سیمو لیو از مارول، «اتاق حسی» را در میدان جنگ‌جویان اختصاص می‌دهد

سان فرانسیسکو (AP) – سیمو لیو، که بیشتر برای بازی در نقش ابرقهرمان مارول، شانگ چی شناخته شده است، می‌خواهد همه کسانی که در رویدادی در مرکز چیس شرکت می‌کنند، احساس خوش‌آمدگویی، راحتی و حمایت کنند، درست مانند پنج ماه پس از باز شدن در مورد او. چالش های خودش با اضطراب

AP NBA: https://apnews.com/hub/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

این مکان با حمایت KultureCity، یک سازمان غیرانتفاعی که از پذیرش افراد دارای «ناتوانی‌های نامرئی» حمایت می‌کند، ساخته شده است، این مکان همچنین می‌تواند توسط مادران شیرده، همراه با یخچال برای نگهداری شیر، استفاده شود. این فضا شامل حذف نویز و فعالیت ها و چراغ هایی برای کمک به آرامش ذهن است.

___

بدیهی است که ناگفته نماند که من واقعاً به اهمیت سلامت روان و مراقبت از سلامت روان خود پی برده ام. با چیزی ساده مانند فرسودگی شغلی شروع می شود و سپس می تواند به سرعت به احساسات اضطراب و افسردگی تبدیل شود. برای برخی از افراد، راه حل آن بیماری ها و آن مسائل به سادگی دیدن یک نفر، جستجوی کمک حرفه ای و دریافت درمان است. و این کاری بود که من انجام دادم و بسیار مفید بود.» لیو گفت.

لیو از طریق درمان و توجه به احساس خود به سلامت روان خود پرداخته است و می‌خواهد از پلتفرم خود برای حمایت و مراقبت از دیگران استفاده کند.

“بسیار تمیز. ساده است. این عالی است،” لیو گفت. چه فرصت باورنکردنی است که ما به هواداران زیادی دادیم که معمولاً فقط رویای آمدن به چیس سنتر را برای تماشای بازی گلدن استیت وریرز در سر می‌پرورانند.»

“حواس بیش از حد تحریک می شود و گاهی اوقات شما فقط به مکانی نیاز دارید که خوب و آرام باشد و به همین سادگی است که برای چند دقیقه به اینجا بیایید، آرام شوید، به برخی از چراغ ها نگاه کنید و نفس بکشید و لحظه ای استراحت کنید.” او گفت.

در حال حاضر، وجود دارد اتاق حسی سیمو لیو، با دیوارهای فرش شده، ویژگی‌های نورپردازی، پازل‌ها و بازی‌ها برای ایجاد فضایی آرام برای مهمانانی که ممکن است احساس خستگی یا تحریک بیش از حد کنند. بازیگر چینی کانادایی که در فیلم 2021 “شانگ چی و افسانه ده حلقه” بازی کرد، قبل از اینکه گلدن استیت وریرز دوشنبه شب میزبان اوکلاهما سیتی تاندر باشد، به رونمایی از اتاق بازسازی شده کمک کرد.

لیو 33 ساله گفت ممکن است برای افرادی که مشکلات حسی دارند “غیرقابل درک” به نظر برسد که احساس کنند می توانند به یک بازی بیایند، اما فضای آرامبخش جدید می تواند به کاهش این بار کمک کند.