مدیر مدرسه راهنمایی کنتاکی اولین روز سر کار دستگیر شد

لیتلز به مدت 16 سال برای منطقه کار کرده است که اخیراً به عنوان کارآموز اصلی در دبیرستان واگنر در اوایل سال تحصیلی جاری بوده است.



منبع

گزارش پلیسی که توسط این رسانه خبری به دست آمده است، حاکی از آن است که لیتلز به خانه دوست دخترش رسیده است که او با دوست پسر سابقش در حال خروج از خانه دیده شده است. هنگامی که لیتلز شروع به بحث و مشاجره با او کرد، ظاهراً به دوست پسر سابق که از ناحیه صورت و سرش جراحات وارد شده بود، حمله کرد.

در این مقاله آمده است: “شما ممکن است اخبار رسانه های محلی را در مورد اتهامات علیه رئیس اولمستد شمالی، لروی لیتلز، پدر، دیده یا شنیده باشید. این اتهامات به JCPS ارتباطی ندارد.”

بر اساس گزارش های محلی، یک مدیر مدرسه راهنمایی در کنتاکی روز دوشنبه دستگیر شد که اولین بار در حین کار بود.

وقتی افسران پلیس Hillview به محل حادثه رسیدند، لیتلز رفته بود.

دانشگاه کنتاکی می گوید بقایای انسانی در نزدیکی استادیوم کشف شده است

مدیر کنتاکی دستگیر شد

Leroy Littles Sr، 44 ساله، روز دوشنبه در اولین روز کار خود به عنوان مدیر مدرسه راهنمایی کنتاکی دستگیر شد.

گزارش شده است که قربانی ویدئویی از حمله ادعایی دارد و چند روز بعد آن را به دفتر دادستانی شهرستان بولیت داده است. منطقه مدارس دولتی شهرستان جفرسون (JCPS) نامه ای به والدین در مورد دستگیری صادر کرد.

لیتلز به دلیل یک حادثه خشونت خانگی در 25 دسامبر 2022 بازداشت شد. حکم دستگیری او در مدرسه به دلیل حمله درجه چهار و تهدید تروریستی درجه سه صادر شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

Leroy Littles Sr.، 44 ساله، از دوشنبه به عنوان مدیر در Olmsted Academy North در لوئیزویل شروع به کار کرد. WDRB-TV گزارش داد که تابلوی “خوش آمدید، مدیر کوچولوها” در مقابل مدرسه نصب شد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS کلیک کنید

منطقه گفت که یک معاون مدیر مسئول مدرسه شد. فاکس نیوز دیجیتال با مقامات منطقه تماس گرفته است.