یک تاجر تراجنسیتی تایلندی مسابقه Miss Universe را به قیمت 20 میلیون دلار خریداری کرد

غول تایلندی، که به صراحت در مورد تجربه خود به عنوان یک زن تراجنسیتی، قبلاً بنیاد Life Inspired For Thailand را به عنوان راهی برای دفاع از حقوق افراد تراجنسیتی راه اندازی کرده بود.

گروه جهانی JKN، که فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود تولید و بین المللی را توزیع می کند کسب به عنوان “قدرت نرم برای ایجاد شهرت برای تایلند به عنوان شناخته شده و برجسته در سراسر جهان.”

او افزود: «ما نه تنها به دنبال تداوم میراث آن در ارائه بستری برای افراد پرشور با پیشینه‌ها، فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف هستیم، بلکه به دنبال تکامل برند برای نسل بعدی هستیم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد آسیایی مورد حمله مردی قرار گرفت که در NYC 7-Eleven دچار یک حمله نژادپرستانه شد

یک تاجر تراجنسیتی تایلندی مسابقه دوشیزه جهان را به قیمت 20 میلیون دلار از آن خود کرد.

این سازمان هفتاد و یکمین مسابقه دوشیزه جهان را در ژانویه 2023 در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار خواهد کرد. در 165 کشور پخش خواهد شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کنزو تاکادا طراح مد در 81 سالگی بر اثر کووید-19 درگذشت

این مسابقه زیبایی که 71 سال است برگزار می شود، قبلا برگزار شده بود متعلق به دونالد ترامپ است بین سال‌های 1996 و 2002 قبل از اینکه IMG آن را در سال 2015 تصاحب کند.

شرکت او روز چهارشنبه اعلام کرد جاکاپونگ “آن” جاکراجوتاتیپ، مدیرعامل و بزرگترین سهامدار گروه جهانی JKN، قراردادی را با IMG Worldwide منعقد کرد.

تصویر ویژه از طریق @annejkn.official (ترک کرد، درست)





منبع

جاکراجوتاتیپ که یک سرمایه دار رسانه های مشهور و حامی حقوق تراجنسیتی ها است، با تبدیل شدن به یکی از شخصیت های بزرگ تاریخ ساز شد. زن اول برای داشتن برگزارکننده مسابقه زیبایی.

Jakrajutatip: “ما فوق العاده مفتخریم که سازمان Miss Universe را به دست آورده ایم و با تیم رهبری رویایی آن کار می کنیم.” گزارش شده است در بیانیه ای در روز چهارشنبه «دسترسی جهانی سازمان، روابط آن با شرکا و برندهای جهانی، و انبوه محتوا، مجوزها و فرصت‌های تجاری، این را به یک افزودنی قوی و استراتژیک برای مجموعه ما تبدیل کرده است.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: ویدیویی از هواپیمای چینی که 132 مسافر را حمل می کند، قبل از سقوط کوهستانی دچار سرگیجه شده است.