن بر می‌آیم، اما تا آن زمان، ما دشمنان فانی هستیم.»

نیسون به او می‌گوید: «شاید در مورد تخلف من شنیده‌اید یا خوانده‌اید – می‌دانید، در مورد کاری که می‌خواستم با یک مرد سیاه پوست انجام دهم چه گفتم. هر مرد سیاهپوستی، زمانی که من جوانتر بودم. یکی از دوستانم مورد تجاوز قرار گرفته بود و من از روی عصبانیت عمل کردم.

ستاره ایرلندی در گذشته گفت: “این واقعاً من را می ترساند.” او ادامه داد: «من فکر می‌کردم مردم، با دانستن اینکه من زمانی کی بودم، [that it would] روشن می کند که من کی هستم، چه کسی شده ام. اما، با تمام آنچه گفته شد … متاسفم. اگر به مردم صدمه زدم عذرخواهی می کنم.» Paper Boi به بازیگر می‌گوید که بین این دو مرد، او هنوز عاشق فیلم‌هایش است، قبل از اینکه اضافه کند: «خوب است بدانید که از سیاه‌پوستان متنفر نیستید.»

عذرخواهی نیسون ظاهراً مورد استقبال قرار گرفت زیرا طرفداران با عجله به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود رفتند تا به تفسیر نیسون واکنش نشان دهند، از جمله یکی از کاربران توییتر که نوشت: “آنها واقعاً از لیام نیسون خواستند که بخش آرام را با صدای بلند در #AtlantaFX بگوید.”

“اما یاد نگرفتی که نباید اینطوری حرف بزنی؟” قبل از اینکه نیسون گفت: «آره. اما من همچنین یاد گرفتم که بهترین و بدترین بخش سفیدپوست بودن این است که اگر نمی‌خواهی مجبور نیستی چیزی یاد بگیری» و راه می‌رود.

“من با یک کوش به مناطق بالا و پایین رفتم، به این امید که کسی به من نزدیک شود – از گفتن آن شرم دارم – و شاید یک هفته این کار را انجام دادم، به این امید که یک “حرامزاده سیاه” از یک میخانه بیرون بیاید و در مورد چیزی به من سر بزنید، می دانید؟ تا بتوانم او را بکشم.» واکنش‌ها تقریباً بلافاصله وارد شد.



Source link

این مرد 69 ساله در روز پنجشنبه، 5 می، برای مدت کوتاهی در اپیزودی با عنوان “جاز جدید” در کنار شخصیت برایان تایری هنری، پیپر بوی، ظاهر شد که هر دو در یک بار نشسته بودند. کمی بعد، Paper Boi نوشیدنی‌اش را برمی‌دارد و از دستمال سفره‌ای رونمایی می‌کند که روی آن نوشته شده است: «Cancel CLUB».

ردیچ، انگلستان - 21 مارس: لیام نیسون در حالی که نقش روزنامه‌نگار جورج هربرت را در طول تمرین لباس تور صحنه‌ای «جنگ دنیاها» جف وین در 21 مارس 2022 در ردیچ، انگلستان بازی می‌کرد، روی صفحه ظاهر می‌شود.  (عکس از دیو جی هوگان/گتی ایماژ)

ردیچ، انگلستان – 21 مارس: لیام نیسون در حالی که نقش روزنامه‌نگار جورج هربرت را در طول تمرین لباس تور صحنه‌ای «جنگ دنیاها» جف وین در 21 مارس 2022 در ردیچ، انگلستان بازی می‌کرد، روی صفحه ظاهر می‌شود. (عکس از دیو جی هوگان/گتی ایماژ)