یکی از مقامات ارشد انتخابات ایالت هشدار داد که بایدن برای شرکت در انتخابات عمومی اوهایو مشکل داشته باشد

بر اساس نامه‌ای که NBC News به دست آورده است، وزیر امور خارجه اوهایو روز جمعه اعلام کرد که ممکن است کنوانسیون ملی دموکرات‌ها برای حضور جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات عمومی این ایالت خیلی دیر برگزار شود.

فرانک لارز وزیر امور خارجه به لیز والترز، رئیس حزب دموکرات اوهایو نوشت: «کنوانسیون ملی دموکرات ها قرار است در 19 آگوست 2024 تشکیل شود، که بیش از یک هفته پس از مهلت 7 آگوست برای تأیید یک نامزد ریاست جمهوری در دفتر برگزار می شود.

ای بی سی نیوز ابتدا از وجود و محتوای این نامه خبر داد.

در این یادداشت، لارز ادامه می‌دهد که این نظارت را می‌توان به دو طریق اصلاح کرد: یا توسط حزب دموکرات که کنوانسیون نامزدی خود را افزایش دهد یا با واداشتن قانون‌گذار ایالت اوهایو به “ایجاد معافیت از این الزام قانونی” تا 9 می در مطابق با قانون ایالتی

فرانک لارز (پل ورنون / فایل AP)فرانک لارز (پل ورنون / فایل AP)

فرانک لارز (پل ورنون / فایل AP)

آلیسون روسو، نماینده ایالت اوهایو، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایالتی، و سناتور نیکی آنتونیو، رهبر اقلیت سنای ایالت، نیز در نامه لارز کپی شده بودند.

سخنگوی کمپین بایدن به NBC News گفت که این کمپین “وضعیت در اوهایو را زیر نظر دارد و ما مطمئن هستیم که جو بایدن در همه 50 ایالت در رای گیری حضور خواهد داشت.”

حزب دموکرات به عنوان یک حزب سیاسی بزرگ در همه 50 ایالت در برگه های رأی حضور دارد.

در رقابت مقدماتی اوایل سال جاری، بایدن ترجیح داد در انتخابات نیوهمپشایر شرکت نکند، زیرا مقدماتی آن برخلاف کمیته ملی دموکرات ها برگزار شد، کمیته ای که تقویمی را تصویب کرد که در آن کارولینای جنوبی ابتدا مقدماتی خود را برگزار می کرد. با این وجود، بایدن در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر با یک کمپین نامه نگاری پیروز شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع