کامالا هریس برای بحث در مورد حقوق باروری در Des Moines به عنوان نامزدهای GOP به ایالت هجوم می آورند

جمهوریخواهان ارشد در مجلس قانونگذاری می‌خواهند قبل از تصویب هر گونه قوانین دیگری منتظر نتیجه این پرونده باشند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: معاون کامالا هریس برای بحث در مورد حقوق باروری در Des Moines



منبع

اما برخی برای اقدام سریع‌تر تلاش کرده‌اند و در اوایل سال جاری لایحه‌ای ارائه کردند که بیان می‌کرد زندگی از زمان لقاح شروع می‌شود و تمام سقط جنین در آیووا ممنوع می‌شود. آن لایحه از مهلت قانونی موسوم به “قیف” جان سالم به در نبرد زیرا انتظار نمی رود بیشتر پیش برود.

این داستان به روز خواهد شد.

هریس روز دوشنبه طی تماسی با خبرنگاران گفت: «این موضوع در مورد استقلال زنان، آزادی آنها برای تصمیم گیری در مورد بچه دار شدن و زمان آن است. این قوانین همچنین سلامت زنان را به خطر می اندازد و زندگی آنها را به خطر می اندازد».

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق، ران دسانتیس فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل و سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی، همگی سفرهای اخیر خود را به آیووا انجام داده اند و سیاست های محافظه کارانه را تبلیغ کرده اند.

جزئیات بیشتر در مورد سفر معاون رئیس جمهور به ایالت فوراً در دسترس نیست.

سقط جنین در آیووا در 20 هفته اول بارداری قانونی است. اما چشم انداز قانونی این ایالت در مورد محدودیت های سقط جنین نابسامان باقی مانده است.

هریس در 16 مارس در دموین خواهد بود تا با رهبران محلی دیدار کند. این مجموعه جلساتی را که او از زمان دادگاه عالی ایالات متحده در سراسر کشور برگزار کرده است، ادامه می دهد دابز تصمیم در ماه مه، که رو علیه وید و حق قانونی آمریکایی ها برای سقط جنین را لغو کرد.

کیم رینولدز، فرماندار جمهوری خواه، از دادگاه عالی آیووا می خواهد که اجازه دهد قانونی اعمال شود که اکثر سقط جنین ها را پس از حدود شش هفته بارداری ممنوع می کند.

یکی از مقامات کاخ سفید به Des Moines Register گفت، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور این هفته به آیووا سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش ها برای حمایت از حقوق باروری گفتگو کند.

این مقام گفت تا کنون، هریس میزبان 40 نشست در سراسر کشور با تمرکز بر حقوق باروری بوده است.

Brianne Pfannenstiel گزارشگر ارشد سیاسی رجیستر است. با او در [email protected] یا 515-284-8244 تماس بگیرید. او را در توییتر در @brianneDMR دنبال کنید.

سفر هریس در حالی انجام می‌شود که نامزدهای جمهوری‌خواه برای ریاست‌جمهوری در انتظار برگزاری نشست‌های حزبی آیووا در سال 2024 از ایالت بازدید کرده‌اند.