بایدن با پایان سال 6 عفو صادر می کند، از جمله برخی از آنها با جرایم مواد مخدر

مشارکت کننده: فرانچسکا چمبرز

به گفته کاخ سفید، این شش مورد عفو از طریق یک فرآیند مشورتی و با هماهنگی نزدیک با وزارت دادگستری صادر شد.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز جمعه شش نفر را که دوران محکومیت خود را سپری کرده بودند، عفو کرد، از جمله زنی که به قتل درجه دوم به دلیل قتل شوهرش پس از آزار خانگی متهم شد، یک کهنه سرباز که به جرم دست داشتن در توطئه قاچاق ماری جوانا اعتراف کرد و چند شهروند سالخورده

چارلی برنز جکسون از سوانسی، کارولینای جنوبی: جکسون 77 ساله به یک فقره در اختیار داشتن و فروش مشروبات الکلی مقطر بدون تمبر مالیاتی اعتراف کرد. این جرم که در 18 سالگی جکسون رخ داد، شامل یک معامله غیرقانونی ویسکی بود و منجر به ضرر اسمی برای دولت شد. او به پنج سال حبس مشروط محکوم شد و به دلیل محکومیت فدرال نتوانست رویای خود را برای ثبت نام در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده برآورده کند. جکسون از سال 1987 عضو فعال کلیسای خود بوده است و به بسیاری از اعضای جامعه نیازمند کمک کرده و از مهارت های نجاری خود برای نگهداری و بازسازی ساختمان های کلیسا استفاده کرده است.

  • جان دیکس نوک سوم سنت آگوستین، فلوریدا: ناک، 72 ساله، به یک فقره اجاره و ساختن مکانی برای استفاده، به عنوان مالک، به منظور تولید گیاهان ماری جوانا اعتراف کرد. ناک مسئولیت جنایتی را که 27 سال پیش اتفاق افتاد، پذیرفت. ناک ماری جوانا کشت نکرد و هیچ نقشی در توطئه خانه رشد نداشت. او به جای حبس به شش ماه حبس در جامعه و به دنبال آن سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد. ناک ارزش خانه ای را که به جای غارت به برادرش اجاره کرده بود، به دولت پرداخت کرد. Nock در حال حاضر یک تجارت عمومی پیمانکاری را اداره می کند.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن شش مورد عفو را اعطا کرد، از جمله برخی از آنها با جرایم مواد مخدر



    منبع

    گری پارکز دیویس، از یوما، آریزونا: دیویس، 66 ساله، در سن 22 سالگی به استفاده از یک وسیله ارتباطی (تلفن) برای تسهیل معامله غیرقانونی کوکائین اعتراف کرد. دیویس محکومیت شش ماهه خود را شب ها و آخر هفته ها در یک زندان شهرستانی سپری کرد و در سال 1981 دوران مشروط را به پایان رساند. مدرک لیسانس گرفته است و اکنون صاحب یک تجارت محوطه سازی و مدیریت پروژه های ساختمانی است.

  • کاخ سفید گفت، بایدن به ارائه فرصت‌های دوم برای افرادی که توانبخشی خود را نشان داده‌اند، از جمله افرادی که با چالش‌هایی مانند آزار خانگی مواجه شده‌اند، معتقد است.

    بایدن پیش از این از زمان روی کار آمدن خود سه مورد عفو، علاوه بر عفو گسترده ای که در ماه اکتبر به دلیل محکومیت های فدرال به خاطر جرایم ساده نگهداری ماری جوانا صادر کرد، اعطا کرده بود.

    در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

    چه کسی عفو شد؟

    • به ربکا مورین در توییتر @RebeccaMorin_ برسید

      ادوارد لینکلن دی کویتو سوم از دوبلین، کالیفرنیا: دی کویتو، 50 ساله، در سن 23 سالگی به مشارکت در یک توطئه قاچاق ماری جوانا اعتراف کرد، جایی که مشارکت او به خدمت به عنوان پیک در پنج یا شش مورد محدود شد. دی کویتو از مارس 1999 زندانی شد و در دسامبر 2000 آزاد شد. قبل از ارتکاب جرم، او در ارتش و نیروهای ذخیره ارتش ایالات متحده خدمت می کرد، جایی که جوایز متعددی از جمله مدال خدمات جنوب غربی آسیا، مدال رفتار خوب ارتش و کمک های بشردوستانه را دریافت کرد. مدال خدمت. پس از آزادی، دی کویتو تقریباً 15 سال برق کار بود تا اینکه شغل دوم را به عنوان خلبان آغاز کرد.

    • وینسنت ری فلورس از وینترز، کالیفرنیا: فلورس 37 ساله در 19 سالگی پس از مصرف اکستازی و مشروبات الکلی در یک دادگاه نظامی ویژه در دوران خدمت در ارتش به جرم خود اعتراف کرد. فلورس به چهار ماه حبس، ضبط 700 دلار حقوق در ماه برای یک دوره چهار ماهه و کاهش رتبه به E-2 محکوم شد. او در ازای درخواست خود در یک برنامه توانبخشی شش ماهه شرکت کرد. فلورس همچنان در خدمت فعال است و جوایز متعددی از جمله مدال اعزامی جنگ جهانی علیه تروریسم، نوار خدمات اعزامی نیروی هوایی با مرز طلایی، جایزه واحد برجسته نیروی هوایی، مدال تقدیر نیروی هوایی، و جایزه واحد شایسته دریافت کرده است.

    • بورلی آن ابن تاماس از کلمبوس، اوهایو: ابن طماس 80 ساله به جرم قتل درجه دو در حالی که مسلح بود به جرم قتل شوهرش در سن 33 سالگی محکوم شد. ابن طماس در آن زمان باردار بود و شهادت داد که قبل و در حین بارداری شوهرش او را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را مورد آزار لفظی قرار داده است. و او را تهدید کرد. او در حین شهادت گفت که شوهرش قبل از اینکه به او شلیک کند او را مورد تعرض و تهدید قرار داده است. در آن زمان، دادگاه اجازه شهادت کارشناسی در مورد سندرم زن کتک خورده، یک وضعیت روانی و الگوی رفتاری که در قربانیان خشونت خانگی ایجاد می‌شود، را رد کرد. ابن طماس در نهایت به حبس از یک تا پنج سال با اعتبار مدت سپری شده محکوم شد. درخواست تجدیدنظر ابن تاماس یکی از اولین گام های مهم در جهت شناسایی سندرم زن کتک خورده از سوی دادگاه بود و پرونده او موضوع مطالعات دانشگاهی متعددی بوده است.

    • بودن یا نبودن (نامزد ۲۰۲۴)؟: بایدن در یک تعطیلات گرمسیری به یک سوال جدی فکر می کند