برای تهیه! سقوط ترامپ و تبشیرهای تلویزیونی مانند Kari Lake و Kelli Ward نزدیک است

آنها دروغگو هستند، آنها متقلب هستند، می خواهند یک انتخابات دیگر را بدزدند و در حزب من هستند.

در این روز در RSBN، آن‌ها یکی از بزرگترین موفقیت‌های ترامپ، «انتخابات دزدیده شده 2020» را برمی‌گردانند و آن را به جریان اصلی جمهوری‌خواهانی مانند من می‌چسبانند که هنوز به چیزهای قدیمی مثل بازار آزاد و واقعیت اهمیت می‌دهند.

چشم ها هدیه هستند من آن چشم ها را می شناسم – جدی و در آتش.

لیک و وارد فکر می کنند جمهوری خواهان مانند من “دروغگو” هستند

آه بله. دهه هشتاد. تبشیر تلویزیونی. تامی فی و مژه های بالنده اش. جان، بانویی از کتاب مقدس، و موهای صورتی اتمی او.

وارد، به عنوان یک بینا و افشاگر، توسط یک منبع برتر مجبور می شود که به صراحت بگوید: «کار من این نیست که جمهوری خواهان بد را بپوشانم. آنها را فاش می کند و سعی می کند آنها را به جمع بازگرداند، و در مواقع لزوم به الاغ آنها لگد می زند.”

مو مهم نیست این یک انحراف است.

فلیک گفت: “به عنوان یک مقام منتخب و به عنوان یک جمهوری خواه، حداقل از این موضوع هیجان زده نیستم.” ” من فکر نمی کنم که [Trump’s] نظرات منعکس کننده حزب است، به خصوص در آریزونا، یک ایالت مرزی.

مک کین و فلیک متقاعد شده بودند که این کار دوام نخواهد آورد

ترامپ در آن زمان هنوز به عنوان یک رقیب در رقابت برای کاخ سفید تلقی می شد و اظهارات گاه بی ادبانه او باعث شد تا جمهوری خواهان قدرتمندتر مانند جان مک کین و جف فلیک به اعتراض برسند.

تصاویر جذاب هستند. من نمی توانم به دور نگاه کنم.

دریاچه کاری و منطقه کلی برای RSBN پرواز کنیدمرکز یوتیوب جهان رسانه ای ترامپ – به اصطلاح “شبکه پخش سمت راست”.

“افرادی که از پردو حمایت می کنند در گذشته زندگی می کنند. من می خواهم در آینده زندگی کنم.

مشکل، سخنان کنایه آمیز ترامپ در مورد مهاجران بود: «وقتی مکزیک مردمش را می فرستد، بهترین هایشان را نمی فرستند. آنها شما را نمی فرستند. آنها شما را نمی فرستند. افرادی را می فرستند که مشکلات زیادی دارند و آن مشکلات را با ما می آورند. [sic] مواد مخدر می آورند. جنایت می آورند. آنها متجاوز هستند. و برخی، به نظر من، افراد خوبی هستند.

در جورجیا، ایالتی که مدت‌ها به دلیل شباهت‌های جمعیتی، همتا با آریزونا محسوب می‌شد، جمهوری‌خواهان قدیمی نامزدهای ترامپ برای فرمانداری، وزیر امور خارجه و دادستان کل را زیر پا گذاشته‌اند. برایان کمپ مجدداً به عنوان فرماندار جورجیا انتخاب شد و با اختلاف 52 امتیاز از دیوید پردو پسر مأمور ترامپ پیشی گرفت.

لیک و وارد تبدیل به مشهودترین مبشر جمهوری خواهی ترامپ در آریزونا شده اند، یکی گوینده سابق اخبار و اکنون نامزد فرمانداری و دیگری رئیس حزب جمهوری خواه آریزونا.

در آریزونا، هک‌دودل‌ها یک دهه قبل از ترامپ، حزب جمهوری‌خواه آریزونا را تصاحب کردند. آنها پر سر و صدا و عجیب بودند و دوست داشتند جان مک کین را سانسور کنند. اما هرگز به آنها قدرتی بیشتر از مثلاً همستر معمولی شما داده نشد، بنابراین آنها کاملاً شایان ستایش بودند و به راحتی نادیده گرفته می شدند.

