یک رستوران غذاهای دریایی در بارسلون یک رزرو مرموز دریافت کرد. سپس اوباما، اسپیلبرگ و اسپرینگستین برای شام آمدند.

ظفرا با اشاره به کنسرت جمعه اسپرینگستین گفت، آنها حتی “کمی نوشیدند” افزود: “کسی که بهترین رفتار را داشت کسی بود که امروز باید کار می کرد.”

اوباما، اسپیلبرگ و اسپرینگستین روز پنجشنبه در رستوران عمار هتل پالاس در بارسلون شام خوردند.

  • این سه نفر قبل از کنسرت اسپرینگستین در Estadi Olímpic Lluís Companys در بارسلون در شهر بودند.

    باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده، استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم و بروس اسپرینگستین خواننده با کارکنان رستوران آمار در بارسلون، اسپانیا در 27 آوریل 2023 عکس می گیرند.





    منبع

    باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده، استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم و بروس اسپرینگستین خواننده با کارکنان رستوران آمار در بارسلون، اسپانیا در 27 آوریل 2023 عکس می گیرند.Pol Perello Franch از طریق رویترز

    • ظفره به اوتیت گفت که گروه «خسته» آمدند، اما می خواستند «همه چیز را امتحان کنند» و گروه با صدف، صدف و خاویار غذا خوردند.

      سه نفر فوق ستاره در آخرین لحظه رزرو کردند و کارکنان رستوران شگفت زده را خوشحال کردند.

    • رافا ظفرا، سرآشپز عمار به یک خبرگزاری محلی گفت که رزرو غافلگیرکننده فقط چند ساعت قبل انجام شده است.

      زمانی که کارکنان یک رستوران برتر اسپانیایی در آخرین لحظه رزرو مرموز خود را انجام دادند، حدس زدن این بود که چه کسی برای شام می آید. در کمال تعجب، نه یک نفر، بلکه سه نفر از مشهورترین مردان جهان در نهایت برای امتحان منوی غذاهای دریایی حاضر شدند.

      این سه قبل از کنسرت اسپرینگستین در عصر جمعه از شهر دیدن کردند.

    شامگاه پنجشنبه باراک اوباما رئیس جمهور سابق، استیون اسپیلبرگ فیلمساز و بروس اسپرینگستین خواننده در رستوران عمار در هتل پالاس بارسلون شام خوردند.

    اوباما و اسپرینگستین پس از دیدار زمانی که این خواننده و ترانه سرا برای کمپین انتخابات ریاست جمهوری اوباما در سال 2008 اجرا کرد، دوستان دیرینه ای هستند. این زوج اخیراً میزبان پادکستی هستند که به کتاب تبدیل شده‌اند به نام «ارتدادها: متولد شده در ایالات متحده».

    میشل اوباما، بانوی اول سابق و کیت کپشاو، همسر اسپیلبرگ نیز برای این کنسرت در شهر بودند. به گزارش رویترز، این گروه قرار بود از برخی از مقاصد گردشگری معروف بارسلون مانند موزه پیکاسو و کلیسای ساگرادا فامیلیا دیدن کنند.

    یکی از کارکنان رستوران، پل پرلو، عکسی را در اینستاگرام از کارکنان و سرآشپزها منتشر کرد که با این سه نفر معروف عکس گرفته اند، با این نظر: “لذت این شغل برای شما!”