خواهرزاده می گوید: تیرانداز دسته جمعی تولسا یادداشت سمت چپ در توضیح انگیزه

انگیزه تیراندازی که در طبقه دوم ساختمان پزشکی ناتالی در نزدیکی بیمارستان سنت فرانسیس رخ داد، هنوز تایید نشده است. سخنگوی پلیس تولسا و ماسکوگی بلافاصله به درخواست‌های The Daily Beast برای اظهار نظر قبل از ساعات کاری عادی پنجشنبه پاسخ ندادند.

هنگامی که در ابتدا توسط The Daily Beast چهارشنبه شب به آنها رسید، خانواده لوئیس ابراز ناباوری کردند که او ممکن است در این ماجرا نقش داشته باشد.

“این واقعا دیوانه است. مثل اینکه، این تکان دهنده است… هیچ کس در خانواده ما، مانند هیچ کس در خانواده ما، این نوع رفتار را ندارد. هیچ کس،» خواهرزاده گفته بود.

یک مقام اجرای قانون ماسکوگی نام مظنون را مایکل لوئیس تایید کرد. سوابق عمومی نشان می دهد که مرد Muskogee از هر دو نام استفاده می کند.

جانی تیهی، رئیس پلیس ماسکوگی که تلفنی با او تماس گرفت، به دیلی بیست گفت که نمی تواند هویت لوئیس را تایید یا رد کند و به پلیس تولسا موکول شد، که به تحقیقات پاسخ نداد.

به گفته مقامات، خانه چهارشنبه شب تخلیه شد و خبرنگاران یا بستگان نگران نه لوئیس و نه همسرش، ادیت لوبین، نتوانستند به آن دسترسی پیدا کنند.

خانواده وی به روزنامه دیلی بیست گفتند، مرد مسلحی که روز چهارشنبه چهار نفر و خودش را در یک مطب پزشکی در تولسا، اوکلاهاما کشت، میشلت لوئیس 45 ساله است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

عکس جی پت کارتر/گتی ایماژ

خواهرزاده لویی با استناد به مکالمه با پلیس گفت که او یادداشتی در توضیح انگیزه حمله گذاشته است، اما مقامات از افشای فوری آنچه در آن نوشته شده است خودداری کردند.

عکس جی پت کارتر/گتی ایماژ

او با استناد به ماهیت “شنیع” جنایت، خواست نامش در داستان ذکر نشود. او به Daily Beast گفت: «من حتی نمی‌خواهم با هم همراه شوم، زیرا من بسیار منزجر هستم.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

او صبح پنجشنبه پیامک داد: «پلیس تولسا با من تماس گرفت و تأیید کرد که عموی من است. ما خیلی مضطرب هستیم.»

این خیلی تکان دهنده است. مثلاً اگر خودش را کشته بود، باشه. اما آن مردم بی گناه، این چیزی است که من برای آن آزار می‌دهم.» خواهرزاده لویی ادامه داد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

علاوه بر این، سوابق عمومی، لوئیس را ساکن خانه ای در ماسکوگی ذکر کرده است که پلیس تولسا از پلیس محلی خواست تا در چهارشنبه شب برای یافتن یک بمب احتمالی جست و جو کنند و گفت که مربوط به حادثه بیمارستان است.