ترامپ با انتشار پیامی توهین آمیز، روز مادر را به همه تبریک گفت، از جمله «قضات دموکرات چپ رادیکال بسیار ناعادلانه»

و در سال 2019، طبق گزارش The Hill، رئیس جمهور وقت در توییتی به مخالفان خود در حالی که با سناتور لیندسی گراهام در حال بازی گلف بود، ضربه زد.

او پیام مشابهی را در روز پدر در سال 2021 برای “RINOs و دیگر بازندگان جهان” ارسال کرد.

تا زمان انتشار، پست ترامپ بیش از 55000 بار و “ReTruthed” (نسخه بازتوییت پلتفرم) بیش از 15600 بار لایک شده است.

این پیام ادامه می‌دهد: «پس از سال‌ها آزار و شکنجه، حتی اخبار جعلی می‌گویند که هیچ موردی وجود ندارد یا در بهترین حالت تحمل آن بسیار دشوار است. یک روز به زودی آنها مبارزه با جنایات خشونت‌آمیز را آغاز خواهند کرد.

فقط قضات ترامپ نبودند – او همچنین به «دادستان‌ها، دادستان‌های منطقه و دادستان کل» اشاره کرد که به گفته او «بی‌امورانه علیه او کمپین می‌کنند» و «هیچ چیز نمی‌دانند» و «بی‌وقفه قول می‌دهند». پایین آوردن آن .

“روز پدر را به همه تبریک می گویم، از جمله بدترین و شرورترین منتقدان من، که تعداد آنها در حال کاهش است. زمان فوق العاده ای برای آمریکایی شدن است! آمریکا را خوب نگه دارید!” توییت ترامپ مورخ 16 ژوئن 2019 را بخوانید.

به نظر می رسد این بیانیه به مشکلات حقوقی ترامپ اشاره دارد. او در حال حاضر در حال مبارزه با تحقیقات درباره سازمان ترامپ توسط لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک است.

دونالد ترامپ امسال در پیام روز مادر خود به این حمله پرداخت.

  • ترامپ عادت کرده است در چنین مواقعی بیانیه هایی ارسال کند که حاوی اظهارنظرهای موهن و توهین باشد. ژوئن گذشته، ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد و روز پدر را برای همه، از جمله چپ رادیکال، RINO و دیگر بازندگان در سراسر جهان تبریک گفت.

    پس از آنکه آرتور انگورون، قاضی دادگاه عالی نیویورک، ترامپ را به دلیل رعایت نکردن احضاریه‌ها و عدم رعایت احضاریه‌ها برای حضور جیمز برای سوابق و اسنادش، اهانت به دادگاه تشخیص داد، رئیس‌جمهور سابق از 26 آوریل روزانه 10 هزار دلار جریمه شده است. ترامپ اکنون بیش از 100000 دلار جریمه به جیمز بدهکار است و در حال اعتراض به حکم تحقیر آمیز است.

    دونالد ترامپ

    دارایی یک پیام ارسال کرد در Truth Social Sunday، که اینسایدر به طور مستقل تأیید کرد، «روز مادر را به همه، از جمله عدالت‌خواهان دموکرات، نژادپرست، شرور، به شدت حزب‌گرا، با انگیزه‌های سیاسی، و بسیار ناعادلانه رادیکال چپ‌گرا تبریک می‌گوید».

    او از جمله برای «قضات دموکرات چپ رادیکال بسیار ناعادلانه» آرزوهای خیر کرد.

  • رئیس جمهور سابق ترامپ در روز مادر امسال پیامی توهین آمیز منتشر کرد و به روند خود در صدور بیانیه های تند در تعطیلات ادامه داد.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قبلاً بیانیه‌هایی حاوی توهین به گروه‌هایی که در روز پدر با آنها جنگیده بود، صادر کرده بود.براندون بل/گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    ترامپ پس از توهین های پیاپی پیام خود را با جمله «همه شما را دوست دارم» به پایان رساند.