سناتور میت رامنی در مورد تهدیدهای شدید یک ملت کور در «انکار» هشدار داد

اشاره رامنی به شهادت قدرتمند ماه گذشته قبل از هیئت داوری مجلس نمایندگان در 6 ژانویه توسط قاضی بازنشسته جی. مایکل لوتیگ بود. او ترامپ و حامیانش را «خطری آشکار و فعلی برای دموکراسی آمریکا» به دلیل تلاش‌هایشان برای بیرون انداختن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری که دوست نداشتند خواند و افزود: «دموکراسی امروز ما بر لبه چاقو است».

مقاله کامل را اینجا ببینید.

سناتور میت رامنی (رامنی از یوتا) دوشنبه در مقاله ای قدرتمند در آتلانتیک زنگ خطر را به صدا درآورد و هشدار داد که ملت “در حال انکار” است و ما تهدیدات جدی را نادیده می گیریم که می تواند برای موجودیت آن “فاجعه بار” باشد.

«وقتی یک قاضی استیناف فدرال محافظه‌کار مشهور سابق شهادت می‌دهد که ما در حال حاضر در جنگ برای دموکراسی خود هستیم و 6 ژانویه 2021 یک بحران واقعی قانون اساسی بود، وفاداران MAGA به خنده می‌آیند که او به آرامی صحبت می‌کند و جشن می‌گیرد که بیشتر مردم تماشا نمی‌کنند. سناتور ناامید نوشت.

«رد کردن بی‌خطر تهدیدهای فاجعه‌آمیز بالقوه» با انکار و یک «انگیزه قوی برای باور آنچه که امیدواریم چنین باشد» تقویت می‌شود که «در سراسر طیف سیاسی» رخ می‌دهد.

او به رئیس‌جمهوری امیدوار است که بتواند “از هیاهو بلند شود و ما را در پشت حقیقت متحد کند.”

رئیس جمهور جو بایدن واقعاً مرد خوبی است، اما هنوز نتوانسته است از بیماری ملی ما یعنی انکار، فریب و بی اعتمادی عبور کند.

او نوشت، با این حال، برای مقابله با این تهدیدات جدی کار بسیار کمی انجام می شود.

رامنی همچنین به آسیب‌هایی که گرمایش جهانی در خشکسالی‌های خطرناک، عدم اقدام برای افزایش بدهی دولت و مهاجرت غیرقانونی وارد کرده است، اشاره کرد.

او متقاعد شده است که پاسخ رهبری خوب است. (او قصد ندارد دوباره برای کاخ سفید نامزد شود، او در ماه آوریل به هاف پست گفت.)

در همین حال، رامنی گفت که این بر عهده «پدران و مادران، معلمان و پرستاران، کشیش ها و خاخام ها، تاجران و زنان تاجر، روزنامه نگاران و کارشناسان» است که از «نظاره ها و نارضایتی های» ما بالاتر بروند و «لباس رهبری کشورمان را درک کنند. به شدت نیاز دارد.»

رامنی خاطرنشان می کند که چگونه آمریکایی ها برای دهه ها در “زمان بسیار بخشنده” با آب و هوای باثبات و اقتصاد و دموکراسی به طور کلی قوی زندگی کرده اند، اما در حال حاضر هیچ حاشیه ای برای خطای بزرگ وجود ندارد.

رامنی هشدار داد: «بیشتر و بیشتر، ما ملتی در حال انکار هستیم. او به نقل از رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: «نمونه کلاسیک انکار از دونالد ترامپ می آید: «من در یک قاطعیت پیروز شدم».

«تقویت» این تمایل «استدلال‌هایی است که با دقت ساخته شده و تعصب‌آمیز را تأیید می‌کند از سوی باند معمولی سوفسطائیان، جفاگران و انکارکنندگان حقیقت».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او هشدار داد: «بازگشت دونالد ترامپ این بیماری را تغذیه می‌کند و احتمالاً آن را غیرقابل درمان می‌کند».