مارجوری تیلور گرین “بدبخت” از اینکه حقوقش در کنگره بسیار پایین است، ناله می کند

غرش

دفتر گرین بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او ادامه داد: «و برای ما که در مجلس نمایندگان هستیم، باید هر دو سال یک بار در کنگره شرکت کنیم. بنابراین شما تقریباً در تمام مدتی که به عنوان نماینده اینجا هستید، در حال مبارزات انتخاباتی هستید.»

غرش

گرین پس از گفتن این که این «دستورالعملی برای فاجعه» است، از حقوق خود در مجلس و اینکه چگونه برای خدمت در کنگره دستمزد خود را کاهش داده است عصبانی شد. (پدر گرین در سال 2002 شرکت پیمانکاری عمومی خود را به او و همسر سابقش فروخته بود.)

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) این هفته از حقوق کمی که به عنوان یک عضو کنگره دریافت می کند ابراز تاسف کرد و مدعی شد که حقوق کم او در کنگره باعث “زندگی بد” او شده است زیرا قبل از کناره گیری “پول بسیار بیشتری به دست آورده است”. به خدمات عمومی

“عضو شدن در کنگره زندگی من را بدبخت کرده است. قبل از اینکه به اینجا برسم، پول خیلی بیشتری به دست آوردم. از زمانی که به اینجا رسیده ام، پول از دست داده ام،» او عصبانی شد و افزود: «این زندگی نیست که فکر کنم مانند چیزی باشد که از آن لذت ببرم، زیرا از آن لذت نمی برم».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

«ماهیت این شغل، اعضای کنگره و سناتورها را در واشنگتن چنان نگه می‌دارد – اگر بخواهم با شما صادق باشم، خیلی وقت‌ها – که نمی‌توانیم به خانه برگردیم و زمان بیشتری را با خانواده‌هایمان بگذرانیم. ، دوستان ما، همه در منطقه ما، یا شاید فقط مردم عادی باشند،» قانونگذار جورجیا غر زد. “از آنجایی که این شغل بسیار سخت است، عملاً در تمام طول سال تبدیل شده است.”

اعضای مجلس نمایندگان سالانه 174000 دلار حقوق می گیرند. علاوه بر این، مجلس نمایندگان سال گذشته به مدت 164 روز در جلسه بود، به این معنی که نماینده گرین باید کمتر از نیمی از سال تقویمی کار می کرد.

نام تجاری MAGA، که خود را به عنوان یک پوپولیست و نگران مشکلات روزمره آمریکایی ها می سازد، اخیراً در پادکست روزنامه نگاری تحقیقی که ترول حرفه ای شده بود، گلن گرین والد ظاهر شد. در حالی که ظاهراً در آنجا بود تا درباره اتحاد تازه‌اش با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، جنگ اوکراین و دیگر مشکلات جنگ فرهنگی جناح راست صحبت کند، او همچنین فرصتی برای شکایت از سخت بودن نماینده بودن در کنگره پیدا کرد.

گرین که در آخرین جلسه کنگره به دلیل توطئه‌های خشونت‌آمیزش از کمیته‌ها اخراج شد، پس از آن که حزب جمهوری‌خواه اکثریت مجلس را به سختی به دست آورد و مک‌کارتی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد، به او تکالیف آلو داده شد.

پس از اینکه قانونگذار راست افراطی در جریان مبارزه پر هرج و مرج مک کارتی برای ریاست مجلس از او حمایت کرد، او در کمیته نظارت مجلس نمایندگان و امنیت داخلی قرار گرفت.