اون موقع بود

“در سال 2016، whackadoodles به مدت یک دقیقه نمایش جمهوری خواه را اجرا کرد، و صدای whackadoodle در حال حاضر کاملاً در سمت راست برجسته است، بخشی از رقابت روشنفکری که توسط رسانه های اجتماعی و اخبار کابلی هدایت می شود.”

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: دریاچه کاری و کلی وارد از تلویزیون برای ترامپ دوام نخواهد آورد.





Source link

همانطور که یک جمهوری خواه جورجیا که برایان کمپ را به دیوید پردو ترامپ رأی داد، هفته گذشته به نیویورک تایمز گفت:

اگر چیزی را خریده‌اید که تلویونجلیست‌های آریزونا GOP فروخته‌اند، اکنون زمان خوبی برای کوتاه کردن آن است.

زمین لغزش نیست این برخورد سیارات است، یک توپ آتشین در حال انفجار که هنوز از پرده های مار-آ-لاگو قابل مشاهده است.

کلی وارد، رئیس حزب جمهوری خواه آریزونا در یک کنفرانس مطبوعاتی در 5 نوامبر 2020 صحبت می کند.

عمر کوتاهی خواهد داشت.

Whackadoodles سالها قبل از ترامپ رهبری حزب جمهوری خواه AZ را بر عهده داشت

وارد می تواند، همانطور که او می گوید، جمهوری خواهان قدیمی را صاف کند، “هر کاری از دستم بر می آید برای لگد زدن به الاغ آنها انجام دهم.”

کلی وارد، رئیس حزب جمهوری خواه آریزونا در یک کنفرانس مطبوعاتی در 5 نوامبر 2020 صحبت می کند.

در اینجا او عمیقاً به دوربین نگاه می کند و انگشت خود را نشان می دهد.

در پاسخ به این سوال که آیا محبوبیت ناگهانی ترامپ پایدار است یا خیر، سناتور وقت آمریکا، جان مک کین پاسخ داد: «فکر نمی‌کنم. من فقط با نظرات او در مورد مکزیکی ها مخالفم.

جمهوری خواهانی که بیشتر از مدرسه قدیمی و درام پایین هستند، فکر می کنند که این یک هوگوواش تکه تکه است، همان مبلغان تلویزیونی مهربان از استودیوهای تلویزیونی و کلیساهای کریستال خود خدمت کرده اند.

دو سال پیش کوین دی ویلیامسون از نشنال ریویو نوشت: «جنبش سیاسی محافظه‌کار، مانند هر جنبش اجتماعی بزرگ، همیشه سهم خود را از افراد غیرعادی، کلاهبردار و حرفه‌ای داشته است».

اما ترامپ در سطح ملی آتش می گرفت و بسیاری از پوپولیست های محلی ما، مانند وارد و بعداً لیک، سوار کت او می شدند.

ملی ـ پوپولیسم که مانند موشک قد برافراشت، اکنون در حال نزول است. به زودی، دریاچه کاری و کلی واردز با آن بدنه به زمین باز می گردند، بدون شک به آهنگ «وقتی جانی به خانه می آید».

گرجستان به ما می گوید که همه چیز ممکن است به پایان برسد

فکر می کنم قبلاً این نمایش را دیده بودم، اما کجا؟ سعی می کنم به یاد بیاورم.

وارد می گوید، بسیاری اصرار دارند که انتخابات “آزاد و عادلانه” بوده است. “حتی جمهوری خواهانی هستند که می گویند “آزاد و منصف” بودند و دروغگو بودند. من فقط به شما و شما می گویم…”

فیل بواس ستون نویس سرمقاله The Arizona Republic است. به او ایمیل بزنید [email protected].

اما هفته گذشته او را لگد زدند.

زمانی که حزب جمهوری خواه کانتی ماریکوپا از دونالد ترامپ برای سخنرانی در آریزونا بیلتمور در سال 2015 دعوت کرد، تغییر کرد.

امروز ترامپ دو بار استیضاح و تنها پس از یک دوره استیضاح شده است. او متهم به ایجاد شورش در کاپیتول ایالات متحده است. او ممکن است به دنبال یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری باشد، اما جمهوری خواهان روز به روز نسبت به او و برنامه هایش برای براندازی انتخابات گذشته سردتر می شوند.

با صدایی ابریشمی تر، لیک فریاد می زند: “ما فراتر از حد خودداری هستیم، زیرا اگر یک روز، یک ماه دیگر عقب نشینی کنیم، بعد از این آخرین انتخابات می نشینیم و می گوییم: “وای، ما کشورمان را از دست داد ”