پلیس: مادر پنسیلوانیا دست نوشته دلهره‌آوری را در پیمان خودکشی با دختر و شوهر به جا می‌گذارد.

کارآگاه تیموتی فینک به نیویورک دیسپچ گفت که اسناد مکتوب به جا مانده از هر یک از اعضای خانواده “جزئیات این بود که مورگان به مادرش گفته بود که توهمات شنوایی دارد که بهتر نمی شود.”

این داستان در مورد خودکشی صحبت می کند. اگر شما یا شخصی که می شناسید به فکر خودکشی است، لطفاً با شماره گیری 988 با خط زندگی خودکشی و بحران تماس بگیرید.

پلیس گفت که دبورا داوب به شوهرش شلیک کرد و او را کشت و سپس توسط مورگان داوب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و او خودکشی کرد.

مورگان داوب، 26 ساله، و والدینش، جیمز داوب، 62 ساله و دبورا داوب، 59 ساله، صبح روز 25 ژانویه در حیاط پشتی خانه خود در نزدیکی یورک، پنسیلوانیا، پس از اینکه یکی از همسایه ها گزارش داد که صدای شلیک گلوله شنیده است، قبل از نیمه شب جسد پیدا کردند. . کارآگاهان اداره پلیس شهرک غرب منچستر گفتند که نامه ای که توسط دبورا داوب نوشته شده است از “تصمیم مشترک او و مورگان برای پایان دادن به زندگی خود” صحبت می کند.

مورگان داوب یک ویدیوی عجیب در یوتیوب منتشر کرد که در آن از کناره گیری خود از “تاج و تخت انگلستان و بریتانیا” خبر داد.

مورگان داوب

افرادی که خانواده را می‌شناختند، مورگان را دختری «باهوش» و «نوعی آرام» توصیف کردند و گفتند که والدینش «دوست‌آمیز» بودند. آنها به یورک دیسپچ گفتند که زن در ویدیوی یوتیوب به شدت با مورگانی که آنها می شناختند متفاوت است.

معاینه پزشکی قانونی از صحنه وحشتناک مشخص کرد که نحوه مرگ “با شواهد موجود مطابقت دارد.”

نوجوان فیلادلفیا توسط قربانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ظاهراً قصد داشت اتومبیل رانی کند با اتهامات وارده

مورگان داوب

در برنامه FOX NEWS بخوانید

اسناد نوشته شده توسط مورگان داوب حاوی یک چک لیست چند صفحه ای بود که پلیس گفت به نظر می رسد “قبل از پایان دادن به زندگی او حاوی اقدامات غارتگرانه” است. به گفته محققان، مراحل فهرست کارها شامل «صحبت کردن با پدر، کوتاه کردن ناخن سگ، نامه به خانواده و غیره» بود.

مرد پنسیلوانیا به قتل یک زن باردار در میشیگان در سال 2005 اعتراف کرد: گزارش ها

پلیس در جنوب شرقی پنسیلوانیا جزئیاتی را منتشر کرده است که به گفته آنها به نظر می رسد یک پیمان خودکشی بین یک زن جوان و والدینش است، از جمله نامه ای دلخراش که مادرش پشت سر گذاشته است.

مرد پنسیلوانیا به بیش از 20 فقره سوء استفاده جنسی از کودکان محکوم شد

نامه‌های دیگری که توسط مورگان و جیمز داوب نوشته شده بود، نشان می‌داد که آنها تصمیم گرفته‌اند به میل خود جان خود را بگیرند، از جمله یادداشت‌های خودکشی با امضای جیمز و دبورا داوب. جیمز نوشته بود، “در حالی که تنها 2 اسلحه و من می لرزیدم، همسرم دبی ماشه را برای من فشار داد.” دبورا نوشت: “من خیلی می لرزیدم، بنابراین دخترم ماشه را برای من کشید.” تاریخ یادداشت ها 24 ژانویه 2023 بود.

تحقیقات درباره کشته شدگان بسته شده است.



منبع

به گفته پلیس، این نامه همچنین از “شیطانی که علیه مورگان و خانواده تشدید شده” صحبت می کند، اما جزئیات بیشتری ارائه نمی کند. امضا و تاریخ آن در 19 ژانویه 2023 است و به خدا و کتاب مقدس اشاره دارد.

مورگان داوب یادداشتی در دست دارد که در آن اعلام می‌کند: «من، مورگان الیزابت داوب از یورک، PA ایالات متحده آمریکا، بدینوسیله از تاج و تخت انگلستان و بریتانیا به همراه تمامی حقوق، امتیازات و غیره مربوط به آن استعفا می‌دهم».

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مورگان داوب ماه‌ها قبل از خودکشی ویدیویی عجیب در یوتیوب منتشر کرد که در آن خود را «پیامبر خدای متعال» اعلام کرد و گفت که از تاج و تخت انگلیس و بریتانیا کناره‌گیری می‌کند.